Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz lappy #9213 üzenetére

    BTW a szolgáltató már megküldte a hivatalos válaszlevelét az igénybejelentésre válaszul? Mert abban pontosan leírják és a regszerelőnek kötelessége továbbítani Neked.

    Szerintem egy általad nem fontosnak tartott, de adminisztratív okból kritikus fontosságú részletet kifelejthettél:
    -a meglévő nappali mellé kértél új tarifa bekapcsolást a "bővítés" során, pl "H" tarifa fűtőklímához, vagy "B" tarifa bojlerhez

    Ez már szerződés módosításnak minősül mivel jelenleg csak a mindennapszaki, nappali tarifádra rendelkezel energiakereskedelmi szerődéssel.
    Ha valóban másik tarifát is beleírtál ami eddig nem volt, akkor jól mondja a villanyász, a szolgáltató kéri hogy az új tarifádra is legyen MVM szerződés.
    Az MVM a szerződés módosítást csak a hálózati szolgáltató fent említett válasz levele esetén írja meg, tehát kell a válasz levél, anélkül nem tudsz bemenni.
    Ha megvan beviszed, meg egy befizetett számládat az ügyfélszolgálatra, elmondod hogy a meglévő tarifád mellé kértél még adott tarifát, itt a válaszlevél és 5-10 perc alatt kiállítják az új papírt, innen BP-ről nem ismerem a helyi régiós rendszert hogy arra fele mi a neve.

    Ha csak simán a nappali tarifára kértél bővítést az más tészta, akkor nem ismerem a helyi szabályokat. Lehet hogy adott területen kötözködnek.
    Ilyenkor az MVM ügyfélszolgálatosnak is van hogy kerekedik a szeme, de ha bemész hogy befogadó nyilatkozatot nyomtassák már ki újra, megteszik.

    [ Szerkesztve ]

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák