Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Auratech #21 üzenetére

    Kerozin dízelmotorokhoz?

    Szóval a kétszeres külméretek adják a négyszeres teheremelő képességet. Ezen semmi meglepő, lévén ezen méretek duplázása a térfogat négyszereződését vonja maga után...

    A Hindenburg osztály teljes felhajtóereje 1099MN volt, ennek azonban fel kellett emelnie a 200000m³ H2-t is, ami önmagában 17,976000t volt. Plusz ugye a szerkezet, a négy motor (4x1976kg = 7904kg)... A valódi hasznos terhelhetősége 10t volt. És mindennek az üzemeltetéséhez kellett ~50 fő.

    A nagy tömegű ipari berendezések szállítására jelenleg is van gyorsan rendelkezésre álló eszköz (An-124 és An-225). Nem kell évekig szervezni. Ipari területeken meg nem is biztos, hogy engednének ilyesmit közlekedni.

    Mondjuk ez igazából nem kapcsolódik a témához.

    A vízcsap ötleted már elég régóta létezik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák