Új hozzászólás Aktív témák

  • LicskaiJ

    aktív tag

    válasz Jolet #37262 üzenetére

    Nekem is eltűnt egy replay-em, ezután találtam ezt az írást:

    World of Tanks Magyar Portál
    7 órája
    -Van egy bug, aminek köszönhetően a replay fájlok nem mentődnek rendesen, ez ki lesz javítva.
    -Nem lesz teljes HD patch, szépen fokozatosan alakul majd át a játék HD grafikára a 2014-es év folyamán.
    -Annyi tartalmat akarnak a játékba rakni a fejlesztők, hogy gondjuk akadt külsős munkatársakat keresni, akik időben tudnák teljesíteni a feladatot.
    -Az első járművek, amik HD modellt kapnak a legendás járművek lesznek, mint például a Tigris.
    -Teljes pálya átdolgozások lesznek, hogy hangulatosabbak legyenek a térképek. Elsőnek a Prokhorovkát dolgozzák át, megsemmisült tankok, légvédelmi lövegek, tankelhárító ágyúk, tűz, füst és repülők lesznek a pályán.
    -A „régi” és az „új” Prokhorovka két külön pálya lesz majd.
    -Storm szerint nehéz deformálható talajt készíteni a játékba, mert a szervergépeket nagyon leterhelné, így Spin Tires szerű talaj nem lesz a játékban.
    -Jelenles egy fejlesztett tankvezetési modellt fejlesztenek a készítők, ami a sebességváltást, a csúszós talajt figyelembe veszi majd. Hamarosan érkezni fog, a prototípus már készen van.
    -A dobozok és egyéb dolgok a tankon menet közben mozogni fognak.
    -A realisztikus vezetési modellt a szerver fogja számolni, így nem növeli majd a játék gépigényét.
    -A robbanások a WoWp-hez hasonlóak lesznek.
    -A szögletes kerekek és ívek a HD modellekkel javítva lesznek.
    -Új Anti-Aliasing lesz a játékban.
    -A növényzet is új rendert fog kapni, így remélhetőleg 50 méter után nem fog eltűnni.
    -Az apró fagyásokat ki lehet küszöbölni a grafikus kártya driverjének frissítésével.
    -Storm szerint a nagy CPU és VGA terhelés normális, mikor bokor mögött van a tank, mert több átlátszó réteg renderelése sok számítást igényel.
    -A régi rendert nem veszik ki a játékból.
    -Storm megerősítette, hogy a tank besarasodik majd csata közben.
    -Azt mondta SerB, hogy külön olasz ág lesz? Mint általában, nem azt mondta, a „külön” szó nem volt a mondatban.
    -SerB az IS-4-re épült páncélvadászról azt nyilatkozta, hogy egy 152mm-es löveggel felszerelt klasszikus szovjet jármű, aminek a felépítménye a páncéltest elején foglal helyet. A páncélzata megegyezik az IS-4 páncélzatával nagyjából. Sőt lehetséges egy olyan verzió is aminek részben forgatható tornya van és a torony a jármű hátsó részén van.
    -A Jagdtiger 88 és a rendes Jagdtiger végsebessége azért más, mert nem egyforma a motor bennük.
    -SerB szerint a prémium tankoknak valamivel rosszabbnak kell lennie az adott tierben helyet foglaló rendes tankoknál, de ez a jutalomtankokra nem vonatkozik. Azok lehetnek olyan jók, mint a rendes társaik.
    -Nincs direkt kapcsolat a tankok magassága és látótávolsága között.
    -A WG egy éve kezdte el a HD grafika fejlesztését, mert előtte nem volt rá pénzük.
    -A játék multicore támogatása nem egyhamar fog elkészülni.
    -A fejlesztők fényforrássá akarják tenni a torkolattüzet és lövedékek becsapódását.
    -Változó erősségű szél lesz majd, ami a fákat mozgatni fogja.
    -A tankok belseje nem lesz lemodellezve, mert duplájára növelné a kliens méretét, és csak a műszerfalak elkészítése 2 évet igényelne.
    -Lehet egy új kameranézetet is beleraknak a játékba, amit a WoT XboX-os verziójából vesznek át.
    -Nagyon kevés tank jön 2014-ben.
    -A fejlesztők megpróbálták a kamerát lejjebb helyezni, de úgy látták, hogy úgy a játék kevésbé volt játszható.
    -DX11 támogatás sokáig nem lesz még.
    -Nem lehet szimplán a skybox méretét a négyszeresére növelni.

    -Soshykin

    Go Pats!

Új hozzászólás Aktív témák