Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brumi

    senior tag

    Sziasztok!

    Csak egy kis történet arról, hogy milyen jó szakemberek dolgoznak a UPC-nél:
    Feljújítás volt a lakásban némi falmozgatással, így átkerült a UPC elosztója kb fél méterrel arrébb (két végpont van a lakásban kialakítva, ami ebből az elosztóból megy). A villanyszerelő természetesen nem nyúlt a kábelekhez, azok lógtak ki a falból. Kihívtam a UPC embereit, hogy vizsgálják meg a csatlakozókat, ahol kell, ott cseréljék és tegyék be az erre kialakított fali dobozba. Fizetős a szerelés, de sebaj, nem vészes. Én nem értem rá, nem voltam otthon, de jöttek az szerelők, el tudtam intézni, hogy beengedjék őket. Hazamentem, minden rendben lévőnek tűnt. Régebben a nappaliban simán működött a net és a tv is, a felújítás után is ide akartam visszatenni mindent. Vasárnap volt a nagy nap, hogy telepítsek mindent, közben megrendeltünk még egy boxot (a hálóban maradt a régi box, a felvevős, a nappaliba ment volna az új).
    Első gond: a nappaliban lévő kábel tök süket, semmi nem jön rajta, pedig ez régen hibátlan volt, egészen addig, míg a szakemberek hozzá nem nyúltak. Hívtam másnap az ismerős villanyost, mert a UPC emberei úgy mentek el, hogy azt mondták minden működik, egyből arra gyanakodtam, hogy a kábel el lett fúrva a falban, így hozattam vele minden cuccot az áthúzáshoz (csak egy szakaszon, az egészet nem lehet cserélni). Kiderült a kábelnek semmi baja, de a csodálatos szakemberek rajtahagyták a szigetelést a rézdróton és úgy dugták be az elosztóba. Szigetelés leszedve, a net már működik.
    Második gond: tegnap jött a UPC újabb szerelője a modem és az új box telepítésére. Már semmi nem ment ezután, persze a szlogen a szokásos: rossz a kábel a falban! Így felújítás után ez zene füleimnek. Kb két óra vacakolás után mondtam, hogy nézzük meg új, falon kívüli kábellel. Ez is rossz. Mondtam, hogy ne szívassanak, eddig minden jó volt, a két korábbi szerelő rontott el mindent. Szegény srác mindent megvizsgált, mire kiderült, hogy az első csapat az elosztóba rossz helyre dugta a kábeleket, a tényleges bejövő nem a jó helyre lett bedugva. Átcserélte és utána tökéletesen ment a szolgáltatás, 3 órába tellett, mire a fiatal srác helyrehozta a korábbi profi csapat munkáját (ő mondta, hogy a jobb szakemberek vannak a karbantartóknál, a telepítők a kevésbé tapasztaltak). Természetesen az első csapat munkájára hivatalosan is panaszt tettem a UPC-nél, és erre bíztattam a srácot is, mert emiatt volt ott nálunk fél 10-ig este. A munkáját és a kitartását meg ezúton is köszönöm!

    http://www.flickr.com/photos/brumi/

  • Brumi

    senior tag

    válasz ArthurShelby #53381 üzenetére

    Pont, hogy a jobban képzett karbantartók halmoztak hibát hibára és a telepítős tudta megoldani a problémákat.
    Kábelezés előtt kérdezd meg, pontosan milyen anyagokat használnak, mert ha nem ők csinálják, akkor bármi hiba van, rögtön arra fogják rá, hogy minden rossz a falban és kívül új kábelt kell húzni. Én azért nem hagytam magam, mert tudtam, hogy elvileg mennie kell.

    http://www.flickr.com/photos/brumi/

Új hozzászólás Aktív témák