Új hozzászólás Aktív témák
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Merlin vagy szab.tam így elsőre, akik eszembe jutnak..de van még pár elvetemült, aki tucatjával vásárolja fel a (többek közt) kiállítási/tesztelői darabokat.
Ha nem lenne a jelenlegi szitu, rá is hajtanék egyre..nomeg egy 7950re ;p
De amíg nem rendeződnek a dolgaim, a gépből inkább kiveszem a pénzt..Egyébként voltam munkaügyön, de holnaptól már állományban vagyok
Pedig már kezdtem beleélni magam, hogy végigjátszom innentől az évet.. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
Persze, ezek általában nincsenek leamortizálva. Csak az "új szag" hiányzik.
Nyilván nem dőlök a kardomba, hogy nem kell alkatrész eladásokból élnem..
De azért a lustábbik énem kibírt volna egy kis pihit, elég őrült év volt ez idáig.
Ja, kemény 2kmrel arrébb leszek, alumínium helyett vasmunka..fejlődök -
Mercutio_
félisten
Baaaak-keeer, mekkora egy monstrum ez a hűtő
sephi: Hosts file-ba beleírva az adott oldalakat és ezzel blokkolva az elérésüket nem jó megoldás?
alibaba78: Gratula a kiscsajhoz!!! Mamának-babának jó egészséget!
marsu: Úgy-úgy, 18 év múlva kell csak hozzájuk türelem...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Hehe, azért a 7750-en brutális, mintha gollam-ra adnád a pásztorok subáját és itt nem erre a Subára gondolok
csigi: Nézd csak mibe botlottam, nagyobb képért katt a kicsire
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
embe
nagyúr
-
föccer
nagyúr
Helló!
Néha meglátom az oldalsó sávban a topikot és néha rákattintok, elolvasva az utolsó néhány hozzászólást. Most találtam olyat, amire érdemben tudtam reagálni, így hozzászóltam. Örülök neki, hogy gond nélkül ment az átmenet. Ez volt a cél.
A sapit minden évben felveszik a nagybetűsük. Nem kötelező jelleggel, csak amolyan közösségépítő jelleggel. Idén néhány tag is kapott sapit, ha jól emlékszem ilyen még nem volt.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Jaja kopók, azt mindben kell cserélni. Mondjuk a hűtő nem az, de 1-1 ilyen előfordulhat mindegyiknél.
Sajátomat is vinnem kell műszakija lejár. Ki kell benne cseréni mind a 8 gyetyát mert elérték az életciklusuk végét, szűrők cseréje, a futóművem elment, azt is meg kell csináltatni... Szóval most kell kicsit ráköltenem a gépsárkányra.alibaba78: Korrektek, a dízelek abban is drágán fenntarthatóak (a konstrukciójából adódik), a Fosvágenhez amúgy is drága az alkatrész. Nálunk az autómata váltó rakoncátlankodott bennük, meg a kettős töemgű csere drága megint ebben is. Már pedig azt cserélni kell.
Benzines is volt/van a flottában pár, azok jók, nagyon szerettem. Nem volt velük gond, bár egyszer a benyósban is beállt a turbó, de sajnos az benne van a pakliban. Igazából nem vagyok benne biztos, hogy a kollégák tisztában vannak-e hogy kell helyesen használni a turbós kocsikat. Ugye fokozottan érzékenyrá, ha hidegen meghajtják, és szerintem arról sincs fogalmuk sem, hogy menynire fontos a visszahűtés... Avensis-ben van hővédelem, ezekben a VW konszernesekben kispórolták, pedig kb 1 filléres alkatrész, meg +3 sor a ECU programjában.Skodából a SuperB-t is felveheted a listára... De óvatosna azokkal abból nem volt olyan sok céges, viszont taxiztak sokkal, ami még rosszabb mint egy céges autó előélet szempontjából.
robogos10: Lec amúgy korrekt fazon, már többször üzleteltem vele. Ősember viszont átvert. Éppen ezért elég sokat tettem azért, hogylehúzza a rolót...
föccer: Én szívesen lennék/lettem volna modi, de most elbizonytaalnítottaál ez ügyben...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, dupla gyertyás van (bár csak V8 lenne de nem, csak sor 4). Tulajdon képpen a változtatható szelepvezérlést váltották ki ezzel az eltolható gyújtással (amúgy utánna olvastam alacsony és magas fordulaton egyszerre gyújt a két gyertya, és a közepes tartományban van csak eltolt gyújtás). Persze ez a gyárnak olcsóbb megoldás, mint egy vvt-t beletenni.
