- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
- Alkoholista nevelde
- Battlefield 2042
- SGF24 - Rövid traileren a Star Wars Outlaws
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
- Augusztus végén érkezik az Enotria: The Last Song
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
-
GAMEPOD.hu
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16681 üzenetére
Hasonló nálam is, csak nem Opera, hanem FF, Spotify csak akkor ha zenét hallgatok rajta, qBittorent ha éppen töltenék valamit. Steam az folyamatosan (na nem mintha nagy memóriafogyasztó lenne). Skype eleve nincs is. A korábbi verziókkal nem volt ilyen retek, csak a mostanival. A beállítások azonosak.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16704 üzenetére
Valami most érdekesen zajlik a játékban. Tegnap én is lőttem citet Tirpitz-nek NM-val. Cserébe a következő csatában rajtam lőtt egy duplát egy Kiev. Előbbi még csak-csak, de az utóbbi már nagyon a vicc kategória. Főleg, hogy a 354-es lővedékek úgy pattantak le az oldaláról, hogy "öröm volt nézni". Miből építették azt a hajót? Összeroskadó neutroncsillag magjából? Akkor meg nevezzék már nevén: Mjölnir. Ne ilyen pórias Kiev-nek.
A jelek szerint a WG-nél kb így látják, amikor egy cirkáló vagy ruszki romboló rálő egy csatahajóra:
(A vízoszlop jobb oldala előtt a Nagato, szintén a jobb oldalán a függőleges sötét folt az Arkansas. A bal oldal előtti hajó a Salt Lake City.)
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz redzsi #16711 üzenetére
Most már árulja el nekem valaki hogyan lehet ebben a játékban ilyen pontosan lőni! Akárhány videot néztem New Mexico-val, mindben azt láttam, hogy kb fél hajóhossznyit szórnak az ágyúk, miközben a névleges szórás 209 m, ami kicsivel több, mint T6-on az átlag hajóhossz BB-k esetén (Fuso 205 m, Bayern 180 m, NM 190 m). Ráadásul a videokban nevetségesen kicsi előretartással lő mindenki (felével, mint ami azonos távolságon nekem szükséges). Ebben a videoban meg talán 80-100 m lehet a szórás.
-
#65675776
törölt tag
válasz ledgeri #16713 üzenetére
Tisztán termonukleáris robbanásnál nem lenne kiszóródás és radioaktív sugárzás. Persze azt is meg lhet építeni úgy, hogy a pusztítóerő nagyrészt a sugárzás legyen, elvégre a neutronbomba egy szándékosan elrontott termonukleáris robbanóeszköz.
Szíriában mostanában elég könnyű ilyesmit megfigyelni.
-
#65675776
törölt tag
Hogyan lehet láthatatlan egy olyan hajó, amely felett közvetlenül repülőgépek köröznek?
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16754 üzenetére
Semmi ilyesmi. És nemcsak úgy tűnik, hogy felette köröznek, hanem konkrétan felette. Eleve azért tartotta a CV felette a vadászait, hogy ne tévessze szem elől. Senki ne akarja nekem bemesélni, hogy akkor nem látszik. Pláne, hogy a játékban láthatóan csak párszáz méter magasan repülnek a különféle repülőgépek. Nincs az a romboló, amelyiket ilyen körülémények között nem lehet látni 3-5 km-ről legalább.
Most meg egy Danae tünt el csak úgy 5 km távolságból. Tiszta LoS, semmi füst és egyebek. Nem volt rajta camo sem. Elméletileg 10,4 km a láthatósága felszínről. Aztán 2-3 s múlva feltűnt. Természetesen amikor nem látszott simán lőtt is rám, ami meg növeli a felderíthetőségi távolságát.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16758 üzenetére
Így is feszt szaggat ez a csodálatos motor, nemhogy még fel is vegyem. Megint azért kellett kilépnem, mert telerakta a RAM-ot és már állandóan a pagefile-t hegesztette. Azt ne mondják már nekem, hogy ez a maximum középszerű látványvilág ennyire igényelné a gépet.
Azt sem tartom kizártnak, hogy maga a motor bénázik. Előfordul, hogy elfelejt textúrákat feszíteni, meg sem lepne ha az egész objektumot eldobná néha.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16762 üzenetére
Túrót nem ér az egész motor ha ilyen jellegű dolgokat nem jelenít meg. Ennek nem lenne szabad opcionálisnak lennie. Egyébként simán Mediumra van állítva minden. Mellesleg előfordul olyan hajókkal is, amelyek nem tudnak füstöt generálni és a közelben sincs olyan hajó, ami képes lenne rá. Arról nem is beszélve, hogy akkor nem születnének olyan chat üzenetek, hogy #&@ invisible ship. Utóbbi egyértelműen arra utal, hogy nem csak én nem látom azt a hajót, azaz nyilván nem beállítási probléma.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16765 üzenetére
Nyílt vízről beszéltem és pár kilóméterekről. Semmi terep nincs. Maximum a föld görbülete lehetne, de az meg 40-50 km-ig nem tényező.
Egyébként miért ne lehetne motor szintű? Ezernyi más játékban vannak textúra és objektumhibák. A HL2 megjelenésekor is voltak, hogy egész falak hiányoztak. Vagy a Hidden & Dangerous-ben simán átesett a terepen az ember és szétkenődött a virtuális talapzaton. És igazából lehetne sorolni naphosszat. De te magad is panaszkodtál a vízre pl.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16768 üzenetére
Szerintem az ilyet nehéz magyarázni: Két hajó, egymással ~60°-ot bezáró irányon hajózva, egymástól ~5 km távolságra. A kettő között az égvilágon semmi sincs (azaz nincs sziget, nincs másik hajó, nincs füst, nincs időjárási tényező, etc), és a hajón sem sérült meg semmi. A legközelebbi egyéb hajó 2-3 km-re van teljesen más irányban (~20° irányszögeltéréssel). Mégis hogyan tünhet el ilyen körülmények között az egyik hajó 2-3 s-re, hogy ezután ott tűnjön fel, ahol az egyenes útvonal alapján számíthatóan lennie kell? Ezt semmilyen játékmechanikával nem lehet magyarázni szerintem.
Leegyszerűsítve a taktikai helyzet. Ahova nem írtam semmit, ott nyílt víz van. Se füst, se semmi egyéb látást korlátozó tényező. A Danae útvonalán a hiány az a rész, ahol simán eltünt.
És igen, nem sima grafikai bug, mert az eltünés idejére a célt is elveszti a tűzvezetőrendszer. Hacsak nincsenek nemlátható objektumok a pályán. Ahogy pl CoD1/2-ben is sok esetben jóval nagyobb egy objektum, mint ami látszik belőle. Pl egy szénakazal mellett 1 m-re még nem lehet ellőni, mert úgy érzékeli, hogy a szénakazalon szétkenődik a lövedék, és tesz is oda egy becsapódásnyomot. Csak a CoD egy 2003-ban megjelent játék, bazi nagy háromszögekkel és ez ennek a következménye. Egy mai játékban ez már igen durva hiba. Még arra tudok gondolni, hogy ha egy játékos belagol, akkor a szerverkód úgy veszi, mintha nem létezne. (Szintén durva hiba.) Ezt mondjuk nem tartom kizártnak, velem is előfordult, hogy egy 1-2s-os lag után >2 km-rel odébb rakott vissza. (Ennek örömére fel is akadtam egy szigeten hirtelenjében.)
De mindez továbbra sem ad magyarázatot arra, hogy egy romboló felett 2-300 m-en köröző vadász miért nem látja azt a hajót. Szintén füsttől és egyebektől mentes terepen. Mindenki tudja, hogy ott van a romboló, mert pár másodpercekre feltűnik, mégsem látszik folyamatosan, ergo tüzet vezetni rá sem lehet. Ezt sem tudom milyen játékmechanikával lehet magyarázni.
Arra mondjuk már a legelején rájöttem, hogy fizika és ballisztika az nem nagyon létezik ebben a játékban. Mondjuk nem is tudom mit várok egy olyan játéktól, amelynek a négy alapművelet sem megy. Gyorsba ránéztem a távolságra és repülési időre a Karlsruhe-nél. 9500 m 6.38 s alatt. Igen, az majdnem 835 m/s-ra jön ki.
De összességében: nekem nem lenne gondom játékmechanikai dolgokkal, leszámítva ha azok ellentmondanak mindenféle fizikai törvényszerűségnek. Fantasy világban játszódó dolgok nyilván mások, de ez a játék elméletileg nem az.
3 v 3 csaták mennyire jellemzőek? Alacsony tierben volt szerencsém belefutni egybe. Őszintén szólva messze érdekesebbnek tartottam, mint a nagy létszámú csatákat. Másodacc.
Replay-ek rögzítéséhez mit kell bekapcsolni? Nem találok semmi ehhez hasonlót a menüben.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16783 üzenetére
Feltéve ha minden egyes meccs után kilépek. És csak részben jó a kiértékelésre, mert pl azt, hogy mennyi előretartással céloztam nem tudom meghatározni belőle. Nem értem miért nem lehet az általam használt célzórendszerrel rögzíteni. Ráadásul hosszútávon nem tudom használni, azaz nem biztos, hogy meg tudom határozni, hogy vannak-e visszatérő hibáim. Verziók közötti összehasonlításra megintcsak alkalmatlan.
Persze nézőpont kérdése. Eléggé korlátozott ebben a formában.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16785 üzenetére
Egy darab mod sincs fent a játékhoz. A legalapabb célzórendszert használom, de még ez sincs benne a replay-ben.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16787 üzenetére
[link] Lehet elemezni, várom az észrevételeket. Szándékomban állt készíteni játék közben screenshotot, hogy látszódjon a célkereszt, erre elfelejtettem.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16791 üzenetére
Ez egy ismert hibám (mármint a kisodródás), amit ráadásul a lassú hajó miatt nem is igazán tudok korrigálni. De nem akartam otthagyni a Bayernt és a Scharnhorst-ot*. Ami viszont meglepett, hogy a Colorado elméletileg nagyobb szórással bír, mint a NM, mégis pontosabban lehet vele lőni. NM-val cirkálókat nem lehetett ennyire jól irtani, tipikusan szerteszét szórta körülöttük a 12 lövedéket.
Amikor bemegyek a közepe felé, akkor mindig kapom az ívet több irányból is. Azt meg nem igazán szeretem.
Egyébként a legtöbb Gneisenau-s és Scharnhorst-os, akivel összefutok felsőbbrendűnek érzi magát. Úgy vannak vele, hogy a német technikájuk legyőzhetetlen. Mikor egyszer dupla citet lőttem egybe NM-val, ugyan azt csinálta az is, mint a mostani csatában levő. Persze a frag nem az enyém lett, volt a közelben két cirkáló, azok meg 7k-ról pillanat alatt kiszedték.
Aki Bismarck és Tirpitz volánja mögött van, az tipikusan sokkal értelmesebben áll hozzá, pedig nekik sokkal kevésbé lenne félnivalójuk.
Egyébként a MM ahogy nézem azt is figyeli milyen fejlesztési állapotban van az adott hajó. Amikor megvettem a NM-t szinte mindig top tier voltam, ritkán láttam akár T7 BB-ket. Amikor már csak 8-10k XP-re voltam a Colorado-tól, akkor meg szinte csak T8 BB-k ellen rakott be. Az utolsó NM-s csatában két NC egy Bismarck, egy Tirpiz, egy Amagi és egy NM volt a túloldalon.
Ami azt illeti kíváncsi leszek a South Dakota-ra (OK, Alabama, feltéve he bekerül egyáltalán publicba). Főleg, hogy hogyan pozicionálják be a NC és az Iowa közé. Utóbbihoz nagyon közel kellene lennie védettségben, előbbihez pedig tűzerőben.
* - Egyrészt így nagyobb a tűzerőkoncentráció, másrészt pedig Cifu aláírását tudnám idézni.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Razermazer #16794 üzenetére
"mozgás jelző detektor, hogy mikor megy előre, hátra vagy áll a delikvens"
Erre miért kell mod? A kéményfüst egyértelműen megmutatja.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16804 üzenetére
Imádom, amikor a saját csapattársaim torpedóit kell kerülgetnem. Múltkor egy Minekaze próbált a NM mögött bújkálni (lassabb hajót már nem is találhatott volna), és négyszer kellett kifordulnom a torpedói elől. Aztán jött az ellen CV két TB raja, én meg simán nem engedtem, hogy kifodrduljon előlük. Direkt felé fordulva tértem ki a torpedók elől, bevállalva, hogy felfutok egy szigetre. Nekemjött oldalról, és benyelt három torpedót (egyet én is, de az a 4,7k dmg nem igazán hatott meg full HP-nál). Úgy sajnáltam...
Korábban azt hittem, hogy ez csak low tier-ben divat az újoncok között, de egyre többször látom T7 DD-ktől is. Angol cirkálókról már nem is beszélve. Utóbbiak szeretnek minden érthetetlen helyen füstöt eregetni is, akár 12-15 km-re a legközelebbi ellen hajótól (lehet velem van a baj, de azt sem értem miért generál füstöt ha abban a pillanatban ott is hagyja). De legalább zavarják vele a csapattársaik LoS-ját.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16814 üzenetére
Mehetek én is free frag-nek?
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16826 üzenetére
High tier nekem még roppant messze van.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16837 üzenetére
Mégcsak mikrofonbemenet sincs a hangkártyámon...
Zuiho-n van Repair Party?
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16839 üzenetére
A heal a Repair Party. Az nincs mindenen. Ami mindenen van, az a Damage Control Party.
Egyébként csak azért kérdezem, mert egy előző csatámban két torpedóval eltaláltam egy Zuiho-t, le is ment róla majd 20k HP. Engem mondjuk nem sokkal később kilőttek, de végignéztem a csatát. Mikor a végefelé kapott két újabb torpedót a mi egyik hordozónktól, akkor full HP-n volt.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16841 üzenetére
Nem láttam rosszul: [link]
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16843 üzenetére
Arra külön kíváncsi leszek. Nem keverhettem össze másik hajóval, mert egyetlen Zuiho volt a csatában, és a név is stimmel.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16850 üzenetére
A Bogue a túloldalon volt.
Egyébként úgy néz ki DaGuardian-nek van igaza. A 36500-ból kivonva az általam okozott 19796-ot, valóban 16704 az eredmény. A képen is ez látszik. Eddig nem is figyeltem, hogy így van megoldva. Szerintem zavaró. Mondjuk a torpedókat láttam becsapódni, csak a hajó nem látszott már akkor.
Kíváncsi voltam, és kaptam választ. Már ezért is megérte feltenni a kérdést. Szóval köszönöm DaGuardian!
Hogy volt-e értelme? Személyesen számomra lehet nem, mert kiszedett. Előtte mondjuk jópár torpedóját kikerültem. Csapat szempontjából viszont egyáltalán nem volt rossz döntés ezt az útvonalat választani szerintem. Egyrészt ugye kiszedtem a Kolberg-et. Másrészt lekötöttem a Myogi-t, és közben leharmadoltam a HP-ját. Ezidő alatt (közel három perc, azaz 5-6 slavo) a többi hajónkról jókora tűzerőt vettem le, addig csak a Kaiser és az Omaha zaklatta az azon az oldalon levő két BB-t illetve egy-egy Furutaka-t és Phoenix-et (azt mondjuk nem értem a Phoenix-szel hogy nem tudta kilőni a ~5 percig egy helyben álló Omaha-t). Magát a Zuihot pedig kb három és fél percre teljesen kivontam a csatából, csak velem foglalkozott.
Ekkor spotoltam:
És ekkor kerültek elő újra a gépei a többiek számára:
Ha ott maradok a BB-k mellett valószínűleg jóval hamarabb kihalok. Azért a Scheissruhe lőtávolsága elmarad a többi ott levő hajó mellett, ergo legelől kellett volna lennem, hogy rálőhessek bármire, ezzel viszont minden tüzet magamra vonzottam volna. Nem hiszem, hogy 3-4 percnél tovább életben maradtam volna. Ha meg hátul maradok a biztonságban, akkor nem érek semmit. Ez a hajó ráadásul a legkisebb manőverre is elég gyorsan veszíti a sebességét. A legnagyobb hiba szerintem az volt részemről, hogy nem figyeltem a terepet és nekimentem a szigetnek. Ott vesztettem kb fél percet, és álló célpont voltam. Mák, hogy a Myogi akkor nem tudott telibe küldeni, mert az a biztos halál lett volna. a másik hiba az AP használata a Myogi ellen. Jóval korábban át kellett volna váltanom HE-re. A Kolberg ellen viszont jobb volt az AP.
És mindez bizonyítja, hogy tévedtem, amikor azt mondtam, hogy nincs értelme a replay-nek verziófüggően.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #16883 üzenetére
Én voltam, és közben rájöttem a módjára. Nem tudom miért kellett ez egyébként, a 15-ös build-ben került elő, korábban nem volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Vajon az érkező új szovjet rombolók közül a Projekt 56-ot miért nem nevezi nevén a WG? Képesek lesznek a légvédelmi rakétákkal szerelt változatot rakni a járékba? Vagy akkor már egyből a rakétás rombolót?
-
#65675776
törölt tag
Hogyan működik ez a kilőtték a hajtóművet dolog? Volt szerencsém egy ilyenhez. Pár másodpercről lement a visszaszámlálás, utána ott állt 0.0-n vagy fél percig, és addig természetesen nem tudtam felgyorsulni. Aztán egyszeriben megjavult. Szerencsére a szemben levő Nassau (~5 km-ről) nem volt képes ezalatt eltalálni.
-
#65675776
törölt tag
válasz sh4d0w #16961 üzenetére
Kérdés, hogy nyílt vizen manőverezve mennyi találatot kap egy csatahajó. Mert egy mólóhoz kikötöttet nem művészet szétlőni. Szerintem ez önmagában nem sokat jelent. Billy Mitchell szervezte bombázási bemutatók is igen impresszívek voltak álló, légvédelem nélküli hajók ellen. Éles helyzetekben azért az akkorinál jóval komolyabb erők kellettek ahhoz, hogy egy hajót elsüllyesszenek a levegőből, nyilván nem kevés veszteség árán. Az álló hajók szétlövése a tengeri csaták szintetikus tesztje maximum. Pont annyi következtetést lehet levonni belőlük, mint a PC-s szintetikus tesztekből.
De igazából sokat számít a csata kimenetele is. Ha nyert csatából kell saját kikötőbe eljuttatni egy sérült hajót, akkor a komoly sérülés sem biztos, hogy érdemi probléma ha a hajó úszóképes marad. Vesztes csatában csak azt éred el vele, hogy az ellenség zsákmányként el tudja vontatni. Viszont ha egy hajó azért süllyed el csatában, mert az egyenletesebben elosztott páncélzat miatt nincs megfelelő védelem a kritikus részeken, akkor mindegy melyik oldalon vagy. A jelek szerint az angolok, amerikaiak és franciák bíztak benne, hogy nem veszítik el a csatákat, ezért hajlandóak voltak feláldozni a kevésbé fontos részek védelmét.
Mivel érdemi tengeri csata nem zajlott a két eltérő elv szerint épített hajók között, így maximum hipotetikusan lehet erről vitatkozni. Soha nem fog már kiderülni, hogy melyik hatékonyabb valós csatában.
Az éghetőség meg megint egy érdekes dolog. Az Alabama-ra fehérfoszfor bombát dobtak, mégsem égett szénné, sőt, ki sem gyulladt. Pedig a fehéroszfor rátapad a felületre, és teljesen elég ott. Ha közben talál valami éghetőt, akkor azt nyilván meggyújtja.
