Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz facan #15697 üzenetére

    Mert, mi a határidő? Bevallom nem ismerem pontosan az idevágó ÁSZF részt, de nem úgy van, hogy 72 órán belül megkezdik a hiba elhárítását? Anno Invitel-nél így volt, azt tudom! Ez pedig ugye lefedi péntek délutántól hétfő reggelig tartó időintervallumot, illetőleg,egyébként is cseszhetem, mert ha azt mondják, hogy a hiba javítását megkezdtük, akkor központi hiba esetén úgysem tudom bebizonyítani ennek az ellenkezőjét! Emiatt volt már vitám UPC-vel is, amikor tavaly nyáron többször gond volt a nettel, mert ezt a mondatot minden hibabejelentésem végén benyögték, mire én azonnal válaszoltam, ezzel én nem értek egyet, számomra akkor kezdik meg a hiba elhárítását, amikor a technikus itt áll a kapuban!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák