Új hozzászólás Aktív témák
-
kingabo
őstag
Tehát nincs...
Igaz csak bitmap-re, de ennél gyorsabb módot nem ismerek: c-s tömbként megyünk végig a képen:
Bitmap Picture1 = new Bitmap(width, height);
BitmapData Picture1Data = Picture1.LockBits(
new System.Drawing.Rectangle(0, 0, Picture1.Width, Picture1.Height)
, ImageLockMode.ReadWrite, PixelFormat.Format24bppRgb);
unsafe
{
int Remain1 = Picture1Data.Stride - Picture1Data.Width * 3;
byte* PtrP1 = (byte*)Picture1Data.Scan0;
for (int j = 0; j < height; ++j)
{
for (int i = 0; i < width; ++i)
{
PtrP1[2] = Layers[R, i, j];
PtrP1[1] = Layers[G, i, j];
PtrP1[0] = Layers[B, i, j];
PtrP1 += 3;
}
PtrP1 += Remain1;
}
}
Picture1.UnlockBits(Picture1Data);
Persze ehhez a projektben engedélyezni kell az unsafe használatát. A fenti kód egy 3 dimes tömböt pakol át a képbe. Hirtelen jobb pl-t nem találtam.(#1975) hunfatal: ez is bitről bitre hasonlít össze, szal ugyanott vagy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gyúrósok ide!
- Debian GNU/Linux
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Stellar Blade
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest