Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    válasz L-e-f-i-e #43333 üzenetére

    Azért maradjunk annyiban, hogy nem igazán hozza vissza. Vannak tankok, meg játékstílus, ahol létérdek a hatodik érzék, de ha megy előre az ember, akkor majdnem mindegy bár kétségtelen tény, hogy a leghasznosabb tulajdonság. Nem hiányozhat egy tankról sem.

    Most visszavettem a T29-t és dobtam rá 4db 100-as legényt a kettő 4 skilles megmaradt mellé, mert azok nem kellenek a tízes tankokba (T57, e5).

    Egyértelmű, hogy ilyen fun tank esetében nem fogok eldobni skill-t, mert 30e xp-t is elég idő össze farmolni. Erősen kétlem, hogy bármiféle érzékelhető hátránya lenne, ha egy játékos esetében nincs javítás, hanem helyette a hatodik érzék van, ami nyilván nem lesz aktív egy ideig. (Mondjuk most verem a fejem a falba, csináltam vele elsőre egy 4800xp-s 3x kört és elfelejtettem a gyorsított képzést bekapcsolni). Az elszenvedett xp veszteség viszont fáj, annyi aranya meg a krőzusnak sincs, amennyi az ilyen átképzésekhez kellene.

    Azt szoktam csinálni, ha a BiA-t fejlesztem, akkor nem jelölöm ki, csak hagyom, mert ha közben tankot kell váltani, akkor 90%-ost szoktam választani és olyankor az ilyen ki nem osztott xp-t használja fel és 100%-on marad az ember. Egyébként meg ha mégis resetelni kell 3-4-5 skilles embereket, akkor arany, más opció ott már nincs.

    Még egy gondolat, valaki kérdezett a T34-ről talán tegnap. Még egy érv a T34 mellett, hogy igen jók az amerikai 10-es nehéz tankok és a T29 szintén kihagyhatatlan, azt a tankot meg kell tartani szórakozni. A T32 szintén elgondolkodtató, ha valaki szakaszozik, elég jó nyolcas tank az is. A kisebb nehéz tankok is jók, de annyira nem kiemelkedőek, mint pl a T29 a tierjében. Ilyen módon a legénységeket is segíti fejleszteni a T34 és közben jön a kredit mellé.

  • vhw

    addikt

    válasz L-e-f-i-e #43333 üzenetére

    Őszintén... egy 5 tagú legénységnél mennyit oszt vagy szoroz egyetlen tag skillje? (ugye a javítás összeadódik)
    20%-al lesz alacsonyabb, mint egyébként, ha mindenki megkapja. (6 tagnál már ennyi sem...)

    Ha abból indulunk ki, hogy a mindenkinek 100%-os repair felezi a modulok javítási idejét:

    Akkor másodpercekben kifejezve mennyi lesz a különbség?
    Ha egy modult mondjuk 14 secig javítanának alapesetben:
    akkor
    - 4x100% + 1x0% -> 8,4sec
    - 5x100% -> 7 sec

    Melyik modulnak a leghosszabb a javítási ideje? A 14 sec már egy elég tisztességes (torony mozgatásra jellemző) idő, ettől általában rövidebb javítási idők vannak. Az előny 1,4 sec max! (amíg nem éred el a 100%-ot ez kevesebb)

    Nem azt mondom, hogy objektíven nem éri meg, de a nyerhető javítási idő különbség meglehetősen kicsi ~1 - 1,5 sec... (tekintve, hogy láncolásnál/piros motornál ekkor még mindig csak működüképes lett a modul, fedezékbe is kéne jutnod, ágyúval/toronnyal céloznod - ez mind plusz idő)

    A valóban "életmentő" javításokat (azonnali lánc, motor, netán ágyú, torony...) úgyis repair kittel javítja aki javítja...

    Nem ez a hátrány/előny fogja eldönteni, hogy valaki színt lépjen a WN skálán...

    Egyébként egy szerszámos láda instant 25%-ot csökkent a javítási időn... (a nagy repair kit 10%-ot)...

    Kicsit túl van lihegve ez a dolog...

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák