-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Ez a vita sosem ér véget. És alighanem én képviselem a legfurcsább álláspontot, mert én mindkét játékot nagyon szeretem. Mindkét rendszernek vannak hátrányai. Azért Katt, te is tudod hogy túlzol azokkal a patkányokkal. Első szinten már lehet banditákat is ölni a Morrowindben, csak türelem kell hozzá. A Morrowindben a fatigue az Isten, különösen az elején. Ha nem fullos zöld csíkkal kezdesz neki egy támadásnak, nemcsak az ütéserőd, hanem a találati arányod is drámaian csökken. A varázslás sem működik, az alkímia sem. Te valószínűleg rászoktál arra hogy az Oblivionban a zöld csík gyakorlatilag csak dísznek van, semmi jelentősége, ott futásból is lehet támadni, míg a Morrowindben időről-időre pihenni kell.
Viszont a Morrowind és a többi hasonló nem szintezett fejlődési rendszerrel meg az a bajom, hogy ha jól fejleszted a karakteredet, akkor a végére nevetségesen könnyűvé válik a játék (hiába tolod föl a csúszkát) tehát kvázi-god módba kerülsz ami nagyon unalmas. Ezért szerintem nem ördögtől való az a gondolat, hogy a környezet is szintet lépjen, csak ne olyan egyszerű módon valósítsák meg, mint az Obliban. A gothic 1-2-ben pl az volt, hogy amikor új fejezetbe kezdtél, a szörnyek egy része respawnolt, de jóval erősebbek, magasabb szintűek lettek. Ez sztem jó módszer.
Félek, hogy a Skyrimban tovább "kazuárosítják" a fejlődési rendszert és a játékmenetet. Az eddigi információk egy része erre utal."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
A magyarítást sztem ne tedd föl, és menni fog. Szép munka jó munka, de sok bajt okoz. Egy barátom két hete vette meg a Morro egy régi kiadását Ollie-tól, de a magyarítással egyszerűen nem indul el neki (először még telepíteni sem lehetett). Az lehet a gondja, hogy az esm-et változtatja meg, így sok pluginnal és moddal nem tud együttműködni. Tedd föl viszont, ezt , ha a kártyád elbírja és akkor ilyen lesz
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hogy on is legyek: ez még nem volt említve itt, ha jól látom, továbbá ez sem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Látod, én kávé helyett ezt a blogot szoktam használni. Nagyságrendekkel hatékonyabb, mint bármilyen koffein, vagy energiaital. De eleve magas vérnyomásban szenvedőknek nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #78 üzenetére
Arról ne is álmodj barátom! Majd 2013-ban jelennek meg azok a vasak, ha a Bethesda követi a Morrowind és sz Oblivion hagyományait.
Haas: Mekkora az a file? Én a nem letölthető változatot "töltöttem le" az Opera Cache-ből kimásolva, és .flv-vé alakítva. Az szűk 23 MB. TeCső videókkal meg minden beágyazott anyaggal is ezt szoktam csinálni. Ez a fileplanetes jobb minőségű? Ha rákattintok a linkedre, valami faxomtudja vezérlőt akar telelpíteni a gépemre, az ilyet nem szeretem...
Valami ActiveX vezérlő: FPDC_2.3.10.115.cab (IGN Entertainment INC) Asszem megagyok e nélkül...[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #82 üzenetére
Az első vas, ami az alap Obliviont max beállításokon 30 fps fölött erdőben is elfuttatta, az a 8800 GTX-volt. Ez csak a játékbeli beállítások szerinti max. beállítást jelenti. Az ini. file változatatásokhoz és a ma elérhető max. grafikai modokhoz legalább HD4870-kell. Persze azóta megváltozott a világ, manapság a konzol lett a legfontosabb szempont, ezért lehet, hogy a Skyrim nem fog ennyivel az aktuálisan elérhető géppark fölé menni PC-n sem. Novemberben (remélhetőleg) kiderül.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #413 üzenetére
Nem veszem. Kivárom a reakciókat. Különösen az "öreg motorosok" véleményét. Túl sok butításról egyszerűsítésról, "optimalizálásról" szóltak az eddigi információk. A csilivili grafika nekem nem elég, a játékmenet számít. Meg ott van az a rohadt steamworks...
Benevezhetsz 4 ezerért csak aztán ne lepődj meg, ha véletlenül koppansz. Ingyenebéd mint tudjuk nincs. Hogy ócsóebéd van-e? Kiderül, ha kipróbálod.
Szerk: Most látom, whatever megerősítette a gyanúmat.Stefi76: Ezt írják: "Levelled content is also just used less: at level 30, my most common enemies are still bandits with low-level weapons. And I still run into things too dangerous for me to tackle."
Azaz a rendszer megmaradt, de finomodott. Már nem várnak az út mentén Glass armoros banditák. Ha tényleg így van és visszajön kicsit a Morrowindes "na innen egyelőre inkább lelépek" feeling a játék elején, az remek lenne. Többek között ez lesz majd az egyik kérdésem azokhoz, akik a napokban kezdenek vele játszani.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #418 üzenetére
"az valóban felettébb vicces, hogy heti szinten kikapcsolásnál kényszerleállítanom kell a capture programját."
A jó éde... Na inkább nem folytatom, mert nem akarok off topic flame war-t gerjeszteni. A lényeg, hogy én ilyen dolgokat nem tudok ignorálni. A dilemmám az, hogy a másik lehetőség csak a virágbolt. Rohadjon meg az a kiadó, ami ilyen kényszerhelyzetbe hozza a potenciális vásárlóit.Nem volt mostanában sok időm játszani, de a Witcher2 egyik történeti szálát azért végigtoltam. A másik oldal végigjátszásába még nem kezdtem bele. Na, abban a játékban nem csalódtam.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #420 üzenetére
Ez a baj. Az enyémen vannak olyan adatok, amelyeket nem szeretném, ha valaki valahol számolgatni kezdene.
frame>24: Hát akkor megszívtam. Majd meglátjuk, ki meddig bírja. Mert azért nyilván én is érzem a sötét oldal csábítását.
Maszi99: Ángliusoktól még gond nélkül lehet rendelni. A világ civilizált részébe nem csak pár száz/ezer darabot szórtak ki.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
A high elf kísérleteim sem a Morrowindben, sem az Oblivionban nem jöttek be. Annyira gyenge volt az elején, hogy rálehelt egy patkány/mudcrab és már attól bekrepált. Ha varázslót/csatamágust indítottam, akkor Bretont választottam. De biztos van azért, aki high elf-el is elboldogult. Elvileg az a legtisztább varázsló karakterek alapanyaga
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz frame>24 #527 üzenetére
Azé' mondtam, hogy másnak biztos jobban bejött. Én jobban kedvelem a csatamágus jellegű karaktereket, aki egy buzogánnyal "odab... ahova köll" ha szükség van rá.
Huma: akkor maradj high elf nél, vele lehet elérni a max manát (legalábbis az obliban így volt). Tényleg a csillagjegy-rendszer megmaradt? Mert az legalább olyan fontos volt, mint a fajválasztás. Voltak kockázat mentes, mérsékelt mana-növelő csillagjegyek (pl. Mage), meg nagyon hatékony ám kockázatos kompromisszumokkal operáló jegyek (pl. az attronach - ha jól emlékszem)."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Az Obliban az Atronach volt a legpengébb mágus csillagjegy, ami 150-et adott hozzá a manádhoz Viszont nagy kockézata volt, hogy a mana nem töltődött vissza a szokásos módon, hanem kizárólag spell absorption-al tudtad visszatölteni. Nekem ez túl kemény feltétel volt, de ahogy mondtam, én inkább csatamágussal szerettem játszani, nem pedig a végletekig kifinomult pure mage-el.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nem. Ez messze nem csak nosztalgia. Ez az "optimalizálás". Hofmann korábbi véleményével értek egyet. 7 órát játszottam ezzel a játékkal, egyik szemem sír, másik nevet. Közben fenn van a gémemen a Morrowind is, az Overhaul-lal együtt. Közvetlenül, itt és most tudom összehasonlítani a kettőt, nosztalgiafaktor nélkül. A Morrowind nagyságrendekkel összetettebb játék. Ahogy Hofmann is írta, már az Oblivion is, a játékmenetet és RPG elemeket tekintve komoly egyszerűsítés volt, a Skyrim pedig már az Oblivion leegyszerűsítése. Tudom, ez a trend, és ma már kizárólag kazuároknak fejlesztenek. Konzolra. Nem is az ótvar kezelőfelületre gondolok, amelynek PC-re való átírására kb 1 óra fejlesztési időt szánhattak. Hanem a korábbi RPG elemekre. Ne kellejen vesződni csillagjegyekkel, ne kelljen odafigyelni az attributomokra, a szintlépés és skillfejlesztés mikéntjére stb stb. Vegyünk ki még több varázslás skillt, ne kelljen odafigyelni arra, hogy elkopott a játék első 5 percében megszerzett ótvar vaskard, nincs "szükség" (valójában lehetőség) saját varázslatok készítésére, nehogymár legyen egy olyan menü felület, ahol az ember elgyönyörködhet az új páncélszettjében (amit szintén tovább egyszerűsítettek) stb stb. Van pár perk, oszt' csókolom. Oh, hol vannak már azok az idők, amikor Galden Saint-ek lelke után rohangáltam, mert a Telvanni gombaházamat csak a legerősebb lélekkő felhasználásával akartam növeszteni...
A másik szemem nevet. Hiszen ez a játék is hangulatbomba, a teljes szabadság érzete itt is ugyanúgy megvan, mint a Daggerfall óta mindegyik TES játékban. Azt csinálsz amit akarsz, oda mész ahová akarsz. A grafika gyakorlatilag az Oblivion mod-ja, ezt Qarl is megcsinálhatta volna nekik (még hogy Creation engine, muhaha , még az Oblivion mod Manager is egy az egyben működik a játékban), de a grafika mögött álló művészi koncepció itt is nagyszerű. Ez nekem tökéletesen elég. A Lore itt is kiterjedt, sok új könyv olvasnivaló, ezen legalább nem spóroltak. A történet még nem tudom milyen, a morrowindé nagyon mély volt, az oblivioné faék egyszerűségű. Ahogy a könyveket eddig olvastam, a mostaniból is sokat ki lehet hozni, visszakötve a történetet Talos és Wulfharth legendáihoz, de majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Valóban nem tértem ki, mert bár sokan panaszkodnak a grafikára, nekem ez a szint teljesen megfelel. Főleg mivel a grafikai technikai része mögötti művészi koncepció nagyszerű. Ez sokkal fontosabb, és erre nem lehet panasz (szerintem). Olyannyira, hogy jelentős részben éppen ez adja meg a játék alaphangulatát (ahogyan az Oblivionban is).
A művészi koncepció azonban a Morrowindben is megvolt, sőt. Ott sokkal változatosabbak voltak a tájak, szabadabban szárnyalt a fantázia, mint akár a Skyrimban, akár az Oblivionban. Kopár volt írod, sok helyen, és ez igaz. De nem hasonlíthadod össze az akkori lehetőségeket a mostaniakkal. 2002-ben az a grafika minden VGA-t kiakasztott. Ha akkoriban úgy teletömik bizonyos tájait, mint ahogy az Overhaulban van, hát 5 évig nem akad olyan videokari, ami akár közepes beállításokon futtatni tudta volna. Egyébként még az Oblivion idejében is hasonló volt a helyzet; az első VGA ami elvitte az alapjáték max beállításaival, az kb két évvel a játék kiadása után került piacra. Az a grafika a mag idejében besza-behu kategória volt, de már alapvetően más a helyzet a konzolok térhódítása miatt. De ahogy mondtam, engem ez a szint teljesen kielégít. Ami viszont az overhault illeti azzal nem értek egyet, hogy vele is kopár lenne Morrowind. Az északi részek igen, de ez pont a művészi koncepció lényege. Tamriel földjének legnagyobb vulkánja áll a sziget közepén, és hatását mindenhol zsigereidben érezheted; Sheogograd földjén, Azura's Coast vidékén, az Ashland-ot sem véletlenül hívják úgy ahogyan, és a Grazeland is hülyén festene fákkal telerakva. Viszont Vanity és Vurt modjait alkalmazva a vulkántól távolabbi Ascadian Isles vagy a Bitter Coast éppoly susnyás és dzsungeles, mint mondjuk Leyaviin környéke az Obliban. A Morrowindben szerintem ebből a szempontből is több a fantázia: hasonlítsd össze a Telvannik gombafalvait az északi Redoran stílussal (kicsit Tatooin-ra emlékeztet), vagy a hagyományos Imperial stílusú városokkal. És akkor még nem beszéltem Vivec piramisairól, vagy Mournhold teljesen egyedi stílusáról Az Oblivionban nincs ekkora változatosság. A Skyrimról ebből a szempontból nem tudok még nyilatkozni, mert csak két várost láttam eddig.
Beszéltél a hegyekről. Ami még a vesszőparipám, hogy mindenhol ezt a rohadt Dachstein-típusú mészkövet modellezték le, és már nagyon unom. Egyszerűen átvették az Oblivionból. Pont hogy az általad említett Izlandon, Skóciában, vagy Skandináviában egészen más jellegűek a hegyek, mert más kőzet építi fel őket. A Skyrimban látható inkább pl. a Déli-mészkő Alpok stílusára hasonlít. Ez mondjuk csak apró részlet, csak a szakmám miatt tűnt fel. Egy dologban viszont biztosan felülmúlja viszont a Skyrim az elődeit; ez pedig a dungeonok változatossága és kivitelezése. Ez már 4-5 dungeon meglátogatása után is feltűnő.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mukorka #1201 üzenetére
Ha majd lesz egy kiforrott ini-buherád, akkor akár az 1. hsz-ba is be lehetne tenni. Ahogy az Oblivion topicjának 1. hsz-ét is folyamatosan bővítettük, és végül részletes telepítési és moddolási tanácsadóvá vált.
Szerk: most látom, hogy épp erre gondoltál te is.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mukorka #1205 üzenetére
Ja igen, valaki felhomályosítana, mi a fittyfene az a "decal quantity" az options-advanced menüben?
Valamint a Specularity fade?Hoffman: Nem tudtam ellenállni a szabadság érzetének, és a kies tájak csábításának.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mukorka #1424 üzenetére
Mukorka: Én jelentős javulást látok a bútorzat textúrájában az eredetihez képest. Élethűbb, az asztal fa szerkezete jobban látszik. A többi tárgyban nem látok lényegi különbséget. Ez valamilyen bútorzat-mod?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Egyelőre nem tudok ilyenről. Asszem nem jött még ki a Creation Kit, addig főleg csak grafikai modok várhatók. Bár ki tudja, az OBMM egy az egyben működik a Skyrimmal is, szóval azt sem tartom teljesen kizártnak, hogy a régi CS-vel is lehet működő modokat csinálni hozzá. Egy levitáció mod azért nyilván nehezebb meló, mint egy retextúrázás.
Szerk: Mukorka jobban képben van. L
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Inv1sus #1483 üzenetére
Ezzel a moddal elvileg színeket is lehet állítani, de én még nem próbáltam ki. HDR-t passzolom. Gyorsítani az árnyékok beállításainak és a különböző fade-ek távolságának csökkentésével tudsz leginkább, bár nyilván ez a látvány rovására megy.
KP: Ebből a játékból már nagyon sok olyan elemet kivettek ami egy klasszikus CRPG-re jellemző, és egyre inkább egy sandbox H&S játékra kezd hasonlítani. Egyértelműen kazuárok számára készült, és nem az RPG-s kemény mag igényei szerint. Szóval szerintem igen. Ennél habkönnyűbb RPG (jellegű) játékot nem találsz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Breton battlemage. Ahogy nézem, csak én nyomom bretonnal. Morrowind óta ez a kedvenc fajom. Ha már itt tartunk, nehézségi szint? Én hamar átálítottam Master-re, alacsonyabb fokozaton nem volt elég komoly kihívás.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz BF_ÚrIsten #1719 üzenetére
Ez egy kazuár RPG. A fejlődési rendszere szögegyenes. Nem kell olyasmiken filóznod, hogy 1d8-as kalapács gyorsaságmódosítóval a hatékonyabb fegyver a páncélos rákok ellen, vagy inkább a 2d6-os egykezes kard módosítók nélkül... Ha tudsz angolul, semmi problémád nem lesz a játékkal. Ha elakadsz, akkor KONKRÉT problémákkal bizalommal fordulhatsz eme fórumhoz. Arról viszont senki sem fog beszélni, hogy ÁLTALÁBAN hogyan játszon az ember RPG-t , mert az kitöltene kb 20 oldalt a topicban. Mindenkinek volt első darab az életében, ha tettszik, majd belejössz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz mert_csokis #1727 üzenetére
Én 12. szinten vagyok. Eddig így volt, csak 1 db szintlépésenként.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Plazmacucci #1749 üzenetére
Azt vettem észre, hogy sokkal kiszámíthatatlanabbak az ellenfelek, a harcok. Van amikor egy bandita két vágás, és van amikor komoly küzdelemre késztet (u. az a páncélos fajta). Mintha ebbe is raktak volna valami randomizálót. Ami jó ötlet, mert így érhetnek meglepetések és nagyobb a kihívás. Nem tisztán levelled rendszer és nem is tisztán fixed, hanem valami hibrid rendszert használnak. Jobb mint az Obliban volt, csak túl könnyű.
Torma1981: Mert ez a TES Lore-hoz kötött. Minden megvan a maga jellegzetes alaptulajdonsága, ami csak rá jellemző.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz torma1981 #1759 üzenetére
Hát az élet nem habostorta Kénytelen vagy kompromisszumot kötni. Engem valahogy zavarna, ha ősmágus Orkok, meg kétkezes warhammerrel rohangászó High elfek lennének a játékban. Lehet, hogy a megszokás (Daggerfall óta játszom a sorozattal), lehet előítélet, de valahogy idegennek érezném.
whitezo88: Én expertről toltam fel végül masterre, és úgy van ahogy mondod. Az egyes ellenfél-típusok között megnőttek a különbségek. És jópárszor ki is nyírtak. De egy rendes RPG-ben így van ez rendjén. Az, hogy kiszámíthatatlanabbá vált és nagyobb kihívást jelent, számomra növelete az élvezeti faktorát.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ha frakciót választok a polgárháborúban (pl. belépek a Stormcloak csapatba), akkor van-e valami korlátozó következménye? Pl. beengednek-e továbbra is Whiterun-ba? A két jarl gondolom nem csípi egymást annyira. Gondolom nem lehetek tagja egyszerre a légiónak és a stormcloak-bandának is, de van-e valami más korlátozás a többi városban?
Másik kérdésem, hogy Lydiát fel lehet-e szerelni ütősebb páncélzattal? Vettem neki egy elf kardot, azt hordja, de a páncélzata nem jelenik meg a menüben, csak a fegyverzete. Csak tippelni tudom, hogy most acél vértezetben lehet.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz atidzsiforc #2156 üzenetére
Köszönöm! Akkor bevállalom.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz whitezo88 #2348 üzenetére
Resist poison potit nyomjál harc előtt. Lehet, hogy lesz később olyan disenchantolható tárgy is, amivel resist poison armort lehet csinálni, bár eddig még még nem találtam.
frame>24 Megsemmisül a fegyver?? AztaQ, leszenk itt még kihívások Master szinten... Kezdek aggódni.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz westcoastog #2400 üzenetére
Nem, nem komoly. Csak az első nap tudod magad ilyen módon kikúrálni. Ha kifejlődött a betegség, akkor ezek a módszerek már nem működnek.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz KonzolKartel #2409 üzenetére
Ezt most nem tudom biztosra, mert én vérfarkas vagyok. Az Obliban 1 nap volt a lappangási idő, utána már nem szabadulhattál tőle egyszerű módon.
Qru: Rám is vadásznak, pedig én egyelőre abszolút tiszta vagyok, lawful good karakter. Valami küldetés lesz ebből gondolom.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ha ez igaz, és nem valami photoshop trükk, akkor óriási dolog. Emlékszem Varlaisaran mennyit szenvedett a modjával, míg a landmass-t megcsinálta, rengeteg buktató van benne. A Tamriel Rebuilt Team-nek meg évekig tartott, míg Morrowind nyugati részét és a Telvanni területeket megcsinálták. Még ha nem is jönnek DLC-k, akkor is a modkészítők mekkája lenne.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz maszi99 #3093 üzenetére
Figyi, ennek a játéknak, a TES sorozatnak, és a mögötte álló lore háttérnek qrvára semmi köze nincs a DAO-hoz.
A gépek pedig a Dwemer kultúra szerves részét képezik/képezték. Ők abszolút technokraták voltak, olyannyira hogy eltűnésüket végül az okozta, hogy megpróbálták megépíteni saját mechanikus istenüket. Dwemer romok és gépezetek már 1996-ban kiadott Dagerfall-ban is felbukkantak, akárcsak a Redguard c. játékban, a Morrowindben pedig fél életedet eltöltheted Dwemer romokban és erődökben, amelyek hemzsegnek az ilyen gépezetektől. Kb 100 könyv szól róluk, kik ők, mik ők, hogy működnek a gépezeteik Ja, és nem voltak törpök, a TES-ben nincsenek törpök. Így néztek ki.
Szóval mindez tökéletesen idomulva van a játékhoz, ha neked zéró lore ismerettel nem jön be, akkor az egyéni szoc probléma.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz lumpen_stex #3162 üzenetére
A tényeken nem. Amit leírtál, az vélemény. A sajátod. Másoknak másmilyen van. Tudod, a vélemény olyan, mint a segglyuk...
Lenry: De Sigill Stone-ból is többféle volt ám!
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Klikodesh #3174 üzenetére
Szerintem elkényelmesedtünk. Én is említettem már korábban több helyen, hogy sokkal kiszámíthatatlanabbá vált a harc. Nekem ez tettszik, hiszen még egészen magas szintű karakterrel is érhetik meglepetések az embert, nem fullad az egész félisten karakterrel végrehajtott monoton mészárlásba.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ha érdekel a lore, itt megtalálható a TES sorozat teljes könyvanyaga, plusz egy csomó extra, timeline stb.
A Morrohun Team jelentős részüket lefordította már magyarra is, bár pár napja a Császári Könyvtár ablak nem érhető el (legalábbis Operával, amit használok, hibaüzenetet dob).[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mukorka #3741 üzenetére
Most vagy attól függ, hogy mit válaszoltok, vagy érzékeli a játék, hogy milyen varázslat-típusban vagytok jók. Ha jól emlékszem, három válaszlehetőség volt, abból kettő afféle "azé' akarok belépni, hogy hasznom legyen belőle/jól megsüthessek embereket" típusú válasz, a harmadik meg valami olyasmi, hogy az arcane tudományok rejtélyeit szeretném kibogozni. Naná, hogy az utolsót választottam, az első kettő túl direktnek tűnt. Ezután kért egy gyógyítás varázslatot magára (restoration-ban vagyok a legjobb), majd simán bekísért. Sztem vagy túl mohó választ adtál, vagy bug.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Na, az (is) lehet a hiba oka. Nekem elvi kifogásaim vannak a steam-mel szemben, ezért Razor Edition-t használok. A játékot megvettem még a game.co.uk-ról, meg is érkezett, de azóta is ott figyel a polcon. A Razor-féle 1.1 verziót használva kb 30 játékóra alatt 1x dobott ki az asztalra; textúrahibákba, egyéb glitch-ekbe nem ütköztem. Szóval azt javaslom, hogy próbáld ki te is a razor edition-t. A játékot megvetted, tehát ettől még tiszta marad a kezed.
Egyébként érdekes módon az Oblivionnal is hasonló volt a tapasztalatom. A legtöbbet ott is a steam-es verzióra panaszkodtak, de az én GotY kiadású dobozos verzióm sem bírta jól a moddolást. Míg a virágboltival 78 db mod futott egyszerre probléma nélkül (köztük quest és landmass modok is). Úgyhogy az Oblnál is hasonló volt a helyzet, mint most : GotY fenn a polcon, virágbolti fenn a gépen.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz GeneraL_XTX #4506 üzenetére
Már ne haragudj, de nem kívánok off topic flame war-t kezdeni itt. Egyébként szövegértelmezésben jártas vagy? Mint írtam a játékot megvásároltam. Premier áron. Innentől kezdve kizárólag az én dolgom, mit használok.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)