Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz Gergőke88 #69988 üzenetére

    Mivel arrafelé a UPC nem az első koaxos szolgáltató hanem a második amíg az adott utcában nincs bekötés nem tudnak problémáról. Ilyet nem fognak mondani, mert meg fogják javítani.
    Modemértékből látszik, hogy szintezni kell a hálózatot mert a vételi érték és a feltöltési érték is magas, az egyikből vissza kell venni a másikra pedig rá kell adni, de ezt az optikai nodetól erősítőnként haladva műszerrel beállítani.

    [ Szerkesztve ]

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz Gergőke88 #69988 üzenetére

    Hasonlót játszottak el velem is, és másokkal is, ez bevett szokás a UPC-nél. Szerintük "külső hálózati hiba" esetén nem él a 72 órás hibajavítási kötelezettségük. (Ami persze szemenszedett hazugság.)

    Én a problémámmal 3 hónapig küzdöttem tavaly, mire megjavították, elutasították a kötbérigényem (a fentebb leírtra hivatkozva), háromszor visszadobták a panaszomat, mire az utolsó telefonhívásom után pár nappal kaptam egy szívhezszóló bocsánatkérő levelet, és ötvenpárezer forint jóváírást.

    Ne hagyd magad hülyének nézni!

    A tisztánlátás kedvéért az ÁSZF idevonatkozó fontosabb részei:
    - A bejelentett hiba elhárítására a bejelentéstől számítva 72 óra áll rendelkezésre. (Nem elkezdeni a javítást, hanem megjavítani.)
    - Amennyiben ez nem teljesül, a 72 óra letelte után minden megkezdett nap után kötbérre vagy jogosult (olvasd el az ÁSZFben a részleteket, le van írva az összeg).
    - Amennyiben a 72 óra letelte után 15 nap alatt sem tudják megjavítani a problémát, a határozott idejű szerződést azonnali hatállyal, jogkövetkezmény (tehát kötbérfizetés) nélkül felmondhatod.

    Persze foggal-körömmel ellenkezni fognak és hazudozni, de erélyesnek kell lenni és tisztában lenni a jogaiddal. Mielőtt a panszkodásba belefogsz, igenis olvasd el az ÁSZF vonatkozó részeit! Fontos, hogy mindenképpen vedd rá az ügyfélszolgálatost, hogy be ne merje zárni a hibajegyet, amíg az nincs kijavítva, valamint minden egyes telefonbeszélgetés során mondd el, hogy a problémád első bejelentésének ideje ekkor és ekkor történt, és a probléma azóta sincsen elhárítva. Ellenőrizd le MyUPC-n rendszeresen a hibajegyed állapotát!

Új hozzászólás Aktív témák