Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
válasz WongFeiHong #212 üzenetére
Tökéletese irányítható bill+egérrel is minden probléma nélkül.
Hihetetlen, hogy még mindig nem vagytok képesek megérteni, hogy a nagy többségnek nem azzal van baja, hogy a billentyűzeten gyorsan kell gombokat nyomogatni, hanem azzal, hogy egyáltalán van benne ilyen.
Gamepad-en pont annyira szar és idegesítő és gyerekes baromság, hogy nyomkodni kell az x-et, mint a hülye, ahhoz, hogy szerencsétlen nő felfeszítsen egy nyomorult zárat. Már leírtam vagy hússzor, hogy ha csak szimplán meg kéne nyomni egy gombot, vagy nyomva tartani, akkor az ég világon semmi probléma nem lenne az irányítással, mert amúgy billentyűzeten is fantasztikusan, kényelmesen játszható.(ha valakinek ez van megszokva)A probléma szimplán csak annyi, hogy valamiért az a trend, hogy ilyen szánalmas qte szarságokat erőltetnek a játékokba, amikor egyszerűen nincs rá szükség, semmi sem indokolja a jelenlétét, semmivel nem lesz "epikusabb" vagy filmesebb a jelenet attól, hogy nem egyszer kell a gombot jó időben megnyomni, hanem 15x gyorsan. Ez legfeljebb csak frusztráló.
És ki merem jelenteni, hogy szerintem nem létezik olyan ember, aki kifejezetten örül annak, hogy ilyen van egy játékban. "Hurrá, QTE, imádom, bárcsak több lenne". Kizárt. Olyan ember létezhet, akit nem zavar, de aki ennek kifejezetten örül, olyan tuti nincs. Tehát, ha nem lenne, hanem helyette egy gombot kéne jókor, vagy folyamatosan nyomni 1-2 másodpercig, akkor mindenki boldog lenne.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
madkiller
őstag
válasz WongFeiHong #250 üzenetére
Nagyon várom én is.
Lehetetlen, hogy ekkora fps ingadozásom legyen egyik pillanatba 50fps másikba 10 aztán 40.
Itt vmi nem korrekt. (igaz nincs erős hardverem, de azért ez még is ésszerűtlen ingadozás) -
WongFeiHong
senior tag
Ha nem tetszene az embereknek,akkor tuti változtatnának rajta. Általában ez a pc fanoknak nem jön be,de mivel konzolportot kap az ember legtöbbet,magasról lesz*rják az igényeket.
Itt most megint lehetne persze a konzolt szidni,de én inkább a fejlesztőket okolom,mert biztos nem került volna sokba kihagyni a nyomogatósdit pc-n. De ez van.
Egyedül a God of War-ban van jól megoldva ez a gombos cucc sztem.
-
persil
nagyúr
válasz WongFeiHong #254 üzenetére
Az, hogy jókor meg kell nyomni egy gombot szerintem senkinek nem árt. Sőt, egy mozisabb jelenetnél egészen odaillő. De, amikor azért kell folyamatosan nyomkodnom egy gombot, hogy egy kurva ládát kinyisson az szerintem vérlázító és nevetséges.
És tök mindegy, hogy E billentyűt, vagy X gombot nyomkodok, mint a barom, ez egyszerűen egy átok szarság úgy, ahogy van.Nem szidom a konzolt, sem a kontrollert, csak ezt az értelmetlenséget utálom. És a legviccesebb, hogy ha nem lenne (mármint a nyomkodás, a "sima" nyomj meg egy F-et jókor még nem árt) fel sem tűnne senkinek, tehát nem hiányozna. (max az tűnne fel, hogy nincs, ami felbasszon)
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
raggg
senior tag
Ezt úgy, hogy még nem volt időm kipróbálni a játékot:
A QTE-t biztosan el lehet rontani, túlzásba lehet vinnie, de - eddig úgy vettem észre, hogy azért van ezekben a játékokban ilyesmi (ami szerintem teljesen független attól, hogy most konzol vagy pc), hogy az átvezető jeleneteket kicsit intuitívabbá tegye. Aki játszott már mondjuk God of War-ral, az tudja, hogy ott például a bossfight-ok vége mindig ilyesmi. Reflex kell hozzá, semmi más - nehezebb fokozaton egy kicsit több, könnyebben egy kicsit kevesebb. Viszont nagyon fless, hogy nem csak végignézem ahogy Kratos lezúz mindenkit magától, hanem van egy kis intuitivitás az egészben, egy picit úgy érzem, hogy én is beleszólhatok a dolgokba.
Ajtók/Ládák nyitásakor mondjuk én sem érzem indokoltnak a gombnyomkodást, dehát ez van. Nehéz az ajtót kinyini, sokat kell nyomkodni.
Szerintem örülni kell, hogy egyáltalán megjelent a játék PC-re. Azzal meg semmi probléma nincs, hogy nem olyan mint a Tomb Raider 1. Nem is lehet ugyanolyan. Van ezer Tomb Raider a régivágású sorozatból, fel kell tenni azokat és játszani velük. Én mindig örülök, ha kap egy kis vérfrissítést egy franchise, nem pedig ugyanazt adják ki mégegyszer, szebb grafikával. Engem az nem is érdekelne már.
No offense, csak leírtam a véleményem.
Rossz posztra válaszoltam, már mindegy, sorry.
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
Xerxész
őstag
Jó, de ha már raknak bele ilyen hülyeségeket, akkor legalább "fejlesszék" vele a játékos reflexeit azzal, hogy van mondjuk 4 lenyomandó gomb/billentyű és azokat random módon variálják a továbbjutáshoz szintén random időhosszal. Legyen már véletlenszerű és az időintervallum, amin belül be kell vinni a billentyűkombinációt, szintén változzon. Így lenne értelme, és még izgalmas is.
-
madkiller
őstag
Csak ebbe sok van, meg összevissza, ami pl az FC3-ba volt az még jó, de ez már kicsit sok.
Az eleje marha jól indul, emiatt letörtem, de megszoktam és rájöttem, hogy összességébe nagyon tetszik.
Játszottam még anno a régi Tomb Raiderekkel, de én azokat mindig meguntam és nem tudtam befejezni.
Itt 1000%-on kapja az ember az adrenalint és muszáj folytatnia, mert végig az van bent, hogy mi lesz még.
Folyamatos bonyolult hosszas fejtőrök ebből engem kilendítenének és meg unnám nem illene a játékmenethez.
Nekem eddig 35%-nál ez a véleményem róla.
Ennek a játéknak csak a címe Tomb Raider.
Pozitívum: -story zsíros
-Sziget kidolgozott látványos,változatos, hangulatos ami kell.
-Karakter
-Zene
-Kőkemény akcióNegatívum:-Túl sok átvezető (van köztük nem egy amit a játékos is könnyen megoldhatna)
-Túl sok összetett nyomogatós rész (legalább elég lenne mondjuk csak az e vagy f-t nyomni, menni akarok ugrálni akarok nem ezzel a sz***-ral kínlódni
-Optimalizációs gondok (remélem nem sokára csiszolva lesz) -
raggg
senior tag
válasz madkiller #261 üzenetére
A régi TR-ek közül az első kettő és a 4. a császár. Mondjuk igazán nagyot persze akkor ütöttek amikor megjelentek. A 3 és az 5 sajna tényleg elég monoton és unalmas volt, szerintem csak azok verekedték végig magukat rajta, akik nagy TR rajongók; a fő probléma meg szerintem az volt velük, hogy lényegében semmi újítás nem volt bennük a 2. és 4. részhez képest.
De brr... már alig várom hogy legyen egy kis időm ezt kipróbálni. Akár jó, akár nem, kell egy kis TR feeling (még ha más is). :-)
ragklaatPS
-
persil
nagyúr
"Akár jó, akár nem, kell egy kis TR feeling (még ha más is). :-)"
Pedig speciel az pont nincs benne egy szál sem. Baromi jó játék, félre ne értsen senki, engem teljesen magával ragadott, de kb csak véletlenül szoktam észrevenni, hogy "jaa, ez amúgy a lara". Szóval ha tomb feeling kell, akkor keresd elő az anniversary-t, na abban van olyan.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Xerxész
őstag
Így van.
Ez egy akciójáték lett (félreértés ne essék, szerintem is nagyon jól sikerült), de nekem pont az akció nem hiányzik belőle. Inkább az, hogy adott egy helyszín, ahol azt látom egyértelműen, hogy hová kell átjutnom, de a módszer nincs megadva, csak rendelkezésre áll 1-2 eszköz, amik segítségével tovább lehet menni, de nekem kelljen kitalálni, hogy miképpen. Ne rágják a számba az utat, én gondolkodni akarok egy kicsit.Illetve akció terén kellenek a bossfightok is, de az se abból álljon, hogy lövöm őt a legjobb puskával, hanem furfangosan kelljen megtalálni a gyenge pontját, a környezetet is igénybe véve.
Ebben volt jó az Anniversary, szerintem a legjobb Tomb Raider játék az.
-
raggg
senior tag
Egyébként terveztem. Anno én a 6. résznél leálltam, utána sokáig nem kerültek a kezembe a TR címek. Úgy éreztem, inkább PC-n kellene játszani velük, nem konzolon (mivel a régieket is PC-n játszottam), viszont nem volt hozzájuk megfelelő vasam... de itt az idő, szerintem bepótolok mindent. :-)
ragklaatPS
-
persil
nagyúr
"Ebben volt jó az Anniversary, szerintem a legjobb Tomb Raider játék az."
Hát sokszor volt, hogy a hideg kirázott, amikor az egyből ismerős helyszíneket megláttam.. Nincs mese, az a rész fantasztikus, és ha van olyan, hogy tomb raider feeling, akkor az anniversary-ba rendesen jutott belőle.
Az underworld is jó de valahogy sokszor azt is olyan idegennek, semmilyennek éreztem.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Xerxész
őstag
Underworldből a bossfightok hiányoztak nekem. Az elején ott volt az óriáspolip, akkor azt hittem, hogy tyűűűatyaég, ha már az elején egy ilyenen kell túljutni, mi lesz itt később? Aztán nem volt semmi, csak a végén még egy.
Az Anniversary egyébként nemcsak az előző posztomban leírtak miatt tetszett. Jól rátett még egy pár lapáttal azzal, hogy a kedvenc misztikus helyszíneimen játszódott: Görögország, Egyiptom, Atlantisz.
Bakter, annyit beszélünk róla, lehet, ha hazamegyek, előveszem.
Nincs valami ingyenesen letölthető nagyobb felbontású textúrapakk hozzá véletlenül?[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
SPOILER!!!! Hátha még valaki nem játszott az Anniversary-val...
Jaj, ne is mondd, ki emlékszik a kentauros részre, amikor a Xion megszerzéséhez le kellett győzni két kentaurt, de hú, mennyit kellett agyalni a trükkön, amire sikerült rájönni, hogy a pajzsukat kell kikapni a kezükből és azzal visszaverni rájuk a kővé változtató sugarat?"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Szerintem az Anniversary tényleg jó lett, de több problémám is van vele:
A legrosszabb benne számomra, hogy túlzásba vittek néhány feladatot, amiatt a játék egyszerűen bitang nehéz lett, túl nehéz néhány helyen, legfőképp az utolsó pályán, de előtte is vannak nagyon szívatós részek. A másik dolog, hogy nagyon kár, hogy a Legend-hez képest a grafika alapos butításon esett át annak ellenére, hogy ugyanaz a motor dübörög alatta, jó lett volna, ha legalább nem csökkentik a grafika minőségét a 7. részhez képest, de sajnos nagyon nagy mértékben lecsökkentették. Nagy kár érte, ugyanis ott volt a lehetőség, hogy sokkal szebben fessen a játék.
Az viszont baromira tetszik abban az epizódban (ezt szeretem benne a legjobban, nagyon hangulatosra sikerült), az, amikor szemből rád ront egy ellen és egy hirtelen félreugrással lehet fejlövést adni jó időzítéssel. Csak olykor túl sok ellenfél jön egyszerre.Az Underworld nekem az egyik kedvencem az egész franchise-ból, mert a sztorija az nagyon EPIC, Hollywood tanulhatna tőlük e téren. A grafika kiváló, 2008-ban maxon ez valami elképesztően jól nézett ki és még ma is baromi szép. Ennél az epizódnál úgy érzem, hogy az irányítás nehézkesebb, darabosabb, mint a Legend vagy Anniversary esetében, ezt kár volt megváltoztatni, de ehhez is simán hozzá lehet szokni. Az Underworld-ben ugye teljesen realisztikus mozgásokat kapott Lara a Motion Capture segítségével, ami nagyon jót tett a játéknak. A fejlövést is erősen limitálták és sokkal nehezebb kivitelezni, mint az Anniversary esetében. Az átvezető animációk szintén kiválóak.
Igazából a történet mesélés miatt a Legend és Underworld ugye mondhatni egy epizódnak tekinthető. Ja és a 8. részben visszatért végre a sprint is, amit ugye még anno a Core Design érában, a 4. vagy 5. résznél láthattunk utoljára (vagy mindkettőnél, erre most hirtelen nem emlékszem fejből). Pálya design-ból a 7. és 8. rész viszi a pálmát, míg az Anniversary legtöbb pályája összességében nekem túl unalmas, de a Lost Valley fantasztikus lett!#268: Mi (tesómmal együtt) arra csak a YouTube segítségével jöttünk rá, hogy hogyan kell azt megoldani, de a T-Rex harc az nagyon nagy, azt mindig nekem kellett csinálni, a fight-os részeket szerettem benne.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Shing
őstag
Anniversaryhoz csinált egy magyar tag textúra pakkot én is akartam használni nem rég, de a linkek sikeresen elévültek.. Max még ENB-vel próbálkozhatsz, az mindenhez jó.
Így néz ki vele, de van link is:
http://www.youtube.com/watch?v=FnMO-fin0HE
http://www.youtube.com/watch?v=kCMLMR9ZSMM -
FaTHI
őstag
Ezt a tomb raider 2013 sweetfx-et hogyan kell telepiten?
-
_kovi_
aktív tag
A rohadt anyját aki ezt a barlangos farkasos szkriptet megírta !!!Már 1 órája szenvedek vele de képtelen vagyok ott túlmenni...
Tudnátok segíteni mi a helyes kombináció?
Sokszor a jobbra-balra gombok nyomogatására is megöl a farkas.. -
FaTHI
őstag
válasz gainwardgs #276 üzenetére
És melyik gomb-al vált át másik módra?
Mert F12-t olvastam ,de semmi változás -
madkiller
őstag
válasz gainwardgs #276 üzenetére
Pontosan mi az a sweetfx?
-
McNamara
Ármester
Aki kapott posztert a játék mellé és nem tart rá igányt attól megvásárolnám! Kérem akinek lenne feleslegbe küldjön privátot! Köszönöm szépen!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nekem az imént töltött a Steam valami 97.6MB-o s Updatet hozzá.
boogie84: Milyen jelerősség?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shing
őstag
Nekem HD6870 van, azok közül minden be van kapcsolva amit mondtál és több óra után sincs semmi hiba. Lehet, hogy új driverre kell várni? DirectX-t frissítetted? A játék telepítésének a végén ott volt, hogy install DirectX és alapból nincs bepipálva. Lehet, hogy kell vmi cucc neki... Már egy ideje a Microsoft nem adott ki DX frissítést, de így játékoknál szokott frissülni.
-
raggg
senior tag
Azt észrevettétek hogy amikor az elején nyakigsz*rosan kijön Lara a barlangból, két kanyar után már nem véres a karja?
A másik ami még meglepett, amit már írtak korábban a TressFX + fejjel lefele lógás kombó :-)
Ettől függetlenül eddig tetszik.
ragklaatPS
-
benjoe1
aktív tag
Most Dx9 módban indítva semmi fagyás. Érdekes.
Melyik AMD drivert használod?
Milyen beállításokat használsz és milyen FPS-ed van vele?[ Szerkesztve ]
https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
Shing
őstag
13.1-es driver. 1280x1024 a felbontás. Minden max, csak a TressFX nincs bekapcsolva az AA pedig FXAA.
Az FPS nagyon változó. Külső helyeken többnyire 35-50 FPS között. Belső helyeken, pl. a játék elején 40-60FPS. Néhány helyen viszont lemegy akár 25FPS körülire, de szerencsére kevés az ilyen hely. -
JamesHun
addikt
-
Shing
őstag
Hát akkor tényleg driver lesz, ezt olvastam a Catalyst topicban:
"Amugy felhivnam a tisztel nagyerdemu figyelmet, hogy azert akadnak problemak a 13.2-es beta driverrel.
A nagy terhelest okozo Dx10-es jatekoknal fagy. (HD6850)
Eloszor masra gondoltam, amikor az Assassin's Creed 3, folyamatos fagyasokat okozott, azt hittem maga a jatek generalja a fagyasokat, mert sokan panaszkodtak ra. Az eset viszont megismetlodott a Tomb Raidernel.
Viszont itt kibukott, hogy mi okozza, ugyanis itt a AC3-al ellentetben, itt mar lattam is a hibauzenetet.
“Display driver stopped responding and has recovered”"Én ezért is kerülöm a beta drivereket.
-
Desmond74
tag
De a didkója ugyanolyan jó, minek figyeled, véres-e a karja?
Egyébként nálam egy GTX 560-al 1280x10124-ben ultrán frankón hasít.
Hair Clinic effekt bekapcs, de ez az ELB@SZARINTOTT FULL SCREEN MÓD SZIGORÚAN KI!Amúgy optimalizálásból jeles, sokan tanulhatnának ebből, mert azt vallom hogy nem igazán kellene manapság egy középkategóriás kártyának 60-70, esetleg majdnem 80 ropiba kerülnie.
A "Nem Hiába Született" strigót megkérdik: - Tudja, hogy a maja naptár szerint december 21.-én itt a világvége? - Há dikmá, ezt még nem hállottáám, de hogy a Maja 22.-én is itt áll majd a sárkon, há esik, há fújj, az bisztosss...!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...