Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ma valamilyen sugallatnál fogva üresbe akartam rakni gurulás közben, erre mintha kuplungoznék teljes erővel beleléptem a fékbe, és az erős lassulástól le sem tudtam venni róla. Szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Hiába, még néha bevillan a manuális váltó, még több ezer km után is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Vismajor01
addikt
válasz Kovi1987 #127 üzenetére
Hát ez nem tudom, hogy jött ki. Én is nagyrészt onnan tájékozódom. Nekem az jött le, hogy P3-ban a Vizpumpa és az inverter az ami elromolhat. P2-ben nem tudok ilyenről, inkább az istállószag és akku venti tisztitás szokott szembe jönni. Ha nem lennék lusta akkor előbányásznám a 300 ezret futott p2-m szervizkönyvét h volt e vizpumpa csere de szerintem még nem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
kenguru99
aktív tag
válasz Kovi1987 #127 üzenetére
Csakhogy a P2 ékszíjjal hajtott vízpumpája egy egyszerű, olcsó, mechanikus szerkezet. A P3-é pedig villanymotor hajtású és drága. Kifejezetten alattomosan szokott megpusztulni. Mire az autó kigyújtja a túlmelegedést jelző piros lámpát a műszerfalon, addigra 99%, hogy hengerfejes az autó. A sokat futó autóknál (pl. taxi, nagyon gyakori hiba).
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robogó, kismotor
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...