Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #65242 üzenetére

    A tegnapin nagy nehezen túltettem magam, nagy nehezen sikerült kihámozni a MyUPC-ből, hogy milyen készülék tartozik az 1-es, mi a 2-es TV-hez. Így egy box csere megoldotta a tegnapi galibát.

    Erre ma ismét jött a fekete leves!
    Kaptam egy e-mail-t, hogy a szolgáltatást sikeresen bekapcsolták, no igen, csak a mediacard-ot nem kaptam meg hozzá!
    Ismét telefon, majd közli velem, hogy törölték a kiszállítást! :Y De az értesítő azért megjött. :W
    Most mindent vissza állított az eredeti állapotba, és előröl kezdte a megrendelést! :O
    Ismét felment a pumpa! De uralkodtam magamon, próbáltam kedves lenni (mint ahogy az ügyintéző is az volt).
    Mikor végzett, akkor megkérdezte, hogy segíhet-e még valamiben. Igen, volt a válasz, mondtam, hogy ez volt a harmadik megrendelés a mediacard-ra, meg felsoroltam a tévesen kapott értesítéseket is, meg a hibásan működő MyUPC-t (már rutinosként tudtam, hogy a hangfelvétel alapján vizsgálják a panaszt). Majd közöltem, hogy panaszt szeretnék tenni. Ja, és legfontosabb, megkérdeztem, hogy egy piacvezető cég, hogy engedhet meg magának ilyeneket, erre csak sűrű elnézés volt a válasz (persze, mit is mondhatott volna).

    Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle. A mediacard-ra 12.-ei szállítást mondott.

    Egyelőre ennyi, ha lesz folytatása, majd jelentkezek.

    ui.: Most már csak mosolygok az egészen. Nem irigylem az ügyintézőket sem, ha ilyen pocsék a rendszer. :C

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • DiabloCorsa

    őstag

    válasz ztsoft #65242 üzenetére

    Bejelentettem december 11-én hogy hajnalban nincs net. Letöltés van, kevés, feltöltés 0.00-0.2.
    Technikus berakott este egy szűrőt 23-án amitől nem változott semmi. Tegnap előtt megírtam, hogy megy a bejelentés az NNH-hoz amikor eléri a hiba a 30-ik napot.
    Tegnap délután küldtek egy SZAKEMBERT aki még a házba belépés előtt közölte, hogy kábelszakadás van és amikor megy az éjszakai világítás akkor nincs net, mert egy oszlopon van kábel és az utcai lámpa. Ismert hiba és mutatta "tabletjén" a diagramot, hogy hónapok óta este 6-tól reggel 7-ig látható a sáv szélesség csökkenése.

    A külső hibát már bemérték, de bár az ígérte az ügyintéző továbbítja azt, tegnap avval hívtak, hogy NEM ők továbbíthatják a hibát, azt csak a szerelő teheti meg. Ott volt megtette, telefonon beszólt valakinek.

    Péntekre ígérték a javítást. Ha megjavul, az a hiba bejelentés utáni 32-ik napon lesz.

    Diablo. Ha gumira van szükséged ...

Új hozzászólás Aktív témák