-
GAMEPOD.hu
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz -=Jam=- #6601 üzenetére
marco is beírta nekik a +45 percre, hogy refund
@nak0n: én úgy 20-30cal, plusz még az a pár száz, ami felett elsiklottam, és a még 3-4x ennyi, ami nem érint. volt köztük csúnya is, pl. amikor cp-t foglalsz el, és leütik a zöld vezért, és az pont akkor hal meg, miközben éleszted, akkor a karaktered beleragad ebbe a guggoló helyzetbe, és nem tud mozdulni (bár fedezékhez space-re még odamászik). gyorsutazás/relog meogldja.
egyébként ez egy tényleg jó launch volt, a szerverek stabilak voltak, alapvetően a kliens is az nekem (dx11ben), queuet nem is láttam, és a küldik túlnyomó része is megfelelően működött. a bountyk viszont nagyon kényesek arra, hogy megfelelő irányból menj be a területre, különben nem triggerelődik, ez kifejezetten idegesítő.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #6856 üzenetére
OK, éppen írtam PM-et.
Az Ubi fórumban minden bugra írtam threadet vagy beírtam a tapasztalatokat a már létező bugriportokra.
Equipement Adaptability Merit
Ez érdekes lesz, mivel nem találtam róla postot, de szerintem ez általános bugPeacock Award
Ezt mások sem tudják megcsinálni, volt róla poszt, de nincs megoldás róla fenn a neten.Lifesaving Distinction
Erről is volt poszt, szerintem az kell, hogy ne egyedül legyen valaki a csoportban akik segítséget hívnak. A gond az, hogy amikor becsatlakozok, akkor vagy a küldetést, vagy a checkpointot indítja újra és aki feküdt és a segítséget kért az már életben van. Max akkor közben még 1x meg kell feküdni (teljesen), esetleg azt kell csinálni, hogy STORY módban indítani a küldetést.
Azt már beállítottuk, hogy csak CLAN/FRIEND-től kapjunk, mert sokan csak a commendationért csinálják a hívást jelenleg, az elején még volt sok hívás, gyakorlatilag 5 másodpercenként jöttek, mert hullottak a játékosok mint a legyek.
Mindegy kipróbáljuk, aztán meglátjuk. Ez a no helaing skill is érdekes, mert ki tudja mit tekint a játék healing skillnek....Space Administration HQ bug
Ezt meg lejelentettem, erre mondjuk csak figyelni kell, hogy ne fejezzük be hamarabb a küldetést, mielőtt véget érne;) - The Power of the Light Side
-
ripla
őstag
válasz -=Jam=- #6953 üzenetére
(#6951) Anonymus23
(#6952) BirdKösz.
Azokra a talent pontokra gondolok, amelyek a specializációkhoz kellenek.
Alapból van 3 pont mindegyikre, na de a többi honnan lesz meg? Mert pl. most megtanultam a +5% outgoing healinget, és mint látható, aktív a 2 altalentje, de azt mondod hogy "Az SHD-kat a skillek többi módozatára tudod beváltani", na de nem, mert akármelyikre megyek rá, 0 az elérhető pontok száma.
[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
válasz -=Jam=- #7028 üzenetére
Az utolsó mondat elég félrevezető. A GS score valóban kevésbé fontos, de hogy milyen tulajdonságai vannak a felszerelésednek, az nagyon számít. A hajadra kenheted a jó fegyvert, ha nincs megtámogatva a többi elemmel.
xyvalaki
Nálam majdnem minden támadóra van téve, így 77% dmg to elite és egyebek vannak. Midrange-re lmg+rifle-vel mindenki elhullik. Akkor van opo ha challange-n nem tudok az elején elég dmg-t rájuk tolni és nem elbújnak, hanem rám rohannak.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #7028 üzenetére
Ugyan már
Tegnap ismerős karakterét húztuk, story nehézségen lvl28-as ellenek ellen mentem mint John Rambo, az LMG-vel hipfire hullottak a mobok mint a legyek a gázperzselőtől
Volt röhögésEgyébként meg nekem úgy tűnik, hogy jelenleg sokkal egyszerűbb PvE szettet építeni, semmint PvP szettet.
Sajnos a lag hamar elérte a játékot, jelenleg olyan szinten lagol az egész, hogy sok esetben a Div1-et idézi.
Eleinte ez nem volt gond (ennyire), de jelenleg már játszhatatlan kategória adott esetben.;) - The Power of the Light Side
-
#75376384
törölt tag
válasz -=Jam=- #7028 üzenetére
Legalább a fegyverek lennének jók wt5-ben, de azok is szarok. Egy 450-es p416-ot használok még mindig. Eddig amit jobbat ajánlott annak alig volt egy ezressel több a sebzése. Ami lássuk be nem sok, ha az egyik 15k a másik 16k és ugye a ketto között van egy tört ugrás is.
