Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz shotika #1046 üzenetére

    A fentit azért írtam, mert próbálok egy kis összegzést írni az ismerősöknek.
    Összegezve:

    + A sztori betölti a szerepét. ARPG-nél annyit várok, hogy fenntartsa az érdeklődést, érdekeljen a vége. Teljesítette.
    + Szépen néz ki.
    + Vannak benne jó ötletek.
    + Jók a skillek, a build variálás. és a harcok is.
    + A könnyű attrib és passzív visszavonás (bár az utóbbinál zavaró, hogy az egész fát törli, jó lenne egy pontonkénti visszavonás).
    + Elég egy karival lenyomni a sztorit, a következővel már nem kötelező.
    + Jó ötlet a város menedzselős rész, végre nem "csak" önmagában lootért és XP-ért megy a dolog, hanem olyanért amit fel lehet fogni plusszként, ami nem volt máshol. De más felfogásban egy hosszabb és gyötrelmesebb karifejlesztés.
    + Offline mód: ha 1-2 év múlva becsődölnek a fejlesztők, akkor is lehet játszani vele.
    + Lostprophet jóvoltából lesz benne magyar felirat.

    - Sokszor nehezen reagál a jobb egérgombra ez probléma a kereskedelemnél.
    - Most, 2020-ban gyenge egy ilyen árú játéknál a jelenlegi 2 féle mapozás, mint endgame. Főleg azokhoz képest amiket beígértek korábban. Már unom egy ideje, egyre kevesebb kedvem van leülni elé, 62 óra játékidő nem sok egy ilyen játékba.
    - Mapozás közbeni bugnál fennáll az esélye, hogy legalább 10 percet buksz, ha befejezhetetlen miatta. Ebben az esetben csak a közben szerzett lootod van.
    - Túl kicsi a hátizsák, és mivel az egyik játékmódban teleportálni sem lehet, helyben kell eldöntened mi kell. Pause nincs még szólóban sem. Sztori módban lehetett volna normális jutalom az Actos bossok halálánál, pl. egy hátizsák rekesz.
    - A mapozás szerintem nincs jól megoldva. Vagy az ellenség kevés, vagy kevés progresst adnak, vagy a pálya túl nagy mindehhez. Ha ez komoly karival és cuccal sokkal gyorsabb, számomra akkor is negatív, mert ne érezzem már kínlódásnak az alacsonyabb szinteken sem. Mod nélkül is az.
    Ráadásul ha lemész a pálya alatti járatba, akkor az nem progress.
    Ha rossz irányba mész, eljutsz a boss helyéhez, aki még nem spawnolt, így lehet visszamenni egy korábbi elágazáshoz, majd vissza a bosshoz.
    (Miközben ezt írom, nosztalgiával gondolok a Diablo 3 GR-re, szinte mindig a közeledben jelenik meg a boss.)
    - A föld alatti területek nagyrésze úgy lett tervezve, hogy ott forgatni kellene a kamerát, hogy jobban ráláss hordókra, ládákra. Nos a forgatást kivették korábban, a pályák designja maradt.
    Amiből úgy láttam, hogy nem opcionálisnak akarták, hanem hogy igenis használd.
    Ehhez kapcsolódik az, hogy számomra a déli haladási irány nem komfortos. Erről olvastam is korábban, hogy sokan nem érzik annak, de ezt nem tudom linkelni.
    - A minimap kb. használhatatlan, elnagyolt. Szomszédos utakat is mutat, a Fog of War használhatatlan.
    - Semmilyen zenét nem tudok felidézni belőle (ezt csak azért írom, mert jó drágán megcsinálták, bejelentéssel, meg minden, de nekem olyan semmilyen)
    -A beígértek hiánya a housingnak, a daily dungeonoknak,, az LB-nek, a gamepad támogatásnak.
    Ezek nem voltak benne startkor. Lehet később lesznek, de most ugye az energiájuk a bug írtásra megy. Pont azok maradtak ki, amiknek értelme is lett volna az Online módnak. Mert ahhoz. hogy együtt játssz valakivel ahhoz sima coop is elég lenne, multis szerver fenntartás nélkül.
    - Azt érzem, hogy az utóbbi 1-2 évben volt az érdemi fejlesztés, előtte úgy elvoltak az alfával, a titokzatos kommunikációval, aztán hoppá, átterveztük az egészet.
    Szerintem rájuk szólt pl. a Tencent, ha már öltek beléjük pénzt, hogy 2020 elején már látni akarják a befektetésüket. ;]
    Úgyhogy kiszedtek sokmindent, a többit összerakták ahogy tudták, tesztre már nem igazán volt idő.

    Az új PoE szeretett volna lenni, de fizetős változatban, emellett fizetős kozmetikákkal. A folyamatos content és support ígéretével.
    De a közelében sincs.
    Mindent összevetve nem katasztrófa kategória. Nem Warhammer: Chaosbane, vagy Vikings - Wolves of Midgard. Számomra ezek sikerültek a legjobban félre, de más is így gondolja nem csak én. :)
    Viszont az én szememben a Grim Dawnt sem éri el. Emlékszem az milyen volt bétában és kiadáskor teljesen játszható volt. Komoly bugok nélkül. Kis csapat, nem erőltetett bele multit. Coop van, nem vállalták túl magukat, hanem a maximumot nyújtották.

    Az én szememben kb. Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr kategória ez a játék. ;]
    Van benne potenciál, jó dolgok. De valahogy mégsincs egyben, sok a szerintem negatív dolog, amolyan "kompromisszumos" jó, a közepesnél jobb kicsivel.
    A Wolcen esetében ebben már az is benne van, hogy még javíthatják a dolgokat.

    A dolgok nagyrészét patchekkel meglehetne oldani, a kérdés az, ki marad addig, vagy jön vissza akkor? Nem konkrétan ránk gondolok, hanem aki venne is kozmetikát (support a fejlesztők felé), ill. az új játékosok? Akiket max. akcióval lehet majd becsábítani, ha meglátják az értékeléseket.

    Nyilván vannak más dolgok/szempontok is, ez az én véleményem. ;]

    Utoljára beszúrom ezt az egyik patch logból, egyszer már említettem ezt is:
    "We know that you appreciate the possibility to change Unique items into legendary items and to craft them, however, we have to remove these possibilities for the moment.
    We are definitely not against implementing it as a feature in the future, we find the possibilities that it offers interesting, but we want to spend time in designing it so the system works and is properly integrated with the rest of the game.
    We will also implement a new power tier of uniques for the end-game progression with better raw values in a future patch, we are aware that aside from a few exceptions, Uniques are currently not competitive for high-end content."'

    Funkció elvétele, és majd kaptok valamit. Mindez a megjelenés után.
    Az ilyen dolgokhoz képest sehol sincs 1-1 nerf jelentősége.

Új hozzászólás Aktív témák