-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi
senior tag
Sziasztok!
Csak egy kis történet arról, hogy milyen jó szakemberek dolgoznak a UPC-nél:
Feljújítás volt a lakásban némi falmozgatással, így átkerült a UPC elosztója kb fél méterrel arrébb (két végpont van a lakásban kialakítva, ami ebből az elosztóból megy). A villanyszerelő természetesen nem nyúlt a kábelekhez, azok lógtak ki a falból. Kihívtam a UPC embereit, hogy vizsgálják meg a csatlakozókat, ahol kell, ott cseréljék és tegyék be az erre kialakított fali dobozba. Fizetős a szerelés, de sebaj, nem vészes. Én nem értem rá, nem voltam otthon, de jöttek az szerelők, el tudtam intézni, hogy beengedjék őket. Hazamentem, minden rendben lévőnek tűnt. Régebben a nappaliban simán működött a net és a tv is, a felújítás után is ide akartam visszatenni mindent. Vasárnap volt a nagy nap, hogy telepítsek mindent, közben megrendeltünk még egy boxot (a hálóban maradt a régi box, a felvevős, a nappaliba ment volna az új).
Első gond: a nappaliban lévő kábel tök süket, semmi nem jön rajta, pedig ez régen hibátlan volt, egészen addig, míg a szakemberek hozzá nem nyúltak. Hívtam másnap az ismerős villanyost, mert a UPC emberei úgy mentek el, hogy azt mondták minden működik, egyből arra gyanakodtam, hogy a kábel el lett fúrva a falban, így hozattam vele minden cuccot az áthúzáshoz (csak egy szakaszon, az egészet nem lehet cserélni). Kiderült a kábelnek semmi baja, de a csodálatos szakemberek rajtahagyták a szigetelést a rézdróton és úgy dugták be az elosztóba. Szigetelés leszedve, a net már működik.
Második gond: tegnap jött a UPC újabb szerelője a modem és az új box telepítésére. Már semmi nem ment ezután, persze a szlogen a szokásos: rossz a kábel a falban! Így felújítás után ez zene füleimnek. Kb két óra vacakolás után mondtam, hogy nézzük meg új, falon kívüli kábellel. Ez is rossz. Mondtam, hogy ne szívassanak, eddig minden jó volt, a két korábbi szerelő rontott el mindent. Szegény srác mindent megvizsgált, mire kiderült, hogy az első csapat az elosztóba rossz helyre dugta a kábeleket, a tényleges bejövő nem a jó helyre lett bedugva. Átcserélte és utána tökéletesen ment a szolgáltatás, 3 órába tellett, mire a fiatal srác helyrehozta a korábbi profi csapat munkáját (ő mondta, hogy a jobb szakemberek vannak a karbantartóknál, a telepítők a kevésbé tapasztaltak). Természetesen az első csapat munkájára hivatalosan is panaszt tettem a UPC-nél, és erre bíztattam a srácot is, mert emiatt volt ott nálunk fél 10-ig este. A munkáját és a kitartását meg ezúton is köszönöm!http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
válasz ArthurShelby #53381 üzenetére
Pont, hogy a jobban képzett karbantartók halmoztak hibát hibára és a telepítős tudta megoldani a problémákat.
Kábelezés előtt kérdezd meg, pontosan milyen anyagokat használnak, mert ha nem ők csinálják, akkor bármi hiba van, rögtön arra fogják rá, hogy minden rossz a falban és kívül új kábelt kell húzni. Én azért nem hagytam magam, mert tudtam, hogy elvileg mennie kell.http://www.flickr.com/photos/brumi/
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar