-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
roger92
tag
válasz Pandimakaay #128968 üzenetére
Hátránya technikailag semmilyen. Annyi, hogy nincsen IPv6 címed. Akiknek instabil a szolgáltatás, ajánlott kikapcsoltatni.Én azóta maximálisan meg vagyok vele elégedve.
Annyit tudok, hogy a Vodafone a vezetékes hálózatán, IPv6 Dual-Stack-Lite-ot alkalmaz.
A magyarázatot ott olvashatod. -
roger92
tag
válasz roger92 #128966 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Volt kint a szerelő, sajnos a hiba továbbra sem hárult el. Sőt, csak egyre rosszabb!
Volt a padláson, nézett minden csatlakozót, ki is cserélte őket, a kábelmodemet resetelte is. Csinált vonali mérést és a legnagyobb gond, hogy állandóan változnak az értékek.Továbbította külsős szerelőknek, mivel véleménye szerint az utcán lehet a gond. Azonban a legnagyobb meglepetésemre érkezett egy e-mail mi szerint a hibát sikeresen elhárították. A telefonos ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egy véletlen adminisztratív hiba történt és megkísérelik a jegyet újranyitni. Na igen, egy nap már eltelt és a hosszú hétvégére való tekintettel ez amolyan…
3 napja még csak időszakosan szakadozott, egy órában 16-szor csatlakozott a modem, akkor még némi kimaradásokkal, de viszonylag folyamatosan ment a telefon, elfogadható hibatűréssel.
2 napja már jóval többször szakadozott, de azért maximum egy db 20 perces beszélgetést lehetett folytatni.
Tegnap 2 x 12 perc volt a maximum és azóta vége a dalnak. Egyáltalán nincs se internet, se telefon.
A szinkronba állás is folyamatosan egyre több ideig tartott. Tegnap már 1,5 órát kellett várni, hogy legyen 10 percig net és telefon, utána teljesen vége.
Tegnap este óta már tv jel is alig van.A legfurcsább az, hogy amikor újraindítjuk a modemet, még jobban szétesik a kép. Mintha túl lenne terhelve a hálózat…
Nem gondoltam volna, hogy a 67 éves édesanyámmal még jelszinteket fogok kifényképeztetni a telefonján keresztül. De ezt is megértük. Ezek az értékek, akkor készültek, amikor pont volt vétel és meg tudtuk gyorsan csinálni távelérésben.
Mit gondolsz?
Mit gondoltok?Üdv,
Tibor[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #129012 üzenetére
Hiba elhárítva.
A póznán volt a csatlakozó kontakthibás. -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #129060 üzenetére
Bevallom őszintén meg sem néztem, mivel hibátlanul működik minden.
Amennyiben szeretnéd, készíthetek róla ismét képeket.
Olyan gondom van, hogy a fekete Compal-t kiresetelte a szerelő.
Most belépve a korábbi hálózati adatokat visszaállítva egy készülék sem enged csatlakozni az Compal által létrehozott hálózatokra.
Kábelesen van netem, sőt egy további router-t hozzácsatlakoztatva is van vezeték nélküli internetelérés, hibamentesen.
Csupán amit a compal oszt vezeték nélküli hálózatot, az használhatatlan.
De korábban is volt olyan samsung telefon, amit nem engedett a hálózatra.
Ez gyakori jelenség?Resteljem újra és állítsam be megint a kábelmodemet?
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #129819 üzenetére
Kedves kabelmania27!
Köszönöm szépen a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #129819 üzenetére
Kedves Kabelmania27!
Szükségem van a segítségedre.
Májusban volt kontakthibás a póznán lévő csatlakozó, akkor nagyon szakadozott az internetszolgáltatás, telefon egyáltalán vagy percek erejéig volt és a televízióban is olykor élvezhetetlen volt a műsor.A javítás után küldtem neked modemértékeket, és mondtad, hogy a jövőben nem kell szakadástól tartanom.
Most viszont többször van, hogy egy-két percig elmegy fekete don CB wifi jele, és a távolabbi helységekben lévő wifi-re is csatlakozva nincs vétel, arra az időszakra.
Egy laikus ember arra gondolna, hogy éppen újraindult a modem, de nem, mert a vezetékesen meg éppen telefonáltam rajta többször is, amikor ez a hibajelenség előfordult. Ott nem szakadt meg a vonal.
Ezek a tegnap reggeli újraindítás óta lévő értékek.[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Várom a visszajelzésed!
Üdv,
Tibor[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131348 üzenetére
Kedves Kabelmania27!
Ismét azért kereslek meg, mert a fekte Compal CH7465VF kábelmodemet kénytelen voltam immáron modem üzemmódba állítani. Teljesen instabil lett egy év után. Olyanokat csinált, hogy elkezdett a wifi jelerősség hullámozni. Vétel látszatra folyamatos volt, de amint a wifi hármas jelerősségről lement kettőre, megállt a net és vezetékesen is. Ezért nem kapott a másik router jelet tőle.
Most ki van iktatva és csak modem üzemmódba használom.Próbáltam már másutt nézni, de nem találtam rá kellő infót. A Compal-on akkor csak a router-t csatlakoztassam vagy más eszközt is bedughatok a többi portjába modem üzemmódban?
Arra lettem figyelmes, amikor modem üzemmódban több eszköz van csatlakoztatva, nem mindegyik eszköz kap egyszerűen jelet. Van amikor az egyes portban van jel, de a négyesben már nem és fordítva.
Vagy egyszerűen maga a készülék vacakolhat?Várom a válaszod!
Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131945 üzenetére
Szuper!
Nagyon köszönöm! -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Még egy olyan kérdésem van, hogy amennyiben nincs aktív internet előfizetés, csupán televízió, mondjuk Vodafone mediabox-szal vagy vezetékes telefonnal akkor nyilván technikai internet biztosított.
Annak mekkora a sebessége és arról lehet vételezni?
Lehet netet használni róla? -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131985 üzenetére
Rendben van!
Köszönöm szépen! -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Kérlek segíts, mert már lassan megzavarodok.
A korábbi hozzászólások egymásba fűződnek.
IPv6 ki van kapcsoltatva!
A sztori alapjáraton az, hogy instabilan működött a kábelmodem, mivel sokszor nem volt a WLAN-on vétel. Ezért a javaslatodra átállítottam az eszközt modem üzemmódba és közbeiktatottam egy saját router-t. Fontos megjegyezni, hogy bő fél évig nem volt gond a kábelmodemmel és megbízhatóan működött a vezeték nélküli szolgáltatás is.
Egy pár különbséget véltem felfedezni a két állapot között.
Amikor még router üzemmódban volt a hálózati eszköz és nem volt internet, mégis el lehetett érni a modemet. Internet nagyon kín keservesen volt, amikor megveszett, hosszan töltöttek az oldalak…
Most amikor nincs internet még IP címet sem kap a router.
Már 3 routerrel próbáltam, és a számítógépet is közevetlenül a modemhez csatlakoztattam. Van, amikor ad IP címet, egy ideig-óráig, aztán semmi. Saját routerrel közel egy hétig hibamentesen működött.
Percekig néma csend IP cím kiosztás nélkül, egyszer csak felugrik, hogy helyreállt a kapcsolat és oszt IP címet, megközelítőleg 1 percig, aztán megint semmi.
A kábelmodembe csak a router van csatlakoztatva, amit több portján keresztül is kipróbáltam, sajnos sikertelenül.
Most már igazán bosszantó, mert nem tudom eltalálni mi lehet a gond.
Van, hogy a teljes áramtalanítás sem oldja meg a gondot sem a kábelmodemnél, sem a routernél.
No, és most következik a legszürreálisabb tényállás: A kábeltelefon mindvégig tökéletesen működik. TV-t szerencsére Mediacarddal használjuk.Olyan, mint ha az eszköz egy idő után „megkergülne” és nem oszt IP címet. A laptop mellett két mobillal is próbáltam a csatlakozást.
Csatolmányként láthatóak a hálózati értékek.
Mégis mit tehetnék?
A router egyáltalán nem megy, most visszaállítottam a kábelmodemet router üzemmódba.Segítségedet előre is köszönettel fogadom!
Üdv,
TiborOsztó: [link]
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz Okosandroid #132546 üzenetére
Válasz NoOne1976 #132626 részére is.
Sziasztok!
Volt szerencsém nekem is kipróbálni és összevetni a képminőséget a Vodafone-os médiabox-szal neten, valamint a médikártyával koax-on.
December 24-én aktiválódott a netes elérés. Nekem azóta folyamatosan van adás.
Bécsben élek, így én ott használtam a műsorvisszajátszóval. Azonban most már működnek az élő adások is.
VPN és minden nélkül használom a boxot, nemes egyszerűséggel egy mobilnetes router-be csatlakoztatva.
Azt vettem észre, hogy legalább 6 Mbit/s net szükséges az adások lejátszásához. Ausztriában csupán 20 Mbit/s-es a netem… ( El van maradva MO-hoz képest ebben a tekintetben )…
Azonban stabil és mindig működik a box. Ha esetlegesen mégis megakadna, akkor mindig Service módban végzek egy szoftver frissítést, utána bekapcsolva a boxot, mindig fekete képernyő fogad a koax hiánya miatt. De, ahogy ki és visszakapcsolom a készüléket, egyből átáll netes élő adásra.
Képminőséget összehasonlítva, talán a koax egy nüánsznyi szebb képminőséget produkál. De közel azonos a minőség. Gyönyörű a kép az M4 Sportot, valamint a TV 2-őt nézve.
A január 2-i leállás 2 000 Ft-os műsorszolgáltatási kompenzációját, csak a netesek kapják. Koax-os területek ebből kiesnek.
Noha koax-on nem működött a vezetékes telefonunk sem, a hivatalos fáma szerint 72 órán belül elhárították a szolgáltatás kiesést, így nem vagyunk jogosultak semmilyen kompenzációra.
A hiba fenállása során, Yetteles számokon kívül senkit sem lehetett hívni, még más vezetékest sem. A voda ügyfélszolgálata is elérhetetlen volt. -
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133159 üzenetére
Ez nem hangzik rosszul, de ha még be is tudunk szerezni olyan modemet, hogy tudom rárakni a netet és a vezetékes telefont?
Úgy tudom azok az értékek modembe vannak betáplálva és egy ugyanazon hálózati azonosítón belül hurcolászva, fel tud onnan csatlakozni a modem. Még akár másik településről is, feltéve ha az a meglélvő hálózati azonosítóhoz tartozik. -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Már két hete aktív a kábelmodem. Tudom, a router üzemmód még aktív. Érdemes kikapcsoltatni, de miért pontosan?
IPv6 DS-Lite ki van kapcsoltatva.
Arra lennék kíváncsi, hogy mitől van az, hogy a kábelmodemhez csatlakoztatott router-nél szakadások vannak. Tehát az eszköz nem a kábelmodem wifijéhez csatlakozik, hanem egy ahhoz csatlakoztatott router-hez. Azonban a kábelmodem wifijéhez csatlakozva is tapasztalható ez a hibajelenség. Nem mindig, időszakosan.
Olyan, hogy van net, folyamatosan és gyors, azonban elmegy olyan 20 mp-re aztán vissza.
Szeretném tudni, hogy a hálózatnak van-e hibája, vagy esetleg az eszköznek?
Így érted a kábelmodem instabilitását és ezért javaslod, hogy váltson át az ember modem üzemmódra?Itt vannak a modem értékek:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Várom a válaszod!
Köszönöm előre is!Üdv,
Tibor -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133166 üzenetére
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133169 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Ezeket, hol lehet beregisztrálni, az ügyfélszolgálaton? -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133171 üzenetére
Köszönöm szépen a tippet!
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133172 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Az ügyfél saját eszközét nem áll módjukban regisztrálni, mivel csak a szolgáltatói berendezés engedélyezett, a megfelelő szolgáltatás fentartása érdekében.
-
roger92
tag
válasz freelancer68 #133176 üzenetére
Köszönöm szépen a linket, azonban az útmutatóban megadott mindkét webcím egyike sem működik...
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133178 üzenetére
Köszönöm szépen a tippet!
Amint ismét működne a modem regisztrációs oldalat valamelyike, ránézek majd és a biztonságképp beszerzek egyet.[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133188 üzenetére
Igen!
Pont megtaláltam az egykori bejegyzésed ezzel kapcsolatosan.
Valamint rá a választ is.
Sajnos a weboldal már nem működik, amivel lehetett volna regisztrálni a kábelmodemet.
Amikor hozzánk 2022 végén bekötötték a szolgáltatást, akkor kaptam már egy olyan doksit, ahol az szerepelt, hogy a kábelmodemek regisztrációja a hálózatra automatikusan történik és további teendő nincs. Úgy vélem addigra megszűntethették a meglévő portált.
Valahol olvastam erről egy doksit, de sehol nem találom már meg.
Úgyhogy ez a módszer sajnos nem működhet a továbbiakban. -
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133159 üzenetére
Miben nyilvánult meg, hogy a legjobbak voltak?
A mostani compal ch7465vf nem megbízható ezekhez a típusokhoz képest?Ez a kérdés minden szakmabelihez szól. Kíváncsi vagyok minden véleményre.
Nekem nem volt szerencsém ezekhez, mivel kimaradt az életemből. Fibernetesként volt egy Motorola modemünk, aztán pedig Telekom rézen voltunk több, mint 12 évig, az ADSL sajátos korlátait kiélvezve. -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133194 üzenetére
és ez stabilabb működést eredményezett?
Miért engedélyezett most olyan eszköz, ami kevésbé megbízható? -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133197 üzenetére
Ahh, értem. Köszönöm az infót! Habár a szolgáltató mindig mondja, hogy a kábeles mérés számít közvetlen a számítógép és a készülékbe csatlakoztatva, mindenfajta router használata nélkül.
A Compal HGW-t modem üzemmódba helyezve lesz olyannyira stabil, mint az egykori cisco?
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133200 üzenetére
Köszönöm, akkor most át is állítom a modem üzemmódra.
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133202 üzenetére
Woow, nagyon köszönöm a cikkeket. Már kezdem is őket böngészni.
Apropó, volt lehetőségem szert tenni egy don Compal CH7485E a telecolumbus szolgáltatótól. Erről mit tudtok?
Ennek is ugyanaz a betegsége, mint a CB-nek? -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133204 üzenetére
Köszönöm!
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133204 üzenetére
Sajnos nem segített a modem üzemmód a fekete don Compal ch7465vf esetében. Ugyanúgy jelentkezik a pingelési hibajelenség, sőt egyáltalán nem lett stabilabb!
3 eszköz lett csatlakoztatva az első 3 slotba, és van aminek adott publikus ip címet, van aminek nem. Pl, egy rá csatlakoztatott routernek adott ip címet, míg a másik routernek valamint a számítógépnek már nem...
Sajnos tanácstalan vagyok, mert már ez az eszköz több, mint fél éve vacakol. Csak mostanra untam meg annyira, hogy foglalkozzak vele. Elmegy a vétel, vagy drasztikusan csökken annak a sebessége mind kábelesen és vezeték nélkül is 1-2 percre, utána visszajön. Ügyfélszolgálat nem foglalkozik vele, mert a rendszerük szerint mindent rendben találnak. Azonban a gyakorlat mást mutat. Bosszantó, mert akkor tömeges hardverhiba lehet ez. Egy hibabejelntési szintet nem üt meg, viszont így nem folyamatos a szolgáltatás.
A vezetékes telefon tökéletesen működik.Mégis rá kellene vennem a Vodafone-t arra a Cisco modem beüzemeltetésére...
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
Szia!
Volt szerencsém és balszerencsém ma bemenni a ceglédi partner üzletbe és pont volt egy Cisco 3925-ös készülék raktáron. Sajnos túl hamar örültem meg ennek, mert már visszáruba van véve, így olyan, mint ha nem is lenne már ott. Ezért nem tudták odaadni nekem. Közölte, hogy csupán három nappal kellett volna korábban betérnem oda.
Készséges volt az ügyintéző és előttem felhívta a háttércsoportot. Csak új modemet hajalandóak már adni a raktárról.
Azt javasolta, hogy nézegessek be az üzletbe és ha pont lesz raktáron, megpróbálja nekem beregisztrálni. Ugyanakkor hozzátette, ez nem szakszerű.
Kértem, hogy ha esetleg beérkezik egy, tegye el a számomra. Azt mondta keresni fog. Azonban sem a telefonszámomat, sem a modem típusát nem akarta felírni. - Elmondása szerint, az elérhetőségem bent van a rendszerben és megjegyezte fejből a készülék típusát. Na, persze... - Így úgy vélem ebből nem lesz semmi, hacsak én nem járok neki mindig utána... -
roger92
tag
válasz cocka #133210 üzenetére
Kedves cocka!
Meg tudnád mondani kérlek, hogy mennyi idő alatt átt fel a kapcsolat, valamint a vezetékes telefon?
fekete Compal ch7465vf esetében kb 5 perc után van net, a vezetékes telefon meg jóval később. Újraindítást követően 10-13 perc után. Addig tart a szinkronizálás, ez a Cisco esetében némit gyorsabb... -
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133226 üzenetére
Köszönöm az infót! Természetesen megtörtént az újraindítás, többször is. De modem üzemmódban, van amelyik eszköznek adott publikus IP címet, van amelyiknek nem. Tudom, hogy az első három eszköz kaphat IP címet, de van amikor ad valamelyik portba csatlakoztatva. Majd később, az újraindítást követően meg pont abban a csatlakozóban nem kap. Teljesen random. A router kapott IP címet, míg a számítógép direktbe csatlakoztatva a modembe nem.
Ez a hibajelenség router üzemmódban egyáltalán nem jelentkezik. Ott minden portban csatlakoztatva kap IP címet azonnal. -
roger92
tag
válasz antal750 #134688 üzenetére
Kedves Antal750!
Valóban nem vagy egyedül! Nálam is szóról szóra ugyanez a megemelkedett költség oka!
A 7400 Ft-os mélyen nyomott számlám egy és negyed év után lazán a 1,5 szeresére nőtt a mostani hónapra. Egyik pillanatról a másikra!
Nálunk a következő csomagok vannak:
- TV HD Plus
- Internet M
- Nonstop L
TV HD Plus csomagra a Vodafone friends&family kedvezmény érvényesült az Internet M meg Nonstop L-re pedig a 30%-os Vodafone partnerkedvezmény.
2022 decemberében még 6200 Ft-ról indultunk. A mostani számla 11 480, amiből 917 Ft a tört számla. Azért ez így eléggé kemény.
A kedvezmények megszüntetéséről az általad említett dátumok is egyeznek nálam.
Egyedül a Nonstop L-re maradt meg a partnerkedvezmény, de ennyi.
7400 Ft-ról azt hittem, majd kapok egy 8540 Ft-os számlát az áremelés következtében, ami a tört hónap visszamenőleges számlázásával is nem érte volna el a 9500 Ft-ot. Erre jött a fekete leves.
Ha most ismét határozott idejű szerződést szeretnék kötni, 10 500 Ft alá nem lehet kihozni a csomagot.
Megdöbbentő!
Amit mrlujoak írt a #134689 hozzászólásában, az valóban jogos. Tájékoztattak időben a határozott idejű szerződés lejártáról és kaptam egy jóval kedvezőtlenebb ajánlatot tőlük, amit nyilván marha lettem volna elfogadni. Így hagytam változatlanul a csomagot. Úgy volt, hogy a már megadott kedvezményeket nem vehetik el, legalább is remélték a shop-ban.
Úgy vélem felesleges a fogyasztóvédelemhez fordulni, mert lassan már minden korrupt és abszolút nem folytat tisztességes versenyt.
Azért kaptuk ezeket a kedvezményeket egykor, mivel egy központi hiba miatt a Nonstop L-re nem teljesült a csomagkedvezmény, így a 3000 Ft-os díj helyett 5 500-ért akarta volna megköttetni a rendszer. Hiába reklamáltunk, nem tudták kijavítani. Először el sem akarták ismerni a hibát. Nyolcszor telefonáltam be az ügyfélszolgálatra, mégis egy-két ügyintéző volt csupán tisztában vele, mégis miről beszélek.
Az írásos panaszra meg képesek voltak azt írni, hogy kivezették a kedvezményt. Mondom ez miről beszél, az akkori hatályos ÁSZF-ben is benne volt, amire hivatkoztam. Gondoltam, ez saját magát akarja megtéveszteni?!!!!
Aztán az óriási cirkusz hatására kaptunk egy nyomott árat és a központi hibát is elhárították végül, így zuhant le a havidíj ilyen lentre.
Kérdem én, ha az eredeti 12 500 Ft-os havidíjat úgy lazán elfogadjuk egykor, most mennyit fizetnénk?! Olyan 18-20 ezret?!
Elkeserítő. -
roger92
tag
válasz bbsofficial #134851 üzenetére
Amennyiben egy településen vagytok, vagy egy régiós kód közé tartozik két közel eső település, akkor a CI Kártya fog működikni. A régió kódot, onnan tudod, hogy megnézed a települések hálózati azonosítóit. Amelyik egyezik a tiéddel, azokra a településekre hurcibálhatod szabadon az eszközeidet.
Hálózati azonosító és a frekvenciatáblázat
Nyilván ehhez a másik helyen is vodafone koax-nak kell lennie. Szóval be kell köttetned és utána lemondani. Vagy igényelsz oda egy Digitális Jólét 50 Mbit/s-es csomagot kemény 2 000 Ft-ért havonta.
A kábelmodemet is hurcolászhatod abban az esetben, ugyanazon a régiókód alatt fog működni.Fontos azonban megjegyezni, hogy ez a tevékenység az ÁSZF-et sérti!
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
Nekem koax-os boxom van és külföldi netre van kötve.
A műsorvisszanéző működik, azonban tavaly december 24 óta vannak napok, amikor az online adás is megy.
Ilyenkor azt lehet látni, hogy koax-ról átvált IPTV-re a csatornalista, mivel a helyik adók eltűnnek. Teljesen randim mikor vált át és vissza, de a műsorvisszanéző mindig működik. -
roger92
tag
válasz antal750 #134688 üzenetére
Sziasztok!
Hívtak a panaszkezeléstől. Majdnem megegyezik a történetem antal750-ével!
Nálunk a következő csomagok vannak:
- TV HD Plus ( Most már TV családi csomag)
- Internet M
- Nonstop LA telefonos ügyintéző szavait idézve:
„A Vodafone friends&family kedvezmény csak és kizárólag határozott idejű szerződéshez járt, annak idején. Bontania kellett volna a rendszernek régen.
A Vodafone partnerkedvezmény: Ez egy olyan kedvezmény, ami Vodafone dolgozóknak vagy pedig Vodafone dolgozók által behozott személyeknek, partnereknek jár.”Rendkívül készséges volt a hölgy és kapcsoltak az ügyfélmegtartóhoz.
7400 Ft-ot fizettünk eddig, jött az áremelés, valamint „véletlenül” eltávolították a lejárt hűségidősöknek a kedvezményeket és ezért ugrott meg a számlánk ennyire.
Ha nem kötöttük volna újra 10700 Ft-ot kellett volna fizetnünk.
Nincs jogalapunk az eltávolított kedvezmények visszaállíttatására, mivel már lefutott a határozott idejű szerződés, és a partnerkedvezményt, amúgy sem akarták volna megadni.Kaptunk egy ugyanolyan ajánlatot 9700 Ft-ért, egy év határozott idejű szerződéssel. Igaz csak 1000 Ft a különbség, no meg le is vagyunk kötve, mégis olcsóbb, mint a Telekom. Ugyanazon ajánlata 14 848 Ft-ért jelenleg…
Így oldja meg a szolgáltató, hogy a kedvezményeket idővel eltávolítja, holott drága kormányunk megtiltotta e fajta intézkedést, és olyan áron kellene adniuk a szolgáltatást, amennyiért kötöttük. Vagy ezt a rendelkezést felül írta az inflációkövető díjemelés?!
Előzmény: #134688 2024-04-20 10:12:29 „Valóban nem vagy egyedül! Nálam is szóról szóra ugyanez a megemelkedett költség oka!
A 7400 Ft-os mélyen nyomott számlám egy és negyed év után lazán a 1,5 szeresére nőtt a mostani hónapra. Egyik pillanatról a másikra!TV HD Plus csomagra a Vodafone friends&family kedvezmény érvényesült az Internet M meg Nonstop L-re pedig a 30%-os Vodafone partnerkedvezmény.
2022 decemberében még 6200 Ft-ról indultunk. A mostani számla 11 480, amiből 917 Ft a tört számla. Azért ez így eléggé kemény.A kedvezmények megszüntetéséről az általad említett dátumok is egyeznek nálam.
Egyedül a Nonstop L-re maradt meg a partnerkedvezmény, de ennyi.7400 Ft-ról azt hittem, majd kapok egy 8540 Ft-os számlát az áremelés következtében, ami a tört hónap visszamenőleges számlázásával is nem érte volna el a 9500 Ft-ot. Erre jött a fekete leves.
Az értékesítési csoporttal beszélve, ha most ismét határozott idejű szerződést szeretnék kötni, 10 500 Ft alá nem lehet kihozni a csomagot.
Amit mrlujoak írt a #134689 hozzászólásában, az valóban jogos. Tájékoztattak időben a határozott idejű szerződés lejártáról és kaptam egy jóval kedvezőtlenebb ajánlatot tőlük, amit nyilván marha lettem volna elfogadni. Így hagytam változatlanul a csomagot. Úgy volt, hogy a már megadott kedvezményeket nem vehetik el, legalább is remélték a shop-ban.”
[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
Sziasztok!
Saját Fritzbox-os kábelmodemet lehet regisztráltatni, mivel ez a német Vodafone-nál megengedett?
-
roger92
tag
válasz cigam #135321 üzenetére
Ez úgy vélem kacsa, vagy kevés embernek működhet.
Többször próbáltam a leírtak alapján, és nem megy!Eddig 8x próbáltam és még úgy is hagytam.
Nálam ez fogad, koax nélküli újrahangolás esetén.
Ha pedig bedugom a helyi kábelszolgáltató koax-át, ami nem Vodafone-os, akkor ezt látom.
Most vihetem haza a Vodafone koaxon behangolni...
A műsorvisszanéző eddig mindig működött, az online stream hol igen, hol nem. Teljesen random.
Most használni sem tudom mindaddig, amíg nem hangolom újra otthon...
-
roger92
tag
válasz boborján2 #135356 üzenetére
A válasz roppant egyszerű.
A srác végzett egy gyári beállítást és koax nélkül harmadik próbálkozásra a netes adásokat hozta be. Neki működött a leírás alapján. Nekem nem.
Na, most én is így szerettem volna.
Mivel külföldön vagyok, nem tudom most rádugni az otthoni hálózatra. Ahhoz haza kell vinnem a boxot.Korábban úgy működött, hogy vannak egyes napok amikor csak koaxos adást kér, van amikor az összes netes.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- Marvel Snap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Renault, Dacia topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tippmix
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...