Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rumkola

    veterán

    válasz Delávégá #919 üzenetére

    Akinek ez tetszik, annak hogy nem tetszik a POE? :D
    Ez konkrétan annak az alfa verziója kb. :)
    D3 end game tartalom pedig csak multiban jön ki igazán, a 4 fős magas GR valami eszméletlen amikor folyamatosan a társakra figyelve teszed a dolgodat, nem csak összevissza klikkelgetsz mint egy idióta. Olyan adrenalin löketet amit akkor éreztem, így visszagondolva talán csak a Quake 3 multiplayer adott még meg.

    Ez a játék a POE-vel összehasonlítva nekem nem ér pénzt, hiszen ott ingyen kapsz kb. 10x ennyit.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #988 üzenetére

    Vessünk össze egy idén 8 éves játékot egy olyannal ami még 2 hetes sincs?
    A klánaktivitás szempontjából? Nem fair.

    Korábban a Diablo 3-ban is aktívabbak voltak az emberek és a klánok is.

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #990 üzenetére

    Értem.
    Sok funkciót gondolom nem kapott ez a dolog egy ARPG-ben sem, ezek nem MMO-k.
    A PoEről nem tudok nyilatkozni, de a Martyrról igen.
    Ha jól rémlik 10-es szintig fejlődhetett a klán valami pontokat szét lehetett osztani valamire, de már nem is emlékszem rá.
    Talán 7 feladat volt hétfőnkénti resettel. Az volt a klán progress, hogy ha teljesültek kaptál pénzt meg talán pontot, az aktív játékkal többet összeszedsz, szóval nem kiemelkedőt. Meg valami tárolót is cuccokkal.
    Összeadódtak a dolgok, szóval ha összegyűjtöttél 50 valamit, más meg 20-at, az már 70 volt az 500-ból klán szinten.
    A feladatok vagy nyersanyag beáldozásból álltak, vagy bizonyos ellenfelek által elejtett valamiket kellett összeszedni halálukkor (ez ugye limitálta azt, hogy milyen ellenségek ellen menj).
    Úgy gondolom ez sem volt egy ésszerű rendszer.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #1025 üzenetére

    Rengeteget játszottam a Diablo 3-mal. De nem az elejétől, a RoS és a 2.0 után csatlakoztam.
    Úgyhogy kimaradtak a kezdeti nehézségek. De néha mesélnek róla.
    Jelenleg szezon elején a lvl1-70 egyedül olyan 4-4,5 óra körül lenne ha jól rémlik.
    A Grim Dawn debütálásakor nem tapasztaltam komoly problémákat. De még az Early Accessben sem (béta).
    Az szerintem nem bűn, hogy pl. 2000 óta, a Diablo 2 óta fejlődött valamit a műfaj, és nem abból áll a játékidő nagy része, hogy 2-3 bosst és 2-3 helyet farmolsz cuccért kb. vég nélkül.

    Igen, a GD dob olyan cuccokat, amivel Normal fokozaton tudsz haladni. De aki ezt könnyűnek érzi, pipálja be a Veteran fokozatot, és majd elmeséli, mi a helyzet. ;]

    De írom újra: lvl60-asként, egy profi build skill és pont leosztását követve annyit szenvedtem egy lvl46-os pályán. Ok, én vagyok a béna, mint írtam elfogadom.
    Mert ugye véletlenül sem lehet gond pl.: az, hogy azért is tartott annyi ideig, mert ha rosszfelé fordulsz, simán eljuthatsz a boss helyére, aki még nem spawnolt, a kevés progress miatt, aztán kutyagolhatsz vissza akár a pálya feléig, mert amarra kellett volna menni egy elágazásnál.
    Használtam mutatorokat, de nem olyat, ami kifejezetten bossra volt.

    Rád bízom melyik: vagy túl nagyok a pályák, vagy direkt így vannak szerkesztve, hogy a sok mászkálással még többet legyél játékban, de mégse haladj, vagy a pálya méretéhez képest kevés az ellenfél.

    Nem tudom, valamilyen videóban láttam egyszer, hogy beszélt egy játékfejlesztő trükkökről. Pl., hogy egy karakter mozoghatna gyorsabban, de direkt lassú, mert így később érsz a pálya végére, és ezáltal az nagyobbnak tűnik. :) Így nő a játékidő. Csak úgy eszembe jutott.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #1048 üzenetére

    Azt is lehetett volna rosszul csinálni.
    Meg hát a csapat alapítója komoly pozícióban volt a TQ csapatban, és licenszelte a motort.
    Bolondok lettek volna, ha nem annak az alapjaira építkeznek, és így a sok TQ fan jelentős része is próbát tett a játékkal.
    Okosan csinálták. :)

    A Wolcenesek is a skinekkel foglalkoztak sokat. ;] Színezés, kinézet.
    A tartalomra és a bugokra nem sok idő jutott.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #1148 üzenetére

    Korábban írtam: olvastam hogy indult a Diablo 3.
    Attól még fennáll: kevés a változatosság a Wolcenben.
    Nem lenne lenne fair a megjelenéskori Diablo 3-hoz hasonlítani, mert itt nincs AH, és ott normális endgame mód nem volt, sztori mód volt és az überezés. A játék teljesen más koncepcióra épült kiadáskor, mint később, ezt vedd figyelembe, légy szíves.
    Azt is, hogy akkor még nem volt divat az endgame, sztori módban zajlott kb. minden játék a műfajban. Szóval ezt nem fair felróni nekik, hogy ezzel vacakabb a Diablo 3 indulása. :)

    A Wolceneseknek ott volt sok évnyi játék amivel játszhattak, amikből tapasztalatokat nyerhettek. A saját lore miatt semmi sem kötötte őket, a fix karakter klasszok sem.
    Pénz és ember is volt, de ezt már nem egyszer tárgyaltuk.

    Akkor hasonlítom a Warhammer: Chaosbane kiadási állapotához: a Wolcen annál jobb. De nem nagy dicséret, mert annál minden jobb volt szerintem ami nem volt tele bugokkal induláskor... mint pl. a Wolcen? ;] Abból is hiányoztak kontentek amiknek induláskor benne kellett volna lenniük, ezen felül rendkívül alacsony szintlimit volt, nagyon unalmas pályák, stb. A licensz miatt a világ, a klasszok stb. nem voltak rosszak, csak maga a játék.

    A GD több, mint egy renovált TQ, de ebbe most ne menjünk bele, ez nem az a topik.
    Ezúttal nem én hoztam fel példának. :)

    Ketyeg ez a 4 hónap is, meglátjuk mi lesz.

  • Flash Gordon

    senior tag

    válasz Delávégá #1148 üzenetére

    Naigen, a D3 al hasonlítgatni azért sem ér, mert negyed annyi invenció van nagy múltú elődben a Wolcenhez képest, miközben pl. a forrásaik, tapasztalat, időráfordítás a töbszörösére rúgtak-nak... ha már D3, gyakorlatilag faék kariépítés ami 1 tucat szigorúan gear függő megoldásból áll, évek óta kb. 0 tartalom, halál gagyi, repetitív szezon futamok, kb. agyhalott környezet...GD ben csak az zavar, hogy az előd TQ ugyanazt tudja, csak jobban, látvány, hangulat, miközben nem olyan fárasztó, mondom ezt úgy hogy van 2db. 100-as karim.
    Wolcen a kismilió bug ellenére azzal a minimál pálya és mob választékkal is agyonverte a riválist, mivel ötletes a kariépítés, fluid a játékélmény, van korszerű grafika és megfelelő high end kotent. Ha kiírtják a bugokat és a jelenlegi tartalmat kibővítik ami sztem a már működő alapokon pofon egyszerű, pl. pálya-mob választék, meg a szokásos dlc-k, akkor bőven van keresnivalója a mezőnyben.

    [ Szerkesztve ]

    "...még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz."

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #1172 üzenetére

    Egyetértek.

    Az MMO féle meg mióta eredeti? ;]

    Pozitívum:
    "The next content patch 1.1.0 will be a league, which means that unique league mechanics will be added in the game along with new content."
    Kell valami újdonság bele, mert ez a 4 hónapig hibákat javítunk dolog senkit sem tartana a játék közelében, és vásárlásra sem csábítana. Majd ha alig lesz bugos, meg akciózzák, ugye lehet fellendülés, de valamit kezdeni kell azokkal, akik játszanának. Ha már megvették.

    "This is one of our primary objectives: reinforce the testing. We’re now working with an external QA team to improve our testing process, spot issues sooner, and fix them before a new version goes live."
    Ezt írtam korábban, akár külsősökkel teszteltetni.

    Úgyhogy szerintem jó irányba haladnak.

Új hozzászólás Aktív témák