Razermazer: A kritikus részek a lőszeszerelem raktárak és a hajtáslánc. A KGV-osztálynál a britek már a tűzvezető központot is alig páncélozták.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #17016 üzenetére
Egyébként mikor kellen ennek megérkeznie? Mert az egyik megérkezett a fő accra (500 doubloon), de a másodaccra az istenek sem akar.
-
#65675776
törölt tag
Egyébként mi ez a nagy zászlófetisizmus a WG-nél? Ha nem választom ki, hogy mit akarok a konténerben (try your luck), akkor biztosan öt zászló lesz benne. Ha kiválasztom, akkor meg van benne valamennyi a kértből, meg három zászló.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Ahogy jöttek a német rombolók, úgy feleződött meg a találati arányom minden hajóval, bármire is lőjek. Tegnap a St. Louis 9 ágyújából 3 km-ről egy találta el a célt, a többit szerte széjjel szórta a környékén. Ráadásul többször is látszik (bármilyen hajóval), hogy eltaláltam a célt, csak éppen semmit sem mond rá. Se pen, se overpen, se nonpen, se ricochet. Mintha ebben a patch-ben valami félrecsúszott volna az ütközésdetektálással.
-
#65675776
törölt tag
Ha már a Missouri és Seggáll bekerült a játékba: 21 órától a Mozi+-on Úszó erőd. És ugye a kérdés feévetődik, hogy hol van a játékból Erica?
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #17136 üzenetére
Ha azt nézem, hogy a karácsonyi csomagokban egyesek orrba-szájba kapták a hajókat, akkor ott van az is még. (Bár korábban elhatároztam, hogy egy fillért sem költök erre a játékra, azért én is bepróbáltam párat. Három kicsi és egy közepes csomagból lett 400 doubloon* (korábban 500-at írtam, de tévedtem) és egy-egy raklapnyi zászló és camo. A dbl-okon kívül kb értéktelen szemét a szememben. A zászlók már kifolynak a fülemen, ráadásul sokszor nem is működnek. Volt egy halom -100% detonation zászlóm (tudja a túró melyik az pontosan). Még volt három, amikor annak rendje és módja szerint begyűjtöttem egy Detonationt (BB-t detonált DD ágyúval. Ez volt a legutóbbi eset, amely totálisan felkúrta az agyam, akkor töröltettem is a profilom. 45 napon belül visszaállítható egyébként, szóval mégiscsak megvan). És ugye arra megint kaptam egy csomaggal ebből a zászlóból.
* - eldönthetné már a WG hogyan nevezi, mert ez és a gold is előfordul mindenfelé.
Szervert hogy tudsz váltani?
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #17177 üzenetére
Akár. Kb olyan lehet, mint a múltkori Scharnhorst nálam.
Legutóbbi csatámban az ellennek volt egy AFK hajója. Érdekes volt végignézni, hogy a másodlagosai kiszedték egy csapattársam rombolóját. Mondjuk eleve nem értem miért ment olyan közel hozzá 25 HP-val.
-
#65675776
törölt tag
válasz dokee78 #17193 üzenetére
Talán csak le kellene szokni a hátsó sorból való torpedózásról.
Más: Egyébként ez a csökkentett memóriafelhasználás is egy nagy kamu. Talán ha 40-50 MiB-tal csökkent, cserébe mostmár feszt másolgatja ki-be a memóriába a dolgait, rommáterhelve a lemezvezérlőt.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Razermazer #17198 üzenetére
Az ropppant jól gyorsul a Colorado-hoz képest.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #17212 üzenetére
XP-t egyébként mire adja a játék? Még nem sikerült semmiféle rendszert találnom benne.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #17216 üzenetére
Szép és jó, de mi mennyire számít? Mert amikor kilövök két hajót, capelek, ütöm a citeket meg egyebek, akkor sem kapok még 2k XP-t sem.
-
#65675776
törölt tag
válasz FoxiestFox #17238 üzenetére
Várom a javaslatokat.
Esetleg arra is, hogyan lehet megoldani, hogy ne állandóan zászlókat adjon minden konténerből. A Dózsa György téren nem volt ennyi zászló november 7-én, mint amennyit ez a redva ad.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs