Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    Topikgazda

    válasz Viktor0610 #661 üzenetére

    Ez érthető a szolgáltató részéről. De azért remélem nem törődtek bele, hogy a VoLTE szolgáltatásuk ilyen bugos és dolgoznak a javításon.
    Viszont az ügyfél részéről ugyan úgy panaszt generál, mert nem megy a VoLTE a tiltás miatt. Mi van azokkal akiknél GSM/3G nincsen csak 4G? Újra nem tud telefonálni.
    Budán ahol most vagyok egy lakóházban 3G nincsen, 800-as 4G viszont van. Na most ha nem lenne VoLTE maradna a GSM minőség...

    Ha már egyszer változni fog ez a "nincsen VoLTE, nincsen panasz" akkor változhatna erre: ha az ügyfél nem támogatott telefonnal leveteti a tiltást akkor el kell fogadni egy határozott IGEN kijelentéssel, hogy a 1220 és egyéb saját telenoros rövid számok jelenleg nem érhetőek el a szolgáltatással.
    Így nem lenne panasz. 1220-at be lehetne állítani, hogy a nem támogatott telefonról de GSM/3G-ről tárcsázva egy automata közli az ügyféllel a helyzetet. Ez után a hívás bontható.

Új hozzászólás Aktív témák