-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Gubek-Einste #49405 üzenetére
Na akkor holnap odarakom a boxhoz. Most ki van húzva és munka is van.
-
tomp
félisten
válasz Skyhigh #49407 üzenetére
Jajjj ezen már kínomban nevettem. Szánalmas...
Bukjanak bele. Minden hibát javítottak? Nem tartjuk be az üzenelési feltételeket? Nekem a Cisco boxon van ami áramtalanítva van azaz még a szellős boxtól is kap levegőt és mégis izzik ez a fosbox.Eddig fogóval tudtam én is kivenni a kártyát. Most elég gyengén megrázni 1x a boxot és kiesik...
-
tomp
félisten
válasz ztsoft #49454 üzenetére
Ezt a hardveres hibát csak egy box kukázás old meg.
Én ma viszem vissza ezt a fosboxot. Ennyi bőven elég volt a tesztből. Inkább élek tovább a múltban a Cisco-val.A kártya már magától kiesik ha enyhén megrázom 1x a boxot. Többb órás üzem után ha belenézek a boxba a tunernél akkor a tuner fém háza el van szineződve...
A jövő megérkezett... -
tomp
félisten
Na itt a friss hőmérés.
A szenzor a Box alatt van ahogyan az látszik is. Alulról nem kap hőt mert ahogy látszik a Cisco áramtalanítva van. Horizon boxot áramtalanítva, több perc kell neki mire 60 alá megy azaz a valós hőfok bőven 60fölöttvan.
kép -
tomp
félisten
válasz ztsoft #49484 üzenetére
Nálam már így néz ki a box.
Hőmérés után kaptam is szét és ventilátorral dobozolhatóra hűtöttem.
Egyék meg amit főztek-főztem.
Távoli jövőben lesz frissítés? Távoli... Addig meg szaggat, fagy. Csodás munka.
Már értem miért mondják az a Visszanézhetőség reklámban, hogy csak náluk érhető el. Igen. Ilyen instabil és gyenge minőség csak náluk van. Többi nagy szolgánál stabilan érhető el... -
tomp
félisten
válasz -=RelakS=- #49493 üzenetére
Nálam már nem. Bedobozolva várja az indulást vissza a UPC-hez.
Ennyi nekem bőven elég volt, hogy megismerjem a UPC általi jövőt. Siralmas, szégyen.
Majd ha valaki kártérítést kér vagy a hatóságokhoz fordul mert kárt tett a sült box a saját tulajdonban talán nem fognak nevetni a fb-os képen.Valaki felrakhatná a hőmérős képet a fb-ra. Kíváncsi vagyok mit reagálna rá a UPC...
-
tomp
félisten
Na visszavittem a Jövőt.
Ugyan az az illető volt akinél kértem. Meglátott és már kérdezte is: nagyon rossz? Katasztrófa.
A mai napon én már a sokadik ember vagyok aki visszavitte. A hibajegyek 90%-a Horizon boxos. Már most alig van kapacitás.
"Alig van kapacitás már miközben áll a pénz ebben a szarban." Ezt ő mondta. Neki Cisco van.Ultra fájó pont következik!!!!
2 éves a Magyar Horizon Samsung box reklám amiből aztán nem lett semmi!!! Samsungból lett 4tuneres Pace HD abból pedig a végleges ipari hulladék.Elmondása szerint és a kollégája szerint is egyre rosszabb a szinvonal.
Személyesen Cisco hibajegyet már nem tudnak felvenni csak telefonon.
"Ezt a szart kell adni miközben ott van a sok jó Cisco"
Azzal búcsúztunk, hogy reméljük lesz jobb mert lépnie kell a upc-nek. -
tomp
félisten
Na akkor most már tudjuk, hogy miért látható magyarul is az "Üdvözöljük" a videón. Hozzánk is ez jött volna.
Gratuláljunk a UPC-nek. Még szerencse, hogy nem hozták be hanem megvárták amíg elérhető lett a Jövő box.monstre
Hát az ügyintézői beszélgetés után pattant ki a fejemből ez a rövidítés. -
tomp
félisten
válasz BRIKLY #49512 üzenetére
Távot cserélnek igen. Bemész és mondod, hogy távot szeretnél cserélni.
Nekem a Cisco boxom olykor elfelejti a DVR-t. Azaz hiába kapcsolom át más csatornára nem indul el a folyamatos rögzítés. Pause, play, visszalépés semmi. Olyankor a felvett tartalmat sem tudom megnézni, nem férek hozzá a vinyóhoz. Kikapcs, bekapcs és megy. -
tomp
félisten
Pár napja volt szó itt a Horizon receptről.
Box leadáskor kérdezte is az ügyintéző, hogy nem sütöttél rajta tojást?
Na mondom pár napja a neten épp a Horizon receptről volt szó. Ő, a kollégája+én hatalmas nevetésben törtünk ki de kínunkban. Éreztük, hogy vicces de gáz.
"Megy a marketing hülyítés miközben sz@r a box." -
tomp
félisten
Nálam 27,1fokos szobában 30perc elteltével tudott mérni újra a 60-nál kiakadt mérő. Standby 30perc után 59,1fok. Bekapcsolás után 1percel már ki is akadt újra.
Miután én is megerősítettem a rezsó opciót az irodában ők is mondták, hogy ez így baleset veszélyes. Nem vizsgálták meg, nem nézték meg. Hát ezek szerint nem.
-
tomp
félisten
Azért meglepő mert technikusok, dolgozók anyáznak rá.
Tegnap visszavittem a fosboxot. Tegnap nem én voltam az egyetlen. A panaszok 90%-a horizonos.
Ez a "A jövő megérkezett" olyan mint a "reformok működnek" baromság. Csak a buta hiszi el.
Az a tudat, hogy 2évvel ez előtt már megvolt a magyar nyelvű reklám az eredeti Samsung boxal, dühítő. -
tomp
félisten
A rengeteg panasz, a sok technikusi kiszállás miatt csúszó új bekötések(emiatt pénztől elesés) majd észhez téríti a megfelelő embereket. Miért kell idehozni a piac ipari hulladékát? UPC Digitális tv szolgáltatás indult a 3tuneres boxal. Lett 2tuneres. Aztán jött volna a 7tuneres Samsung. Helyette behozták az 1tuneres ipari hulladékot. Ugye érzed, hogy ez még a upc részéről is pofátlan lépés?
A visszanézhetőség jelen helyzetében hulladék. -
tomp
félisten
Nem azt mondom hogy tökéletes a horizon box, nincs vele személyes tapasztalatom
Na erről ennyit. Ki sem próbáltad. A visszanézőt hozza a upc ha a tuner hiányát mondja az ügyfél. Azaz a upc szerint nem gond ha nincs 2. tuner mert a visszanézővel megoldható a dolog. Nem. Nem oldható meg.
MTVA csatornáin minden visszanézhető. 2hétig teszteltem ezt a hulladékot. A valóság kb 80%. Azaz itt már rögtön bukik a dolog. Nem nézhető vissza minden. Miközben azt igéri a szolgáltató.
Az úgy rendben van, hogy az M4-ről minden visszanézéssel ellentétben a kék mobilszolga TV szolgáltatásán néztem vissza több műsort is az m4-en? Ott valóban minden visszanézhető. MTVA-n is.55fokos a Cisco. Igen. A merevlemez. Nem a box burkolata. Az 43! Horizon meg 60 fölött...
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Maradék 20% a upc sara. Elérhető volt, indítom, megy majd felénél megáll és kilép. Indítanám újra de már nem lehetséges. Pedig 7napban bőven benne volt. Másnap epérhető volt de csak pár óráig.
Szóval kuka az egész.
Laptop proci...
De mit szólnál ha a laptop burkolata lenne annyi? Ez így veszélyes. A megolvasztott kártya is mutatja, hogy nem így lett tervezve. -
tomp
félisten
válasz brmaci #49630 üzenetére
Na szóval van régi box de hivatalosan nincs. Ügyfél félrevezetése?
