Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz jimmy74 #194296 üzenetére

    Ja tényleg erről írni is akartam tegnap és láttam ma is előjött a repesz nerf téma.

    A WG ugye azzal indokolta a repesz lőszer átdolgozását, hogy túl sokszor penetrálnak vele véletlenül. Ez az egyik legnagyobb hazugság amit kitaláltak. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy az elmúlt években hányszor ütöttek át HE-vel célzás nélkül és egyébként célzottból sem volt túl sok eset.
    A penetráló repesz lövés az esetek 99%-ában előre tervezett okos játék eredménye és a legritkább esetben szerencse eredménye. Tökéletes példa erre a tegnapi skill4ltu csata amit linkeltem. Az nem szerencse, hogy dupla repesz lövéssel tudatosan a motorháztető felső részére lő és ezzel gyújtja a tankot hanem tudás. Szinte garantált volt a gyújtás. És ez nem egyedi csata volt tőle, van ilyen repeszes csatából neki több száz egy évben, egy csomó ásszal. Ha egy gyenge játékos játszott volna repesszel garantáltan nem sebezte volna le a saját hp-ját sem.

    Ironikus módon azzal indokolják, hogy át kell dolgozni a repeszt, hogy kevés skill-lel is sokat sebeztek vele miközben az egyetlen skill alapú működési elvét az átütést elveszik tőle és átalakítják olyanra, hogy páncélzattól függetlenül mindenbe sebezzen. Vagyis sokkal agyatlanabb lőszer lesz mint amilyen jelenleg. És minden fejlesztésben az agyatlan irányba mennek már régóta. Elveszik a tankok triviális gyenge pontjait, laposabbá teszik a pályákat, csőpályákat építenek hogy ne kelljen gondolkodni hova mehetsz, bokrokat megritkítják, hogy a hülye is tudja ha spotot kap, hogy az egy szem bokorban lesz az ellenfél és még lehetne sorolni. Ezért vagyok hitetlen a nagy újraegyensúlyozó patch-csel kapcsolatban is. Főleg ha arra gondolok milyen superteszter statokat láttam az elmúlt években. Skill ruszki szerveren belefutott párba, ilyen 40% wr-es csókákat kell elképzelni akiknek a visszajelzései alapján balanszol a WG.

Új hozzászólás Aktív témák