Új hozzászólás Aktív témák
-
spleenszuru
őstag
Ez a játék pure soulslike?
Vagy inkább mint Nioh? Melyikhez van közelebb?
Bár még most sem tudom, a Nioh soulslike-e, vagy sem.
Ronin harcrendszeréhez hasonlít? Itt is látni a pirosan izzást támadás előtt, de úgy látom dodgeolni is lehet, nem mindig parryznek.Malaka!
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #651 üzenetére
Manapság szeretik mindenre azt mondani, hogy soulslike. Ahol van checkpoint, parry, stamina, dodge, nehezebb (mint egy sima ubi game) vagy meghal az adott játékos egyből megy a souls gamezés, vagy a ds copyzás stb. Tehát döntsd el ez alapján te
A Sekiro-hoz van közelebb de gyors a játékmenet mint a Nioh-ba, vagy a Ronin-ba. A Wo Long-ba minden deflectelhető (parry) viszont, ha támadsz pozitívba marad a postureöd/staminád, nem fogy el ha deflectelsz stb. Tehát nem az a szar hibrid van itt mint a Roninba. Tehát ez egy igazi ritmusjáték.
Mivel minden kinn van hozzá és sokat változott már a játék így én nagyon tudom ajánlani.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
spleenszuru
őstag
Ronin az első ilyesmi játék, amit játszom. Nagyon megszerettem, de balf*sz vagyok még a parryhez. Cserébe állítható a difficulty. Viszont ha ott a hibrid rendszer szarnak minősül, akkor a Wo Long akár még a barátom is lehet.
(Cusimát nem számítom ide, mert ott nagyon könnyű a parry).
Elden Ringet kipróbáltam, 15 perc után kiléptem, mikor 1 vágásból kinyírt az első "kinti" ellenfél, mondom jó, ez nekem nem kell.A lényeg az lenne, hogy szeretnék egy hasonló játékot majd, mint a Ronin, nagyon behúzó tud lenni ez az ázsiai cucc.
Viszont a könnyebb utat választanám először. Mivel te mindkettőt játszod, Nioh 2, vagy ez a könnyebb?"mint egy sima ubi game"
Ismersz már annyira, hogy tudd, mit kell nekem írni.Malaka!
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #653 üzenetére
Csak poénkodok tudod, mert én amúgy szeretem a Ubi gameket. Azt kapom amit várok tőlük mindig.
Melyik a nehezebb? Ez attól függ melyik megy jobban neked. A staminás klaszikus dodge-vágás kombó ahol néha van r2+o parry a piros támadásokra vagy az állandó parryzés, így a ritmusjáték (minden parryzhető) Ha megvolt a Nioh 1 akkor nem lesz nehéz a 2.
Elden Ring és a klasszikus from játékokat hagyjuk is... Fos hitbox, delay stb.Ha bármelyikbe kéne segítség, elakadsz stb tudok segíteni akár tippekkel, akár úgy h bemegyek.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
spleenszuru
őstag
Nioh 1 sem volt, és ha jó helyeken olvasok, az talán még nehezebb, mint a 2, meg amúgy sem akarok pasival játszani.
Így már világos a 2 közötti különbség, köszi, de bevallom, nem segített a döntésben. Szerintem még mindig jobban menne a dodge+támadás, mint az állandó parry.
Roninban mindkét módszer kell, de sokszor kifogy a staminám.Malaka!
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #655 üzenetére
Igen, átérzem. Szerintem a Ronin-ba lett a leggyengébb a harcrendszer, ez a hibrid megoldás nekem nem tetszik.
A csajszi karakterrel játszani, dolgot én 100%-ban átérzem. De jön egy Stellar Blade is hamarosan
PS5
-
spleenszuru
őstag
Na behúztam az akció alatt, sok-sok videó után ezt választottam, nem a Nioh-t.
Az túl komplexnek tűnik, meg szeretem amúgy ezeket a 3 királyságos karaktereket.
Még nem kezdem el egy ideig, majd némi Ronin normal (talán hard, bár elvileg a gyakorlatban a Ronin hard=Wo Long difficulty, hamis teória) difficulty után, hogy tanuljak még parryt.Viszont addig egy kezdőbarát virtue-t, ahogy itt hívják, ajánlhatnátok nekem.
Malaka!
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #657 üzenetére
Ha csak a végigjátszás a cél akkor egyik se túl bonyolult. Csak használod ami jobb és begyakorlod az alap mozgást.
Wo Long: védekezés és parry
Nioh: védekezés és dodge (2be az R2+O lesz még ami új)
Persze mellé a támadásokA védekezést mindig lenyomva tartod és mellette dodge/parry-zel. Így ha elrontod akkor védekezés lesz és nem kapsz sebzést.
PS5
-
spleenszuru
őstag
Feltelepítettem, hogy a karakterem megalkossam, meg kipróbáljam.
Már az elején fogalmam nincs, hova kell menni a lvl15 tigris megölése után.Csak szaladgálok körbe-körbe, de nem látok új útvonalat, mindig visszajutok a kezdési pontra. Ill. azóta már újraspawnolt mindenki, és többé nem tudom megölni azt a tigrist, mert 2 ütésből megöl, mivel én lvl3 vagyok, ő meg 16 lett.
Lol, ez vicces lesz.
Közben Ronint áttettem mediumra, sokkal nehezebb lett, talán jó lesz képezni magam.
Malaka!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz spleenszuru #659 üzenetére
A tigris előtt ahol több katona van, egy zászló meg tűz ott van egy nyílás a falban asszem, ahol fel lehet ugrani és tovább.
A tigrist amúgy át tudod csalni erre a hely, a tűz megoldja a többit.Amúgy korábbi kérdésedre válaszolva wood virtue. Sok hp és lesznek jó kis kardok, botok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
spleenszuru
őstag
Itt az UNRIVALED SPEAR BUILD nevű jó lehet nekem?
[link]
Amúgy elmentem első bossig, ha az az volt, hát, fasza volt...Malaka!
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #663 üzenetére
Első végigjátszásnál felesleges buildeket tervezgetni. Mélyebb dolgok ezek a TN játékokban, mint a FS játékaiban.
Használod ami jobb, tetszikPS5
-
S e t h
nagyúr
válasz spleenszuru #659 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy az első boss után nem mész-e vissza azonnal roninozni.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
spleenszuru
őstag
Melyik számít az első igazi bossnak?
Egyébként nem tolom még, ezt a sárga kendős bosst öltem még csak meg, de szerintem amúgy nem fog menni, mert továbbiak lent.Kb. 10 órát erőltettem Ronint mediumon, de nem megy, egyszerűen kb. semmit nem tudok parryzni, cserébe gyorsan is halok.
Most visszavettem easyre, megint megy. Nem értem mi ennyire különböző a 2 között, mert amúgy nem érzem, easyn csak sikerül a parry és kész.Malaka!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz spleenszuru #667 üzenetére
Nem néztem utána, de gondolom sokkal nagyobb a parry window easy-n, magyarán több frame-nyi időd van reagálni, mint a magasabb nehézségeken. Elden Ringben pl. 2 és 6 frame között van a sikeres parry lehetősége eszköztől függően, az azért elég nagy különbség.
Azt is el tudom képzelni, hogy megszoktad easy-n a mozdulatot, beállt a kezed egy adott időpontra, viszont mediumon az még/már pont nincs benne abban az intervallumban, mikor sikeres egy parry.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Deck
titán
válasz spleenszuru #667 üzenetére
Szerintem valami nagyon félre ment a nehézségnél a Ronin-ba, lehet majd patchelik. Maxon kezdtem de a felénél levettem. Ez a nehézség, hogy "sokkal több az enemy hp-ja, sokkal előbb halsz, sokkal kevesebbet sebzel" ez nem nehézség hanem kibaszás a játékossal. Több enemyre figyelni ezmelett, területi cuccok, a parry olyan amilyen, mellette figyelj a ki csíkra is ami lószar kb de nincs rendes fejlődés... (tudom h van r1 ki pulse) az enemyk szépen letrackelnek és akkor is kapod ha a földön vagy. (tiszta fs játék) A különböző kardstílosok erőltetése is szar, mert lehet valamelyik jobban megy de valamelyik nem, ha elrontod elfogy a ki-d és 1 kombóból meg is halsz. Az olcsó sok dupla boss fight, akiket legyőzöl visszatérnek...
Ng+on a még durvább nehézség mégrosszabb. Nekem csalódás azért, az egész OW is... Elden Ring-nek se áll jól, bár kinek mi. Nekem a lineáris pályás játékok a kedvenceim ahol működnek a dolgok, max egy Sekiro nagyság. Nioh-k, Wo Long, Sekiro, Lies of P stb...Tehát ne érezd magad rosszul, nyomd legkönyebben vagy Wo Long, Nioh vagy a hamarosan megjelenő Stellar Blade...
Arra volt jó ez a játék (Ronin), hogy közelebb legyünk a Nioh 3-hoz... Az optimalizálásáról, grafikáról már ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
spleenszuru
őstag
válasz Bad Pritt #668 üzenetére
Nekem is csak ennyi tudott eszembe jutni, meg persze a semmi tapasztalat, és lámaságom.
Meg hogy szerintem nem 31 évesen kellene az ilyen játékokat elkezdeni.#669Deck
Rosszul nem éreztem magam, csak felhúzott mekkora balfasz vagyok.
Easy-n viszont letehetetlen számomra a Ronin, annyi, hogy mostmár kikapcsoltam a kevesebb KI vesztést támadásnál, meg a több HP töltést a potikra, hogy ennyit legalább nehezítsen.A Wo Longban legalább jobban látszik a piros támadás (szerintem), de amúgy nem is azokkal volt baj pl. az első "bossnál" (ha Zhang Liang az), hanem a sima támadásaival.
Nem láttam jönni, és azokat kaptam be.Malaka!
-
Deck
titán
-
spleenszuru
őstag
Egyébként minden boss 2, vagy több(?) fázisú lesz, mint az első?
Tehát pl. egy "sima", meg egy démoni forma?Értem, hogy ezek a játékok a szívatásról szólnak, de amúgy ilyenkor igazán lehetne egy checkpoint, ha már legyőzöl egy formát.
Malaka!
-
Kai_Rong
senior tag
válasz spleenszuru #672 üzenetére
Nem, a többfázisos bossok kisebbségben vannak a játékban, kicsit olcsó design elem lenne, ha mindenkinél ezt eljátszanák
Mondjuk a következő szembejövő többfázisos boss se lesz fáklyásmenet, ő kb. a játék közepén lesz.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
spleenszuru
őstag
Amúgy nagyon félek a játéktól, de várom már, hogy toljam.
Viszont a Ronin elveszi jelenleg kb. a teljes játékidő kapacitásom, és még csak ch2-n vagyok, ill. illene befejezni már a GoT-ot is, mert nem tervezek új PS PLUS-t előfizetni majd.
(Közben Nioh 2 complete is 42% akciós most )
Malaka!
-
sith7
nagyúr
off kérdés
Van Xbox - ra a fent említett játékokhoz hasonló, ezen, és a Sekiro - n kívül ?
Távol - keletire gondolok, tehát a Pi élete kiesik -
Deck
titán
Nincs.
Nioh 1-2: PS és PC. (Klasszikus dodge-os.)
Stellar Blade: ez jövő héten jelenik meg de PS exkluzív lesz, (parry-s és dodge-os lesz) (talán pc-re jön majd)
Tsushima: itt viheted feljebb a nehézséget akkor igazán jó élmény lesz az biztos. (PS-re van de jön PC-re)
Rise of the Ronin: PS Exkluzív.Ami még távol keleti lesz az új AC Red az jön mindenre ha ilyen is megfelel. Vagy a Wukong, Phantom Blade Zero.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
sith7
nagyúr
köszi a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- További aktív témák...