Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz citkar #23942 üzenetére

    Abban az esetben ha a központban is látják és javítani is tudják a hibát akkor azonnal javítják, ez gyorsnak mondható, amennyiben nem lát semmilyen hibát akkor a helyszínre kell menni, ekkor jön az időpont egyeztetés, mert ugye nincs annyi alkalmazott ahány előfizető :), ha 24 órán belül kimennek akkor szintén gyorsnak mondható. Nem tudom elképzelni, hogy pl. ilyenkor mi megy végbe az emberek fejében, ha nekik nem jó akkor mindenki ugorjon, te is azonnal csinálod amit kérnek, akkor is ha mást csinálsz? Azért ez nem olyan rossz reakcióidő, hogy holnap du.-ra időpontot kaptál, pont olyankor beszéltél velük amikor már minden szerelő kint van és dolgozik, mondjuk ha valaki a közeledben van akkor szólhatsz és megpróbálják hozzád is kiküldeni, nálam már volt ilyen.

    Megértem, hogy bosszantó, meg mindig akkor romlik el valami amikor kéne, de ilyen az élet, kibírható, múlthéten 3,5 órás hálózati karbantartás volt az áramszolgáltatónál, ezt előre jelezték, mindent úgy alakítottam, hogy még véletlenül se kelljen gép előtt ülnöm, elindítanom a mosógatógépet, stb. Felhívhattam volna őket és mondhattam volna, hogy ne, nekem pont akkor kell ez vagy az.

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák