Új hozzászólás Aktív témák

  • Alg

    veterán

    válasz PAtr0n #9015 üzenetére

    Kicsit próbáljatok már meg belegondolni mekkora probléma egy ilyen csapatjátékhoz elfogadható matchmaking algoritmust írni... kb a lehetetlen kategória, még az e-sport király Starcraftban sem sikerült csak 1v1-re megcsinálni rendesen, csapatban már nem működik... pedig ott csak egy Élő-pontszám van meg 3 faj, itt meg kismillió változó, különbözö BR, heavy tank stb. Ja, de ne kelljen ám várni többet 2-3 percnél a meccsre.

    Ha pl. pont egy olyan BR range-ben erőlteted ahol a meta miatt valamelyik nemzet erősebb(vagy gyengébb) csapatot hoz ki mint a többi (lásd pl.US M18 spam ahol a fél csapat előrerohan és mikor beleütközik a tigris-frontba azonnal meghal, vagy nemrég repülőknél 4.3 a német P47 miatt) akkor ott bizony nem lesz 50-50 esély a winrate-re.

    Ezt a rengeteg változót egyszerűen nem lehet követni, most mondhatod hogy szemét a rendszer mert 22szer vesztettél egymás után, de lehet hogy emögött valami rejtett ok van amit te nem láthatsz (akár ilyenek is hogy melyik régióban hány óra van és hányan játszanak ott éppen...). Persze nagyon jó mindenféle elméleteket gyártani, de az igazság az hogy ha azt látod hogy valamiért nem megy, ne erőltesd és ne idegeld magad, hanem menj át más nemzethez, más BR-ba, repcsizni, vagy másik játékkal játszani. Vagy fogadd el hogy ez van és tojd le hogy veszítesz vagy nem.

    Mondjuk tőlem csapkodhatod a billentyűzetedet üvöltözve hogy SZEMÉTGAZSIÁÁÁÁÁHHHHHRHRHRHGGRRG de ettől nem lesz jobb se neked se nekünk.

    Nem munka ez baszki, ha nem élvezed hagyd ott a picsbe. Akkor esetleg lehet majd változás. (A Gazsi a számokat nézi nem a fórum-postokat)

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Új hozzászólás Aktív témák