Előnye, ugye hogy szívó-benzines létére már elég alacsony fordulaton leadja a max forgatónyomatékát (2800rpm), így már a középtartományban is elég jól autózható. Ha megnézed akkor a modern turbósok olyan 2000-től tudnak nyomatékmaxot, (a hasonló ccm-esek) szívóban meg mind 3200-3500 körül.A váltó áttétel is országútra van belőve, ha 90-nél visszarakod 5-ből 4-be pont a 3000-er fordul a főtengely ahol már leadja a max nyomatékot így jól lehet vele előzni. Relatíve, mert ugye ez egy 78le-s járgány szóval csodát nem kell várni (igaz csak 974 kg)... De jól eszik, a rekord az Jászberény BP 3,5 literes átlag fogyival és nem gyök kettővel mentem 70-80 között végig, igaz lakott területen belül is. Pályán már megjön az étvágya, 6,2 130-nál 140-nél már 6,3-6,4. a legnagyobb fogyi amit eddig kihoztam belőle az a 6,7l volt, de az pályán tartós 140-150 + klíma.
Sajnos 40k km-erenként cserélni kell a gyertyákat. Már túl haladtam 3k-val de még nem hagy ki a gyújtás. Nézegettem vagy ngk gyertyát kap vagy Bosch-t.
Bosch-t tudnék olcsón szerezni, viszont a szaki az ngk-t ajálnja inkább.
Nem húz félre érezhetően de a gumim félre kopott, szóval vmi nem ok. Mint így kiderült utólag: kölcsön adtam a kocsim és az illető nekiment egy járdaszigetnek (nem vette észre). Az ok, előfordulhat velem is de mondja el, mert így most majdnem kukázhattam a Yokohama gumit ami fent van. Ha mondjuk nyár elején történik pl akkor mehetett volna a kukába a szett (40k km van benne nem lestrapált szett). Téligumi cserekor derült ki. A profilt meg őszintén a franc se nézegeti...
mod:
Mercutio: Nem, szűretlen búza sör. Fincsi!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen. Az a baj, hogy majdnem nagyobb baj lett belőle. Érted egy futóműállítás meg van egy 10-esből, de ha újra kell gumiznom e miatt a kocsit az meg kicsit több... Szóval, nem haraptam volna le a fejét csak mondja el, mert nagyobb bajt lehet megelőzni. Még jó hogy időben kiderült.
Gumis azt mondta, még egy szezont kibír így is a nyárim. Aztán '14-ban kap majd új papucsokat. Barumot néztem, azok elég jók, mert az előző generációs Michelin mintát kapják és elég baráti áron nyomják.mod:
Michlen Energy-t is ajánlották, de azok drágák és túl kemény keverék. Próbáltam nem tapad vmi jól... viszont alacsony a gördülési ellenállása így csökken a fogyi. Ami jó tapadásban az a Continental SportContact de az meg gyorsan kopik... Szóval vmi átmenetet kéne nézni a kettő között.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
F e Z o
veterán
Hát ha akkoriban ezt a munkásságot csináltam volna, amit manapság...Egyébként így is korosnak érzem magam egy-két topicban Vigi. Pl a BF3 topicban is körbeugrálnak a 18-25évesek.
Föccer : Egyébként most sem tudom, mi a belépsi jelszavam oda, se az email-nek.
[ Szerkesztve ]
H2O über alles!
-
Vigneau
félisten
Hasznos oldal Huawei tulajoknak. Innen való a jelenlegi Dashboard-om is, ez legalább szolgáltató független - nem úgy, mint a többi.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni, de kérjük, hogy inkább a Hardverapróra tegyétek fel a terméket és azt linkeljétek be, mert úgy tudjátok módosítani később, az aprón is ott lesz és értékelést is kaphattok.
Kérjük, hogy nem megjelölt topikokban továbbra se hirdessetek, köszönjük!
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya