Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    Sajnos az ember a saját kárán tanul legtöbbször.

    Konzervgyáros múltam van, 4db 1MW trafóházunk volt, gyűrűs betáp, bármely egy trafó kiesését körbetáplálással kiszakaszolhattuk, 5-6 olyan elosztónk volt, ahol 2x3x240 kábelek jöttek két irányból, és közösítve-szakaszolva lehetett bárhonnan ellátni egy egy üzemet.
    Itt sokan megtanulták, lekapcsolás nélkül nem rakunk be NKI-t mert egy rossz mozdulat, nem épp 90fokbna áll a csuklód, bebicsaklik és fáziszárlat.

    Én itt tanultam meg, hogy az ÉV mérős felülvizsgálóval menni segédnek rohadtul szar meló, minden alu tokozottat kinyitni, napi 6-800db M8 csavar ki, fedél le, darazsakkal harc, vissza. És hát elunja az ember, meg gyarló is és lusta, végül egyet mindig bent hagytam félig, fedél leemel, elfordít. És hát volt egy kedves szerelő, aki szerint belefér egyel nagyobb NKI is a szekrénybe mint engedélyezett, és a kiszedő fül beleért a fedélbe, ez az egyik 1MW trafó bejövő oldali sínje volt. két ujjam ami a fedélen belül volt, évekig mutatta az alufröccs nyomait, a szemüvegem kuka lett, de ez védte meg a szemem a cundertől, bár 10percig nem láttam, azt hittem megvakultam, de csak az ívfény volt. délután ki is javítottuk. Soha többet nem fordítottam el fedelet.

    Itt volt az is, hogy a húskonyhán azzal játszottak a segédmunkások, hogy milyen vicces, mikor a 170kW-os cutter indul, és elhalkulnak a fénycsövek, és el tudják e indítani a kettőt egyszerre.
    sikerült pont egyszerre, a kétirányú betápon az alu sínek (1995-1996-ot írunk egy 30éves gyárban) letépték magukat a porcelán bakról, és összetapsoltak örömükben, 3 nap volt helyreállítani, a konyhán lefolyt a 3x240 kábel betáp szekrény a falról, mert tartotta az ívet :) olyan volt mint az alienben, folyt a csempén az alumínium

    és ezek töredéke teljesítmények, mint a kolléga pedzeget alant.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák