Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TRob1

    veterán

    válasz Phantom017 #60316 üzenetére

    A szokásos modem és/vagy router "fél perces" áramtalanítása majd újraindítása gondolom megvolt.
    Rendszergazdai parancssorba ezeket próbáld meg (sorba, mindegyik után enter):
    netsh winsock reset
    netsh int ip reset
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
    ipconfig /flushdns

    Ha van vmi tűzfal fenn, azt is érdemes tiltani próba erejéig, mert van hogy az kavar be.

    (#60314) Slavia :
    Sajnos a sok bullshit nem hogy egyenes arányban, hanem kb. négyzetesen terjed ahogy egyre több és több lett a billentyűzettel is rendelkező netező. És jobb már nem lesz. :(

    (#60309) vlevi:
    Hehe. :))
    Amúgy a fentebb is írt aktív időszak kitolása, illetve az Újraindítási beállításoknál lévő További értesítések megjelenítése elég jól ki tudja ezt már küszöbölni (tehát csak baxogat hogy indítsd má' újra :D ). Ráadásul ott van még a 7 napos frissítés szüneteltetés és az akár 1 évig kitolható funkciófrissítés...

    [ Szerkesztve ]

    ¤ R'n'R ¤

Új hozzászólás Aktív témák