Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz anglergab #837 üzenetére

    Szia,

    Bár a menüben kell nézelődni, de kikapcsolt mobiladat mellett is látható/ellenőrizhető sok készüléken, hogy milyen hálózati módban történik a hanghívás, 4G/VoLTE vagy sem: [kép]
    Sosem kapcsolom ki a telefonon a mobiladatot, most csak a teszt kedvéért tettem meg.
    Bekapcsolva valóban egyszerűbb, mert akkor a főképernyőn, illetve az értesítési sávon kiszúrja az ember szemét az épp használt hálózati mód.
    Jut eszembe, bekapcsolt wifi esetén sem látszódik a főképernyőn/értesítési sávon, akkor is a menüben kell ellenőrizni.

    [ Szerkesztve ]

  • tomp

    Topikgazda

    válasz anglergab #837 üzenetére

    2. Nem lennék meglepve ha a ZTE core hálózatnál lenne a bug. Maga a core hálózat egy nagy rakás bughalmaz amitől már szabadulnának...
    Alap dolgokat nem tudott "gyárilag" a rendszer és közben is jöttek bugok...

    7. Az itthon használt VoLTE konfig ahogyan látom 127db fájlból áll. Na ezt eléggé problémás lenne kézzel beállítani. Qualcomm SoC-s Sony, Pixel, Xiaomi, OnePlus esetében ezt a konfigot kívülről is hozzá lehet adni a Qualcomm Product Suite Tools programmal. Szerencsére Xiaominál és OnePlusnál nem szükséges, ott elég csak aktiválni a konfigot. :)

    8. Ezek alapján a hálózat(core?) látja, hogy a telefon kettős módban van e vagy csak LTE Only módban és a Telenor rendszere utóbbiban letiltja a VoLTE kapcsolatot? Kár :(

    9. Telenornál előfordulnak elég érdekes jelenségek. Elmegy a mobilnet de a VoLTE megy. Megáll az adatforgalom de egy VoLTE hívás indítása után helyreáll. Belassul a 4G pár Mbitre de a VoLTE hívás alatt mérve tökéletes lesz a sebesség. Gondolom a VoLTE menedzselése a ZTE-nek eléggé bugos...

Új hozzászólás Aktív témák