-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz BoneDragon #527 üzenetére
De legalább a gépigényt sikerült mesterségesen növelni (vagy csak optimalizálatlan mint az első kettő) az aktuális nV csúcshoz...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nincs ez eltúlozva, fél év csúsztatás után nem azt várja az ember, hogy "jobban" fut mert lebutították, miközben továbbra is az aktuális csúcskártya kell még 1080p maxhoz (ha egyáltalán az uber+gw max...) is.
[link] - ez kb olyan mintha egy ultra(2013)/medium(2014)/low(2015) összehasonlítás lenne.
Nem azt mondom, hogy a grafika a minden, de ez a vásárlók megtévesztése. Az utóbbi évek legkomolyabb downgradeje még a WD-nál se volt ekkora különbség.
És akkor az egyik fejlesztő meg ilyenek állít: [link][ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz CriticalHit #548 üzenetére
Mintha egy teljesen más játék lenne. Nekem kicsit Skyrimre hasonlít ezzel a komorabb stílussal.
Az utolsó képpel meg nem is inkább a graffal van baj, hanem a színekkel még a 2014-es is szebben néz ki, pedig az is óriási leépítés az egy évvel korábbihoz képest.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #81999360 #569 üzenetére
Miből gondolod, hogy nincs egy se ? Vagy csak akkor "fan" valaki ha pozitívumokat ír ?
Ha neked nem számít ok, másnak nem mindegy főleg egy fantasynál...
Egyébként nyilván azért turbózzák fel minden játék grafikáját az előzetesekhez mert nem számít, vagy azért vannak steamen meg a gog oldalán is a régi buildből készült képek...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Televan74 #604 üzenetére
Pont a NV -s effektek,lett olyan a játék amilyen.Zárt fekete dobozt nem akartak bele tenni a motorba.Mert nekik is már a konzol a lényeg.
Konzolon nincs "nV-s effekt" mégsem szebb... Remélem látod az iróniát
Egyszerűen ez így sikerült, de akkor nem kellett egy gyakorlatilag teljesen más játékot demózni.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Televan74 #607 üzenetére
Remélem ezt te sem gondolod komolyan... Hogy butíthattak a játékon ha konzolportot kaptak ? Az már eleve egy butított verzió...
A Gameworks effekteket pedig ki lehet kapcsolni/belehet építeni mást helyettük a GTA V a példa rá főleg ha még fél évet el is csúsztatják a produktumot...
Ne a "helyi" AMD/DX12 praise cikkek/hszek alapján ítéld meg, hanem gondolkozz logikusan...
A konzolokból kihozták a "maximumot" - mindenféle DX11, Gameworks limitáció nélkül - amit ezzel a játékkal el lehet érni, PC-re meg szartak rá...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Úgy mondjátok ezt mintha óriási pozitívum lenne... Gyakorlatilag semennyire sem skálázódik a látvány és "alibinek" van benne az összes többi beállítás. A vicc, hogy a sokat szidott GW effektek adják a legnagyobb különbséget...
Amúgy nem tudom de ebben a játékban abszolút nincs tesszelláció ? 6:10-nél amilyen simára vannak csapva a kövek még a mai építőipari eljárásokat is megszégyeníti de ugyanígy a köves utakon is.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
“Many of you have asked us if AMD Radeon GPUs would be able to run NVIDIA’s HairWorks technology – the answer is yes! However, unsatisfactory performance may be experienced as the code of this feature cannot be optimized for AMD products. Radeon users are encouraged to disable NVIDIA HairWorks if the performance is below expectations.”
-
#85552128
törölt tag
válasz gradient99 #657 üzenetére
" de olyan színvonalat a jelenlegi hardverek nem képesek teljesíteni."
2014-ben egy 780 Ti-n demózták, most meg a csúnyább játékhoz egy 980 kell...
"Nincs mindenkinek pénze Titan X-re meg vízzel hűtött 5960X-re"
PC-n tudtommal állítható a grafika, betudod lőni a hardverhez mérten - ez lenne a lényege a grafikai opcióknak nem pedig az, hogy low-ultra között alig van különbség...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz gradient99 #665 üzenetére
Nem tudom mit értesz "terjedelem" alatt és azt sem, hogy honnan ismered a korábbi és a mostani buildet, de ennek nem kéne befolyásolnia. Ugyanolyan területeket kellett akkor is és most is egyszerre megjeleníteni, de a mostani buildben rondább grafikával, kevesebb NPC-vel ugyanolyan/erősebb gép kell mint a régebbi szebb verzióhoz és a beállítások között sincs meg a kellő különbség.
Itt a legnagyobb gond a vásárlók félrevezetése azzal, hogy mit demóztak korábban és még most is mit állítanak, nem (csak) a grafika...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz WayneGace #681 üzenetére
Ez ilyen szépen megfogalmazva elmondható akár az AC Unity-re is vagy bármelyik AAA címre amit patchekkel fejeznek be...
Más dolog, hogy ettől még félkész marad a produktum ami eleve fél évet csúszott.Egy Ubisofttól ez nem lenne meglepő az elmúlt évek tapasztalatai alapján, de még ott sem voltak ilyen különbségek, ilyen félrevezetéshez már pofa kell ami ennél a stúdiónál egyáltalán nem volt jellemző...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz BoneDragon #689 üzenetére
Driver dátumról/verzióról tudnál te vagy aki felrakta posztolni egy eszközkezelős képet/infót ?
-
#85552128
törölt tag
Tehát semmi gond mert még ettől is van lejjebb, "ok"...
Az említett játékoknál meg kicsit más a helyzet Simcity-nél is jóval hamarabb lehetett tudni milyen lesz Béta is volt, itt is ugye ment a marketing, hogy ingyen 17 DLC (ami nyilván nem utólag készült...), aztán meg bejelentették az Expansion Pass-t...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
1080p Ultra: Titan X - 66 FPS, 970/290X - 45 FPS
Szerintem még egy 980 sem elég a stabil 60 FPS-hez.
És az Ultra még nem is a max, várjuk a Day 1 csodapatchet
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #16729600 #708 üzenetére
A grafikonoknál még "Review-Version 1.02" van (jelentsen ez bármit is), de akkor már elég valós eredmények főleg, hogy az új driverrel vannak...
Mondjuk nem tudom 980-at miért nem teszteltek, de így is siralmasak ezek az eredmények.A Hariworks meg további ~13 FPS-t vesz el.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
GOG-n amúgy már kijött a játékhoz a frissítés ? Steam gondolom szokás szerint 01:00-kor fog unlockolni...
-
#85552128
törölt tag
válasz BoneDragon #718 üzenetére
Van jó pár Openworld játék kisebb gépigénnyel és hasonló/jobb látvánnyal (mondjuk ow-hez mindig is erősebb CPU kellett inkább).
Amúgy meg mi értelme az openworldnek ha elvész a hangulat mert egy nagyobb városban/faluban van 3 NPC...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz BoneDragon #721 üzenetére
Dragon Age: Inquisition, Far Cry 4, Dying Light, GTA V a két utolsó Arkham játék és a Skyrimet is beírom mert bár nem ilyen szép alapból, de 3 évvel ezelőtt jelent meg.
"ami ekkora területtel bír és töltő képernyő sincs benne."
Pár másodperces Loading képernyőket szerintem sokan beáldoznánk alacsonyabb gépigényért/szebb grafért ez nem egy MMO... Bár a fenti játékok közül is van olyan ahol szinte alig/nem is tölt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz BoneDragon #725 üzenetére
Ehhez hasonlót linkeltük feljebb is ott is 45 FPS volt az átlag, Titan X-en meg 66 úgy, hogy az Ultra nem a maximum. Openworld ide vagy oda, nincs megjelenítve az egész terület + a látótáv is elködösíti a távoli részeket. Annyira nem néz ki jól a játék, hogy ez indokolt legyen és ez a baj...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
The Witcher 3: Wild Hunt Graphics, Performance & Tweaking Guide
Bloom/Motion Blur, Chromatic instant off
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
nV kártyára meg lehet nézni mit ajánl a Geforce Experience, 970: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ilyen szar patchelést mint amilyet a steames preloadnál csináltak még nem láttam egy játéknál sem.
1 órája tölti/patcheli/bontja a 25 GB-os játékot, a GTA V 60 GB-vel tartott ennyi ideig.
Arról nem is beszélve, hogy 50 GB szabad hely kellet mert először kibontja a preloadot, utána patcheli és ezután másolja át a kész helyre...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Prosector #880 üzenetére
Afterburner nem is ment, csak a kép miatt raktam fel mert a steames képkészítő nem működik még a W3 alatt. Driverből meg két rendszert próbáltam: W10-en a .84-es, W8.1-en a "Gameready" W3 driver mindkettővel csinálja úgyis ha maximum teljesítményre állítom a W3 profilt.
(#881) Balu972: Nálam intro alatt szaggatott és crashelt, utána is csak úgy indult el ha kitöröltem a W3 mappát a dokumentumokból.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk kíváncsi vagyok milyen lett volna ha január/februárba jön ahogy eredetileg tervezték...
Sikerült megoldani a GPU clock bugot (no idea how, restart és működött - szerintem crashel miatta a driver és azért szabályozza le 500-ra utána) erre megint nem indul el. Ha kitörlöm a mappát elindul, de kezdhetem elölről[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Itt is tweakelni kell mert alapból 30 FPS: [link]
7. Improve cutscene framerates and force them to run at 60 FPS
Navigate to "C:\Users\USERNAME\Documents\The Witcher 3" and open the "user.settings" file with a text editor such as Notepad, then search for the following variables and edit them as shown below:
[Visuals]
MovieFramerate=60.0
MovieUbersampling=false(#897) Prosector: nV vezérlőpultban a Witcher 3 profilhoz beállítottam a max. performance módot adaptív helyett és egy restart után megjavult (bár lehet nem ettől). De továbbra is csak akkor indul el, ha kitörlöm a mentéseket...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nagy nehezen elindult bár nem tudom mitől...
Hairworks, Chromatic, DoF és Motion Blur nélkül 40-58 FPS között van (többnyire 50 FPS körül), az erdős részek amiket eddig láttam szépen kivannak dolgozva, viszont a várak/mezők kőfalak, növényzet főleg a fű nagyon csúnyán néz ki ahhoz képest hogy a játék legtöbbször stutterfest...
A kőfalakra felfuttatott növények jobbra balra lóbálása mint szélanimáció is elég gagyi, meg úgy a fákon kívül kb. minden ami szélmozgást szeretne imitálni.
Homályos textúrákkal, elnagyolt területekkel is nagyon sokszor találkotni.FOV állítást vagy valami távolabbi kameraállást hiányolok, bár lehet csak még nem találtam meg.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz bigbadforty #1190 üzenetére
Tehát maguk is elismerték, hogy alárendeltek mindent a konzoloknak a nagyobb sale reményében...
A "mi lett volna ha" meg hagyjuk, az első rész csak PC-re jött mégis lett valahogy második ami először szintén csak PC-n volt."The game's performance: people say the game is well optimised. This is the first time for this company!""
Hát ha ezt jó optimalizációnak nevezik akkor nem tudom milyen lenne a rossz. Igen CPU/RAM alig kell neki, VGA-ból meg egy GTX980 a maxhoz, miközben a fényeffekten kívül minden (textúrák, animációk, növényzet) 3-4 évvel ezelőtti szinten van.
A WatchDogs meg pont emiatt kapott akkora negatív visszhangot itt meg egyszerűen ignorálva van és osztja a 10/10-es értékeléseket. Az egyéb bugokról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Tűzoltás... De remélem a crasheket javítják meg a rángatózó növényzettel is csinálnak valami, ha mást nem legalább egy opciót amivel kilehet kapcsolni.
Mondjuk ez is egy "készen" kiadott játék ha Day1 patch után 1-2 héttel később már "big patch" meg 600 változtatás jön...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...