A problémát a tökéletesen átgondolt tár nerf se egyszerűsíti le, mivel így a plusz ammo talent kötelező lett. Eddig elég volt 1 jó aktiv(?) talentes fegyvert találni, most már lényegében muszáj két jó talentes, normális sebzésű fegyvert találni. De utóbbi ugye nem létezik, vagyis nem sokkal jobb, mint eddig.Nem tudom elhinni, hogy nincs valami bug a skálázásban, mert ugyanez igaz minden felszerelésre. Alig jobb, de inkább rosszabb cuccok esnek, míg az ellenfelek sokkal erősebbek lettek.
Jobban belegondolva a fent leírtak se zavarnának, de ugye bugos az AI is, mint kiderült. Ezért olyan agresszív mindegyik és nem használ fedezéket, hanem facetankel.
Szóval ez a pénteki patch kicsit sok volt szvsz. Vagy wt5 vagy a hülye balansz változtatások igazán kimaradhattak volna.
Ja és a teleportáló ellenfelekről se szabad megfeledkezni.Látszik az egészről, hogy volt egy kigondolt tervük, de a sok balansz miatt síró pleb igényelt egy ilyen változtatást is és a készítők hibás módon beletolták a már eltervezett frissítések közé. Aztán gondolom ez okozta ezt a bughalmazt.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz -=Jam=- #7224 üzenetére
Alakul..
Crit Chance / Damage párossal hogy állsz?
Kesztyűre mehetne Clutch, hátizsákon a Patience pedig az ellenséged.
Egyébként igen, a Berserk & Strained AR-es buildek iszonyatosan durvák ha 40% fölött vannak az esélyek, 0-30% armor között olyan DPS középtávra amit nem lehet máshogyan reprodukálni.
Egy átka van ennek a setupnak, bődületesen nehéz/hosszú idő összerakni, nagyon sok mindennek kell klappolnia. Jelenleg a Health értékkel küzdök mert kéne egy ~80K ahhoz, hogy a Clutch normálisan tudjon működni de momentán sajnos még a tiédnél is kevesebb van.
Specnek hogy-hogy nem Survivalist?
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
válasz -=Jam=- #7226 üzenetére
Nem,a clutch nem azért kell mert damageot hoz,hanem azért hogy már nincs armorod és kinézel a fedezék mögül töltse az életed vissza ha critelsz!És ilyen bizony elég sokszor van ebben a játékban!És nem kell hozzá magas crit rate ARel,ha rajtad van a chatter buff.
Az én szettem nem egy brutális gyilkológép,de az biztos hogy 4-6 elitet is magamra tudok húzni úgy hogy túlélem,ilyen 6 meg 800.00K damageot látok amikor kifekszem,mint múltkor az önjáró sniper robot 650K-t sebzett rám,persze le is feküdtem,mert volt mellette egy 50Ks lila mob sebzés is...
Mert ebben a játékban az egy dolog hogy mennyit sebzel,max elfogy az ammo,de ha nem éled túl mert nincs egy tank akkor aki elvigye a sebzést akkor gyorsan wipe van,az biztos...Az én gearemmel egy gond van,nehéz összeszedni,és upgradelni...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Habugi
addikt
válasz -=Jam=- #7226 üzenetére
Úgy használod ahogyan szeretnéd, én csak azt hittem direkt arra építesz h a Berserk és a Strained együtt alacsony armorral/armor nélkül brutálisat üt.
A clutch visszatankol egy pillanat alatt ha elég sok a health és/vagy magas a crit chance, én konkrétan azért hajolok ki fedezékből egy-egy pillanatra h levakarják az armorom, utálnám ha közben a teknős nyomná vissza.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
toome1985
tag
válasz -=Jam=- #7224 üzenetére
Én itt tartok. Még a kesztyűből kéne egy jó crites valami talentel meg a fegyvertokbol egy másik. Kb 20 % krit esély lesz kalibrálas nélkül ar-re valamennyit még tudok rá pörgetni majd. Élet kb 100kig szintén felhuzhato majd. Ha ezekből 2 lenne biztos csinálnék külön pvp pve-t. Most amolyan is is. Semmire se jo.
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #7304 üzenetére
Airaldi tokok közül (3 fajta van) csak egyen lehet tálent (Hera Pouch-Holster Combo), az is csak Utility (Capacitive / Destructive / Fill'er up), szóval itt nem sokat veszítettél
Lassan teljesen összeáll a táblázatom, lehetne jó kis geareket építeni, de a kismillió változó miatt egyszerűen nincs hozzá kedvem...
;) - The Power of the Light Side
-
arnikusz
veterán
-
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #7361 üzenetére
Ezzel csak az a baj, mármint nekem, hogy nekem a Survival van ennyi sebzésem, neked meg a csipással, szóval az enyémnek a sebzése max közepes lehet, míg a tiednek elég maxos körüli
Ilyen ez a RNG lootIgenm, azt néztem is, nekem 3 körül van a headshot/kill, míg ez nálad 3,4 körül van
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
#75376384
törölt tag
válasz -=Jam=- #7376 üzenetére
Ha nem blueprintet ad a heti, akkor nem érdemes megcsinalni. Mivel ebben az esetben elkezd halmozódni és jövőhéten tudod őket cserélni. Nekem is az egyik heti az egy bounty, míg a másik egy he item...
Ha nem változtatnak és marad heti leosztásban bp. Arról már beszéltek, hogy összevonják őket, így minden karakterre közös lesz. Talán érdemes elkezdeni húzni a következő karit. Így lehet egyszerre több hetit csinálni és növelni a normális blueprint drop esélyét.Állítólag külön pool van cp-re és külön a hetikre. A tárak pedig utóbbiból eshetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #7391 üzenetére
Mondjuk mibe került volna, ha meg lehetett volna nézni, hogy az adott fegyver alap sebzése (mindenféle szorzó nélkül) az adott Tier szerinti sebzésen belül hol helyezkedik el? Akár egy %-os arányban a minimum lett volna nulla, a max meg 100%, és azonnal lehetne tudni, hogy milyen fegyver is esett.
Ehhez képest megint megy a találgatás és a matek, hogy vajon milyen is az a cuccos.
Div1-ben a végén legalább a GS szerint jól skálázódott a fegyver, és egy 256-osról tudtad, hogy full alap mindenben.Ezt mondjuk nem is értem, hogy esik egy csomó cuccos, aminek a GS-e mondjuk mindnek 500, de pl közelében sincs az adott gearen lehetséges max értékeknek.
Elég zavaró pár dolog ebben, illetve jobban zavaró az, hogy nincsenek meg az alap adatok...;) - The Power of the Light Side
-
fuvi
senior tag
válasz -=Jam=- #7391 üzenetére
reggel direkt megnéztem, kesztyűn lévő 8%-ot beleszámolja a fegyverbe, de pl a rajta lévő talentből (Compensated) jövő 15%-ot és a Surviból jövő 15-öt nem. öszesen 18% jön nekem gearból (kesztyű 8+Brand bonus 10) + 4% all weapon dmg. 23k a dmg most ráírva a fegyverre, ezt elosztom 1.22-vel (18+4%)és kijön 18.852 base dmg a fegyveren
-
arnikusz
veterán
válasz -=Jam=- #7462 üzenetére
584 MB volt az egész és kb. 5 perc míg behozta és utána lagg játszhatatlan, folyamatosan mutatja hogy osszam ki a perkeket a DZ-hez de már megtörtént, így még az se ment hogy az alagutakat farmoljam, egy Bounty lett 3 Sharpshooter ponttal. A Kalapácsos konkrétan nem sebződőtt, majd tentikétem hirtelen.
Jó lesz ez hosszú hétvégére.Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Anonymus23
veterán
válasz -=Jam=- #7552 üzenetére
Jelenleg én 4 féle szettet látok használni PvP-ben:
Van a widdzes SMG szett, ha valaki rushol rád, akkor tudhatod, hogy SMG-je van, vagy lelövöd mielőtt odaér, vagy halott vagy (tegnap néztük G-vel és Pixivel 80k felett kritelt a DZ-ben az SMG-je fejre ).
Van a sniper szett, ez már közel sem annyira erős mint volt, de még mindig tud fájni, főleg ha csapatban vannak.
Vannak az AR-es szettek.
És vannak a PvE szettek, akik csak farmolni jöttek be, és AS szabvány szerint játszanak.A baj akkor van, ha pl összeszokott csapat van, mitn pl tegnap a HVCS pofázós csapat:
Volt egy sniper, egy SMG-s egy AR-es és egy healer.
Amit csináltak:
Az AR-es és az SMG-s volt a csali, ha rájuk futottál, akkor szinte biztos, hogy kaptál 1-2 sniper lövést, onnantól kezdve easy frag voltál a többinek. Jól csinálták, de ha négyen megyünk rájuk, akkor simán kiszedhetőek voltak. Kb 2-3x wipeoltak, mire fel tudtak menni manhuntig, de akkor már mi is rusholtunk, mert untuk az állóháborút...
De legalább nem volt köztük LMG-s demo glitcher...;) - The Power of the Light Side
-
akoska07
nagyúr
válasz -=Jam=- #7580 üzenetére
Hát nagyon úgy tűnik fogalmuk sincs mit csinálnak.
Úgy az egészét tekintve.---
Hiába vettem meg PC-re is,ez a játék még mindig inkább várós,mint játszható.
---
Alig telt el egy hónap és balance hírből sem ismerik.
Össze vissza kapkodnak,óriási fejetlenség.
Benyelték a sok-sok milliót,és a kiadáskor rájöttek,hogy azért a sok pénzért nem adtak semmit.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz -=Jam=- #7752 üzenetére
ez nekem hálózatos történetnek tűnik. vagy mindig letölt valamit az elején, vagy van néhány tcp timeout csatlakozásnál.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
arnikusz
veterán
válasz -=Jam=- #8084 üzenetére
Az meg más kérdés össze tudja-é szedni az Agent a Raid indulásáig.
A HW-vel vagyok úgy hogy 3 part hiányzik és még utána megint újragyűjteni na nem.
A mostani LMG szettem már tovább nem húzható, csak akkor ha mást rollornék rá azt meg minek.
A Demo új specialistet összerakom ha megleszSoha ne azonosulj a legyőzöttekkel