Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10059 üzenetére
Én sem bánom ha egy killem van, többre nem is hajtok, de általában véletlen is összejön 2-3 kill, a B-25-ösöm lövészei legalább 2 killt szereznek önállóan meccsenként (mire jó, ha fullosra vannak fejlesztve)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
frem1790
tag
válasz PAtr0n #10131 üzenetére
Nem tehetek róla de ez ugrott be:
Paraszt bácsit kérdezi a riporter:
-Pista bácsi aztán maguknál itt a faluban van e rasszizmus?
Mire az öreg:
-Nincsen az nálunk kérem. De igény, az vóna rá!Viccet félretéve jó lenne egy ilyen leírás, bár lehet ha ezt megcsinálod akkor Te több munkát fogsz beleölni mint amennyit mostanság a WG beletesz a repülős részbe.
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10157 üzenetére
Ez valóban így van, de nem csak az alacsony sebesség miatt megszűnő felhajtóerő miatt tud átesni, hanem a túl nagy AoA miatt leváló áramlás miatt megszűnő felhajtóerő miatt is. Ilyenkor kezd el remegni a gép. Ha csak simán elfogy a felhajtóerő, attól nem rázza magát, hanem csak simán elindul a föld felé.
A pörgés azért jön létre, mert ha a gép dőlése a fordulóban nem éri el a 90° -ot, akkor csak az egyik szárny esik át. Aztán ha már pörög, akkor előfordulhat, hogy szárny leárnyékolja a vezérsíkot, ami miatt nehezebben jön ki a dugóból. De erre azért figyeltek harci repülőknél, hogy ne nagyon forduljon elő.
A Spitek Yakok azért nem esnek át, mert nincs normális FM -jük. Azonban egyre többször látom, hogy menekül előlem Yak -al, majd egyszer csak átesik, szóval szerintem lassan de biztosan azokat is állítják be rendesen. Amúgy pont a Yak volt egy különösen átesős gép, a túl vastag szárnyprofilja miatt.
A G-6 -nak amúgy nem szabadna ilyen könnyen átesni. Sőt, úgy általában a Messereknek sem, mert a gép annyira jó volt ilyen szempontból, hogy a dugóból sok esetben saját magától, a pilóta beavatkozása nélkül is kijött.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10160 üzenetére
AoA = Angle of Attack
Így van, hasonló, mint amikor a szárny leszakad, de mégsem, mert lassítja a pörgést.
Jól gondolkozol, ha 90°-ban áll a gép, akkor nem pörög be, legalább is nem azonnal. Csak elkezd leesni, de esés közben bepöröghet, ha a két szárny nem egyszerre kapja újból el az áramlatot.
És nem egyszerre fogjaAz is segíti, hogy orrnehéz, de ha belegondolsz, minden gépnek a szárny előtt van a súlypontja, különben nem tudna a levegőben maradni. Nagyon jó az aerodinamikája is, a kettő együtt okozza ezt.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10162 üzenetére
A vastag szárnyprofil csak hátrány. Az Oroszok nem direkt alkalmazták, hanem azért, mert olyan gyenge anyagokból kellett építkezniük, hogy muszáj volt vastagabbra építeni, hogy elbírja a terhelést. Már leírtam nektek, hogy amikor a 90 -es évek elején újra elkezdték gyártani a Yak-9 -et és a 3-at, nem az eredeti anyagokból - ami gyakorlatilag bútorlap -, hanem normális könnyűfém ötvözetekből (és egy működőképes motorral), ők döbbentek meg a legjobban, hogy simán lerepüli a P-51 -et Szent meggyőződésem, hogy a WT -ben ezeknek az új építésűeknek az FM -je van
A középmotorosoknál is muszáj a szárny előtt lennie, de a baromi nagy gépágyúval, meg az építésből adódóan ki vannak ugyanúgy egyensúlyozva, mint az orrmotorosok. Nem feltétlen emiatt esnek át.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10176 üzenetére
Gratulálok, megtetted az első lépést a teljes romlásba vezető úton
Figyelj a beállításokra, a "nonlinearity" alapból 2 -esen van, azt 1...1,2 -re tedd, és az érzékenységet úgy állítsd, hogy az gyakorlatilag egy késleltetés. 100% -on ahogy húzod a joyt úgy mozdul a gépben is, ha lejjebb húzod, akkor meg késni fog.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10180 üzenetére
A Trimnél állítsd be, hogy relatív tengely legyen, feltéve, hogy gombokra tetted. Ha van a joy -on trimkerék, akkor nem jó a relatív.
Én hasonlóan voltam, mint te, és kezdetnek egy Logitech Extreme 3D pro -t vettem anno. Kb. fél évre rá annyira ráálltam, hogy megvásároltam a Logitech G940 -est
Egyszer telepítsd ezt, még openbéta, és két repcsi van benne ingyen, egy Su-25T és egy TF-51D, ami a P-51D -nek a kétüléses változata. A TF-51D teljesen klikkelhető pilótafülkével rendelkezik, azaz egérrel kell kapcsolgatni, mint FSX -ben. Annak ellenére, hogy openbéta, egyáltalán nincs benne több bug, mint a "stabil" 1.2 -ben
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10180 üzenetére
Pedig RB-ben mennyit szorakoztam az airbrake-kel az Me-410-zel
Mikor a vadasz jott hatulrol nagy sebesseggel, en meg behuzom az airbrake-t, az tulszalad rajtam, es lesorozom . Csak a B-6/R3-mal szoktam repulni, de ott remek moka a tuzero miatt"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10184 üzenetére
Tengely beállításoknál lehet állítani, hogy relatív legyen-e. Ez akkor kell, ha a tengelyt gombokra teszed, mert a gomboknak a kimenete 0 vagy 1, nem úgy, mint a tengelynek, ami 0 -tól 1-ig. A relatív tengely növekményesen veszi figyelembe a gombnyomást, ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy ameddig nyomod a gombot, addig folyamatosan növeli a tengely értékét. Ha normál tengelyre teszel gombot, akkor ha megnyomod, azonnal max -ra ugrik, ha elengeded, akkor meg vissza minimumra.
A DCS -ben hivatalosan nem tudom, hogy van-e ilyen, de valami biztosan van, mert a Bf109K-4 teljesítményén érezni lehet a különbséget, ha pl. 20°C helyett 35°C -ban repülök. Egyes gépek (pl. a két kedvenc, a Bf109K-4 és a Szu-27) PFM -el vannak jelen (Professional FM), ez azt jelenti, hogy nem csak simán scriptelik a viselkedést, hanem beteszik a gépet egy szélcsatornába, megvizsgálják, és az alapján modellezik le a viselkedést, lehet, hogy csak emiatt érzem másnak. A szél le van, még a turbulencia is. Sőt, a szél esetén több magassági szinten külön tudja kezelni az irányokat és az erősséget. Lehet dinamikus időjárást is állítani, pl. beállítasz 1-2 ciklont vagy anticiklont, és máris változó körülmények között találod magad.
Ők amúgy katonai szimulátorokkal foglalkoznak, a DCS World -ot csak mellékesen csinálják, sok dolgot nem adhatnak ki, pl. a Szu-27 azzal a fedélzeti elektronikával van jelen, mint amivel anno megjelent - talán picit újabb -, és pl. még nem lehet aktív radaros rakétát vinni vele, pedig a jelenlegi tud, és akár 4 célra egyszerre ki tudja lőni. Mivel azonban az amcsik pár éve megszerezték, az FM -jét, azt már nem kell titkolni, így nemrég megkapta a
majdnemkatonai pontosságú FM -et. (Pl. lehet vele kobrázni) Sajnos a modulok pénzesek, nem is olcsóak, de az mindenféleképpen dicséretes, hogy az ingyen letölthető DCS World -ba van egy csöves + egy propis gép ingyé. (Szu-25T + TF-51D)A Logi G940 azért ilyen drága, mert force feedback -os, de tényleg nagyon felment az ára, én anno 65k -ért vettem.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10190 üzenetére
A boton lévő nézegetőt be kell állítani. Ez az, amit a tengelyekről írtam reggel. Keresd meg a beállításokban, és tedd át relatív tengelyre, ezt úgy találod meg, hogy ráállsz a funkcióra, és alul az "Achse-Bearbeiten" -re kattintasz alul, vagy ha angolul van, akkor Axix-propeties vagy mi lesz a neve. Ott vannak különféle csúszkák is, azokkal még lehet finomítani rajta. Meg érdemes beállítani egy gombot, ami visszateszi alapállásba mindkét tengelyt, megadhatod ugyanazon gombot mindkét tengelyhez.
Amúgy az amcsi gépek mostanában valóban érdekesen viselkednek. De a játék csúcspontja az volt, amikor az IL-2, amit üldöztem, csinált egy Pugachev-kobrát
Akkor utána 1 hónapig nem léptem be...
Csak hogy értsd: jelenleg csak a Szu-27, illetve ennek továbbfejlesztései tudják megcsinálni, meg ha nagyon profi a pilóta, és át van alakítva a Mig-29, akkor azzal is.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz PAtr0n #10192 üzenetére
Az a fekete-sárga P-51 az első változat volt, Allison motorral. Hogy tudott-e repülni?
Amikor az angolok - mert nekik készítették - megkapták próbára, azt mondták, hogy talán felderítő gépnek jó lesz, másra nem nagyon. Aztán a Rolls-Royce berepülőpilótája ment véle egy-két kört, és leszállás után valami ilyesmit mondott: "Tegyetek bele egy Merlint, akkor talán lehet belőle valami..." Aztán az még nem volt az igazi, volt P-51A, B, C és a D lett végre olyan, amilyennek az elején lennie kellett volna.
Engem ezért idegelnek ki azok a szarok. Csak OP-51 -nek hívom
Azóta javították az IL-2 -t. És ketten láttuk, az egy qrva kobra volt Csak nem volt 120°-os.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
m3tr0
senior tag
válasz PAtr0n #10288 üzenetére
Megígérem ez lesz az utolsó hsz-em.
Szóval, ajánlottátok a japán gépeket, megpróbáltam. Azt most írtad,hogy hajlamosak kigyulladni egyből...hát végül is észre vettem csak eddig ezt senki nem mondta mikor váltottam az angolokról.
Próbáljak ésszel játszani. Rendben, áruld már el,hogy Ab-ben, amikor 6 gép köröz lent a föld felett 80 m-en,akkor mit csináljak? Repüljek 600-on és várjam,hogy majd valaki elém repül?
Persze költői volt a kérdés.Mondjuk,hogy nem fűnyírózok hanem repülök rendesen, kinézem a célpontot, rárepülök, kivárok,hogy a távolság is tuti legyen és lőni kezdek. Mennek a hit-ek, ezekről már írtam,hogy egyszerűen nem szakadnak szét a gépek, nem zuhannak le. Erre írtam,hogy assistokat ad csak. Vagy egy idő után beragad a fegyver,elfogy a lőszer, magasságért indulok ahogy bírok...ekkor jönnek az említett lövések és már szét is szakadt a gépem,vagy lángolok. Ha ez itt rinyának számít akkor sajnálom.
Attól még igaz. Ha ez neked rosszul esik mert az általad nagyon szeretett játékot érinti akkor is így van.Persze látom,hogy milyen játékosok vannak itt is és szervereken.
Mindenki tele van csúcs gépekkel,arannyal, lionnal,meg tapasztalattal.
Elhiszem,hogy neked már könnyen megy és van idegzeted és türelmed repkedni, de nekem abból van elegem,hogy pl. ma is az utolsó csatában az 5 gépemet cirka 2 perc alatt lőtték le. Pedig hidd el,hogy figyeltem amit tudtam kerültem és még támadtam is több gépet sőt találat is volt.
De azon kívül annyi,hogy repülök, beérek a zónába ahol megy a csata és amire kiválasztok valakit és erőt veszek,hogy akkor majd most...aztán két lövés és végem.(van,hogy 1 km-.ről ahogy írtam)Tulajdonképpen még ezzel sem lenne bajom,mert biztos én vagyok balfasz, ezt is leírtam,hogy sztem nem jó helyre lövök vagy nem tudom. Már nem is érdekel.
De az,hogy rohadt nehéz bármelyik nációnál olyan géphez jutni amin normális a tűzerő és jól repülhető,nem papírból van az egyszerűen idegőrlő. Mert az elején bízol benne,hogy majd ha lesz jó gépem akkor talán lövök majd több fraget és könnyebb lesz...hát kurvára nem így van.
Na mind1, ezek után csak akkor írok ide ha jön válasz a kommentemre,nehogy engem kelljen olvasni.
-
m3tr0
senior tag
válasz PAtr0n #10303 üzenetére
Köszönöm a tippeket.
Fighter-ként 1 nap 7 órát játszottam, bombázóként 1 óra 39 percet. Ez árkád módban.
Realistic battleben 1 óra 35 percet töltöttem ott csak fighterben.A magassági kormány lapát kezelése az ki van téve gombra és azt használom is.
Ellenben pl. a flapseket soha nem állítottam.Azt sem tudtam,hogy lehet.Majd jövő héten kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
olahmate1991
tag
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz PAtr0n #10358 üzenetére
Ha esetleg a steames verzió van fent, akkor ott is felvehetjük a kapcsolatot, az legalább csipog néha.
Számok: mivel nem képesek megcsinálni azt a hihetetlen programozói munkát, hogy a beszélgetéseknél legyen időbélyeg (legalább óra:perc), ezért én pótolom ezt. Így ha azt látod, hogy 1743-at írok, akkor az azt jelenti, hogy 17:43-kor írtam.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10395 üzenetére
Mi az az AFK?
Annyi fele olvastam már, de a mai napig nem tudomA gépem meg sajnos ennyit bír, ha rögzítenem kell. Játszani jobb minőségben játszok, de a felvételhez lentebb kell vennem, hogy normális FPS-em legyen... De nyáron lesz egy erősebb notim a mostani mellé
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10398 üzenetére
Ha szponzorálod, akkor semmi akadálya . Első és a legfontosabb az MZ
Nem vagyok nagy kocka, kizárólag a War Thundert nyomom, és kész
(#10399) csongi
Nekem csak az EU és RU szerver van kiválasztva, az esetek 90%-ában 30-60 ms közötti a pingem. Az US szerverek pl köztudottan pingesek, de az ázsiai szerverek sem sokkal jobbak
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
Francia91
veterán
-
-
Francia91
veterán
válasz PAtr0n #10468 üzenetére
Most kezdtem el komolyabban japánozni, nah
Májusban lesz egy HP 8560W Mobile WorkStation notim, azzal már lehet normálisabb grafikán játszani, na majd akkor kezdek bele az SB-be. Addig marad a B-25 Simulatorban, 6-7 killeket összeszedek a lövészekkel"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs