Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz biker #10884 üzenetére

    Az én véleményem, hogy a kollega tancibácsija a régebbi típusú kmsz-ek általános túlterhelhetősége miatt vallotta hogy 2,5-öshöz inkább csak C13-at mer kirakni...nem egy olcsóbb típussal találkoztam, amikor a 16A-es kmsz 30A-t 15-30 percig átengedett minden további nélkül...mármint átengedett volna, ha a kapcsai bírták volna...pontosabban szépen leégett, miközben a mellette lévő csak a csodával határos módon, de addig még élt.
    :D
    A vezeték ruhája meg szépen "megváltozott"...
    Mindezt azért mert "C" típus volt, ha ugyan az de "B" típus lett volna, akkor azért hamarabb lekapcsol, még ha ugyanúgy hagyja a túlterhelést.

    [ Szerkesztve ]

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák