Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Kolondrum #66584 üzenetére

    Szia,

    Szerintem vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a probléma kapcsán, legyen nyoma, elmondják majd a teendőt, mert több megoldás is lehetséges.
    Másik szolgáltatónál ugyan, de én is jártam már így, vagy legalábbis hasonlóan, SMS jött a banktól is a fizetésről, valójában mégsem történt meg, mert csak zárolva lett az összeg, de technikai hiba okán a szolgáltató nem kérte be a meghatározott intervallumon belül, így végül nem lett ténylegesen befizetve a számla, hanem adott intervallum után visszakerült (addig is ott volt, csak feloldódott a zárolás) a számlámra a pénz.
    Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot már adott napon, akkor még nem volt ismert a fenti hiba, illetve azt sem tudtam, hogy nem vonták és nem is fogják később levonni adott összeget, de ami a nagyobb baj, ők sem tudták, viszont rögzítették a bejelentésemet, ami arra jó volt, hogy az esetleges késedelmes befizetés miatt sem érnek szankciók (felszólító SMS, ami már fizetős, ugrik az aranykártya...stb.), amíg vizsgálják az ügyet.
    Beszéltem aztán banki illetékessel is, aki mondta, hogy zárolva az összeg, de levonásra nem került a szolgáltató által, indítsanak új kérelmet, ezt mondtam a szolgáltató illetékesének, de nem tették meg, nehogy duplán kifizettessék velem a számlát, várjam meg a meghatározott intervallum leteltét, aztán ha visszakerül a pénz a számlámra, akkor fizessem be újra.
    Úgy is lett végül, feloldásra került a számla összegének a zárolása, mert egy technikai hiba miatt a szolgáltató rendszere nem vonta le, aztán befizettem ismét, nem is volt belőle probléma a késés miatt sem, mivel előre jeleztem és az rögzítve volt a rendszerben.

Új hozzászólás Aktív témák