Szombaton nekem is mondta az ügyintéző, hogy csak az ipari hulladékot adhatják.
HD bővítés nincs, boxot leépítik. Nagyon nem megy nekik a Jövő mint fogalom. Úgy látszik hiányoztak az iskolából amikor ezt tanulták. -
tomp
félisten
válasz #54715584 #49642 üzenetére
Magyarul csesszük át az ügyfelet.
Mit is mond állandóan a upc? Nekünk fontosak az ügyfelek igényei és visszajelzései.
Aha igen. Arra van igényünk, hogy építsék le a kábeltv technikai eszközöket és az a visszajelzés, hogy ezaz egyre butább az eszköz. Gyerünk még lejjebb. -
tomp
félisten
UPC fb: nézd vissza az elmúlt 7nap műsorait.
Ügyfél: az előző nap úgy ahogy van nem érhető el.
UPC: központi hiba miatt az előző nap nem nézhető vissza.
Nem elég, hogy töredék csatornák vannak, azok is mosott minőségben de még az sem működik rendesen. Lesz olyan hét a upc-nél amikor NINCS központi hiba? -
tomp
félisten
válasz zoli62 #49729 üzenetére
Na ez egy nagyon jó kérdés! Ezt is megírtam nekik miután visszavittem a boxot egy jóóóó hosszú levélben. Leírtam az összes hibát, az összes véleményemet.
Nem elég, hogy külföldről jön a hazai szolgáltatás de még sz@rul is. 50i-s tv adás 25p-vel rögzítenek(wtf???), nincs priorizálva a visszanéző forgalma a upc vonalán így aztán a HD kockásodik.
Gondolom a upc-nek újdonság, hogy a tv adás európában 50i... -
tomp
félisten
Ha már a UPC behozta a visszanézőt akkor nézzék meg, hogy milyen minőséget tolnak.
Nincs semmilyen csilivili több száz Hz-es fícsör bekapcsolva. Normál üzemben megy a tv. HD-s visszanézőnél szimplán 1080i-t ír ki a tv. Azaz 50i-ben megy. Viasat Natura HD-nál 720p, SD-nél 576p.
Kék szolgánál a tv visszanézés tökéletesen megy 50i-n mert a Chromecast átkapcsol 50Hz-re. Szép sima a mozgás. UPC-n meg remeg, szaggat. Na melyik szolgáltató elsődleges profilja a tv szolgáltatás? -
tomp
félisten
Amióta Tc-m van az előbb jött elő másodjára a következő érdekes hiba:
Minden megy gond nélkül majd hirtelen a tv leszakad a modemről. Vagyis azt írja ki, hogy nincs net kapcsolat. De hálózatról bármit fogad. Chromecast (mind3 modell) azt jelzi, hogy van net kapcsolata de nem érem el. Telefon nem látja, gép nem látja. De ha van aktív kapcsolat akkor az gond nélkül megy. Viszont ha már megszakítom akkor kész vége. Elveszik. A modem szerint nem kapcsolódik egyik eszköz sem a modemre. Nincs az ip listán se a tv se a 3db chromecast. Csak egy modem restart segít. Ilyenkor viszont nem kapcsolódnak olyan könnyen vissza az eszközök. Chromecastok egyszerűen újraindulnak. Tv-nél pedig nekem kell manuálisan kapcsolódnom.
Mi a szösz lehet ez? -
tomp
félisten
válasz 4Grider #49748 üzenetére
Chromecastoknál router gond lehet igen mert netet kapnak. De tv-nél meg modem gond lehet mert nem kap netet de belső hálón ott van. Igaz egyik eszköz sem kap ip-t a Tc szerint.
Annyira nem zavar mert ilyenkor egy táp ki-be és megoldódik.Gubek-Einste
Számomra a legdühítőbb, hogy már rajtra kész volt 2éve az eredeti box itthon is. Aztán törölték az egészet. Megkaptuk ezt a hulladékot. -
tomp
félisten
Na majd nézzék meg akkor az előfizetői adatokat is év végén...
Ügyintéző szerint: "Ezzel tartsuk meg az ügyfeleket? Borzalmas. Aki boxos az nem kártyát fog kérni hanem infót, hogy mikor hozhatja vissza az eszközöket mert elmegy." Ha már így gondolják az irodában az mindent elárul. -
tomp
félisten
válasz #54715584 #49761 üzenetére
Oké teszt de ne kényszerítsék az ügyfelet, hogy csak ez van. Mert ez akkor nem teszt. Mit szólna a upc ahhoz ha mi is kijelentenénk, hogy a havidíj bevezetése teszt időszak alatt van? Azaz ha nem a teljes összeget fiuetjük be ne reklamáljanak. Ne várják a maradékot.
Na ugye, hogy nem tetszene nekik...
Lehet tesztelni(habár a hulladékot minek?) de ne így...
Konkurenciánál még az idén kön a nagy durranás. Na az mellett ez az ipari hulladék igazi jövő lesz...Év végi záró buli: nagy hírrel behoztuk a horizont, elhoztuk a jövőt. Igaz az ügyfeleknek nem tetszett a jövő és sokan elmentek de Gibsz Jakab és társa megérdemli az év végi jutalmat.
-
tomp
félisten
Ha uncsi, nem muszáj olvasni.
Nem vizionálom hanem az igazat írom. Amíg van régi box addig megoldják az ügyfelek igen. De ha elfogy akkor már nem tudják.
Anno a mediacard is a tömeges felmondások miatt jött be. Sokan nem akartak boxot. Reméljük most nem lesz hasonló kivárás hanem előbb lép a upc. A pozitív irányba. -
tomp
félisten
Nem az én jóslatom! Ha jós volnék már írnám is az 5-ös lottó számait.
Én csak leírom amit egy upc-s dolgozó mondott el a kollégájával együtt. Ők látják az egészet, hogy mennyire "sikeres".
Nem akarok én rosszat a UPC-nek. Elvégre az ügyfelük vagyok. A szolgáltatásaik nálam a Horizonon kívül atom stabilak. Ha nálam hiba van akkor az vagy olyan központi hiba ami az egész kerületet érinti vagy több utcában szó szerint lehal a teljes hálózat. 4év alatt előbbiből 1 eset volt, utóbbiból szintén. A meglévő szolgáltatások stabilitása alapján én erősen ajánlom a szolgáltatót. Tavaly én magam kerestem fel őket, hogy ha adnak kedvező árat akkor aláírok 2évet. Adtak, aláírtam. Én is csak szimplán azt szeretném, ha nem néznének minket hülyének. Mert most épp az történik.Megoldani hogyan tudod? Horizonért felelős személy vagy?
Eléggé vicces olvasni naponta, hogy a upc konkrétan saját magának osztogatja a pofonokat a fb-on. A visszanéző és társai Horizonos "szolgáltatások" miatt. Izmoznak azzal, hogy elég az 1tuner mert ott a visszanéző. Sajnos csak ők nem értik meg: a visszanéző nagyon nem tudja kiváltani a tuner hiányát. -
tomp
félisten
Laptophűtő? Sajátbox?
Óóó igen miért ne mi építsük ki a upc számára a hálózatot? Ha veszel egy autót de gyártási hibája van akkor kijelenti a gyártó, hogy tessenek saját maguknak megoldani? Ezt és ezt cseréljék ki. Oldják meg? Nem ezt csinálják.
Ne mi költsünk már azon amin a upc spórolt, hogy nekik több maradjon. Ja igen. Fő a box? Megégeti a polcot? Te magadnak kell megoldani mert a upc magasról tesz arra, hogy a beltéri egységük leég. Szuper. Aki előfizető annak ott a Cisco igen. Egy darabig. Amíg nem romlik el és amíg el nem fogy a Cisco. Aztán indul a reklamálás. Aki új ügyfél az először körülnéz. Mit olvas? Horizon izzik, megolvad a kártya, saját magát süti meg, lassú, lefagy, alig van hangja, stb.
Ha már sajátbox:
Van hűséged a MyPrime-ra és a(z) HBO-ra. Sajátboxal hogyan éred el ezeket? Na ugye...
Szóval a te érveid csak vergődések.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Igen villám. Vagy maga Bruce Willis küldte a boxra az aszteroidát...
Nálam a boxban 0km-es állapotában szorult a kártya. Mindenkinél szorul. 2hét elteltével a magas hő már megtette a hatását és valami elengedett belül. Elég volt az előlapra fordítani a boxot és kiesett a kártya. Amit 2héttel előtte csak fogóval tudtam kivenni. A kártya szélein körbe enyhe fodrozódás alakult ki. Cisco boxban a mai napig sértetlen állapotú a kártya.
Kérlek próbáld ki 1hónapra a Horizont! -
tomp
félisten
Igen gyártási hiba miatt veszel új autót. Persze...
Bedöglik a klíma gyári hiba miatt. Szerviz azt mondja old meg. Hiába van garancia rá... Ügyes ellenérv.
Aki nem bírja ki 1-2évig az így járt? No hát a UPC-nek ugyan ez a hozzáállása. Nem tetszik? Nem érdekel minket. A lényeg, hogy mi olcsón megúsztuk.
A beígért frissítés csak akkor segít ha a frissítés egy másik boxot jelent.
Na de mondom: próbáld ki a Jövő boxot! "A Horizon fejlesztések működnek" "Jövő fejlesztések 2016" Ezzel arra célzok, hogy kb ugyan azon a szinten van ez a horizonos dolog és a tudjuk mi. Parasztvakítás megy ezerrel.
Én elmentem az első irodába. Ááááá csak technikus kötheti be. Mondom miért? Űrtechnikai diploma kell hozzá? Szó nélkül kimentem. Bementem a másikba. Kérek horizont. Biztos? Igen, második eszköznek lesz. Teszt célból. Ja oké. Úgy rendben. Tessék itt a box és a kábelezési csomag. Ennyi. Kezembe nyomták mind2-t.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Második Kaon fosbox:
Nekem se akarták odaadni. Elmentem egy másikba. Kezembe nyomták. Mondtam, hogy kellene hozzá kábelezési csomag is. Ok. Egy halom kábeles pack van az irodában. 1,5-3-5méteres kábelek, osztóval átalakítóval.
Nem ellenkezett az ügyintéző. -
tomp
félisten
Amikor visszavittem a Horizon Jövőt, írtam egy jó hosszú levelet nekik. Leírtam az összes hibáját és az őszinte véleményemet.
Ma jött meg a válasz. Folyamatosan várják és dolgozzák fel a beérkező visszajelzéseket, hogy a Horizon fejlesztése során !!!figyelembe!!! vehessék.
Ezt miért nem tudom elhinni? -
tomp
félisten
Na igen ezen nincs mit fejleszteni mert nem lehet. Ide komplett másik box kell.
A kedvencem: "panaszával az alábbi hatóságokhoz fordulhat"
Amilyen forró a box nem csodálkoznék ha az egyik Horizonos ügyfél szólna a hatóságnak, hogy nézzék már meg a Horizon rezsót. Szerintem a hatóság sem azt mondaná, hogy vegyen az ügyfél laptophűtőt... -
tomp
félisten
Sorozatfelvételt nem írtam meg nekik így az nem vehető most ebbe.
Visszanéző lementése? Szép álom. Nem csak szoftver kérdése! Még az elérhető csatornáknál sem érhető el minden műsor a jogok miatt. Lementés...
Habár azt a csúcsszuper minőséget lementeni úgy sem lenne értelme... VHS-re felvett műsor visszanézve jobb minőségű... -
tomp
félisten
Hoppá!
Mindjárt indul egy játék a fb-on. A nyeremény a kép szerint egy usb-s ventilátor. Horizon Cooler??
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Lenovo Thinkstation (Workstation) P500 upgraded CPU, GPU, RAM + DELL monitor + billentyűzet + egér
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen