Új hozzászólás Aktív témák

  • savior

    őstag

    Helló.
    Unity-t használok, amiben c# van.
    Sokmindent letudok benne kódolni, de van egy része, ami nekem annyira nem megy.
    Régen lpc nyelven programoztam mud-ot, és ott valahogy így lehetett eltárolni az adatbázist: mapping mp = ([ "fegyverek" : ([ "fakard" : ([ "sebzes" : 1, "tipus" : "vago" ]), "buzogany" : ([ "sebzes" : 2, "tipus" : "zuzo"]) ]) ])
    És utána az mp["fegyverek"]["fakard"]["sebzes"] visszaadta, hogy 1.
    Namost ez én jelenleg úgy tárolom unityben, hogy string[] fegyverek és megadom a fegyverek neveit, aztán egy másik string[] -ben elhelyezem a tipusukat, egy harmadikban a sebzest. Lekérdezéskor pedig fegyverek[0], tipus[0], sebzes[0] -val mondjuk az elso fegyver értékeit lekérem.
    Szerintem a mostani módszerem nem túl stílusos, habár működik. Hogy tudnám ezeket az adatokat a legjobban eltárolni/lekérdezni?

    https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

Új hozzászólás Aktív témák