Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz sipi25 #13121 üzenetére

    A hívószám küldését nem a kliens csinálja, hanem a szolgáltató. Ha a szolgáltató ad lehetőséget a változtatásra, akkor a kliensben be tudod állítani, hogy milyen szám küldését kérje a szolgáltatótól. De ha a szolgáltatónál nincs ilyen opció, akkor hiába állítasz be bármit, bármilyen kliensben, mivel a szerver (szolgáltató) oldalon nincs, ami értelmezze a kliens által küldött kérést. Sztem hívd fel a Nordtelekomot és kérdezd meg tőlük! Kíváncsi vagyok, hogy mit válaszolnak. De vki írta korábban itt, hogy amit a Dellmont csinál, az nem teljesen legális, mivel nem továbbíthatna más számot. Ha ez igaz, akkor a Nordtelekomnál sztem nem lesz lehetőség a váltásra. Talán épp azért adnak saját, hívható számot, hogy egyáltalán legyen legális mód a hívóazonosításra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák