Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz Peace #224 üzenetére

    Igazad van.

    Még a játék neve is más volt a KS-nél, Umbra.

    Kickstarter.
    $225,000 volt a cél, $406,979 lett. + amit EA-ból összekalapoztak.
    2015. Május 14-én indult a Kickstarter.
    2016. Március 24 óta EA a Steamen. Azóta is alfa állapotúként.

    Nyilván elege van már többeknek, hogy a Grim Dawnt szoktam felhozni példaként. Én ezt tudom pozitív példának felhozni a műfajból, amit kis indie stúdió csinált, hasonló utat járt be. Az a játék sem tökéletes (ilyen nincs is), de szerethető, jó játék és a fejlesztők is rendesen kommunikálnak és dolgoznak. A hibákat is patchelik, adogatnak hozzá új kontentet stb.

    2012. Április 17 Kickstarter kezdete. Már volt egy alfa verzió, a cég alapítója csinálta (a TQ-s csapatban fontos pozícióban volt) 2 éve baráti segítséggel (főleg volt TQ-sokkal). A Kickstarter segítségével tudott felvenni embereket. Ismerték az enginet, és tapasztalatuk is volt ilyen játékban, az élükön olyan emberrel, aki tudta milyen játékot akar.
    $280,000-et akartak, $537,515 jött össze, nyilván a TQ-nak is köszönhető, sokan szerették. Valamikor nyilatkozták, hogy ebből az összegből nem csak az alapjáték, hanem a Crucible DLC (ez Kickstarter cél is volt), és az AoM kieg finanszírozása is meglett!
    2013. Május 15 Early Acces. Azt most meg nem mondom, egybeesett-e a bétával?
    2016. Február 25: megjelent. Végig jó kommunikáció volt a közösséggel, ami azóta is tart.
    2016.Augusztus 03. Crucible DLC
    2017.Október 11. AoM kieg
    2019. Március 27 FG kieg.

    Amennyire én tudom az egész EA alatt pozitív vélemények kísérték végig a játékot, és ez azóta is tart.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák