Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
PROTRON
addikt
válasz bobace #10488 üzenetére
A T1+T2-nek főként betáplálási főelosztóban, illetve olyan helyen van lényege, aminek köze van a villámvédelem elsődleges és/vagy másodlagos hatásaihoz közvetlenül.
Tehát a mérőóra melletti elágazásnál illene lennie ilyennek, továbbá ha az épület főelosztója több mint 15 m légvonal távolságnál messzebb van az első T1+T2-től, akkor ide mindenképp kell kerüljön.
A lépcsőzetesség alapján az ezutáni elosztókban T2+T3-nak van értelme, pl a garázs elosztóban. Ha itt tényleg 5m-en belül van a dugalj ami mellett ott a kocsi, akkor nem kötelező a dugaljba extra T3, de ettől függetlenül finom védelmet lehet bele rakni, mivel a nagyobb túlfeszek védelmi berendezések a kissebb, környékbeli napelemek miatti feszültség megemelkedésekkel szemben nem védenek, amire viszont érzékenyek az autótöltők.
30 m-en tényleg kevés a 2,5-ös keresztmetszet, szal jó lenne jövőállóan 5x6-ra cserélni.
[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest