Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
Helló.
Unity-t használok, amiben c# van.
Sokmindent letudok benne kódolni, de van egy része, ami nekem annyira nem megy.
Régen lpc nyelven programoztam mud-ot, és ott valahogy így lehetett eltárolni az adatbázist: mapping mp = ([ "fegyverek" : ([ "fakard" : ([ "sebzes" : 1, "tipus" : "vago" ]), "buzogany" : ([ "sebzes" : 2, "tipus" : "zuzo"]) ]) ])
És utána az mp["fegyverek"]["fakard"]["sebzes"] visszaadta, hogy 1.
Namost ez én jelenleg úgy tárolom unityben, hogy string[] fegyverek és megadom a fegyverek neveit, aztán egy másik string[] -ben elhelyezem a tipusukat, egy harmadikban a sebzest. Lekérdezéskor pedig fegyverek[0], tipus[0], sebzes[0] -val mondjuk az elso fegyver értékeit lekérem.
Szerintem a mostani módszerem nem túl stílusos, habár működik. Hogy tudnám ezeket az adatokat a legjobban eltárolni/lekérdezni?https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest