Új hozzászólás Aktív témák
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Vásároltam egy TCL TCL 40ES560 televiziót. Megtudná esetleg valaki mondani, hogy hol találom az időzitett kikapcsolást, illetve a szoftverfrissitès beállitásokat?
-
amdboy
senior tag
TCL-t valahogy oda copyzta 2x
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
válasz LilProphet90 #636 üzenetére
Igen a tv beállitásnál kellene lennie de nincs. Az android beállitásnál megvan. Elèg fura mert a másik szobában lèvő tv is androidos ès annak meg a főmenüben van.
-
amdboy
senior tag
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Sok napos olvasgatás és videos tesztek után szerettem volna egy elérhető áron vásárolni egy tv-t. Így vettem egy 55C735 készüléket. Elmentem az Euronicsba ott elöszőr nézegettem, kérdezgettem az eladótól. Ott a boltban olyan képe volt, hogy lementem hídba kb. Hazahoztam az enyémet, összerak de az a kép nem ez a kép... Valahogy idehaza nem adja vissza amièrt vettem. Akárhogy állítom valahogy mindig "ködös" a kép. Elképzelhető, hogy ott valami demo mehetett és itthon pedig mediaboxon ennyit tud és fogadjam.el?
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Pár napja vásárolt tv (55C735) ami a kővetkezőt produkálja. Xbox-ot rákötve néha azon a HDMI porton eldobja a jelet, ilyenkor elsötétül a kép majd 2-3mp műlva minden rendben. Van, hogy napjában többször is előfordul. Más bemeneten nem, csak ezen vettem èszre ( 144hz) ötlet esetleg? Köszi a válaszokat
-
amdboy
senior tag
Még egy érdekes dolog. 60hz-en nem kapcsolható a HGIG. Mièrt?
-
amdboy
senior tag
Ajaj.... Nálam teljes sötétség... A játék mód alatt a képmódot értitek? Mert ha bekacsolom a boxot, akkor pl a képmöd nem változtatható, de a setup box megy azzal igen a kábelom egyébként gyári illetve a vr-t sem nagyon tudom mi ès hol lehet kapcsolni. Ilyen menüt viszont találtam de nem tudom hová tenni mi is lehet az: Majstornigre és HbbTV
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
válasz Mike36 #18477 üzenetére
Csak egy apró szösszenet. Ha teheted kerüld messzire az emagot. Èn egy 250k-s hütőt rendeltem onnan. Amikor kibontottam össze vissza volt horpadva felül ès oldalt. Azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot ( ami azóta megszünt) és kértem a cserét. Ledöbbenésemre nem tudtak volna azonnal hozni másikat mert nem volt. Mondtam fizetek többet de ez nem kell, arra meg nincs lehetőség. Vagyis van de csak akkor ha ezt saját költségre vissza szállíttatom a raktárba és miután ellenőrizték az enyémet és jóváhagyják küldték volna az újat. Addig meg kb lerohad volna a fél benne lévő élelmiszer. Így maradt ez, pedig nem akartam. Kompenzációnak kaptam egy 10k-s kupont amit felhasználni mai napig nem tudtam technikai okok miatt. Nyilván ez kirívó eset, de óvatosan az Emaggal.
-
amdboy
senior tag
válasz rainman72 #18496 üzenetére
Hidd el én szimpla jóindulatból írtam azt amit. Mindjuk 10 vásárlás után ha visszamenne 2-3 db is ahogyan veled történt alaból onnan többet semmit. De nyilván ez benne van, hogy sérül, hibás stb egy termék ne ez legyen a mérvadó. Nekem sem ezzel lett volna a bajom hanem inkább a hozzáállással. Hiszen amit rendeltem nem egy tv vagy porszívó amit az ember ha akar használ ha akar nem. A hütő fontos része a háztartásnak. És nem napok/hetek után jelentettem az esetet hanem azonnal. Meg mi az, hogy én szállíttassam vissza??? Ugyan már, már bicskanyitogató.. Na meg utána vizsgálgatják (ki tudja meddig) és ha helytálló az észrevételem küldenek igaz nem ugyan olyat hanem valamit. Szerinted ez rendben van? És mindenről írásos formában tájékoztattak. Miután lenyeltem ezt a békát mondom csak felhasználom màr a kuponomat amit adtak. Hát ez sem nyert. Ekkor hívtam az Emagot és OFF telefonos elèrhetősèg. Már csak ès kizárólag chatbottal tudsz kommunikálni ami kb 5 kèrdèsre tud válaszolni. Ha gondod van írj emailt. Megtettem 2 hètig 0 válasz. Ekkor mondom rákeresek facen hátha találok valamit. Találtam is egy csoportot aminek az a neve, hogy Emag károsultak. Mindom mi a szösz?! Beleolvastam és mikor azt gondoltam egyedi az esetem jöttem rá, hogy bizony nem az! Százával vannak megkárosított emberek hihetetlen sztorikkal. Van aki új tv helyett 100 éve rossz tv-t kapott a dobozban, van aki elállás után ( több százezres tètelről beszèlünk) hónapok óta nem kapta vissza a pénzét és ezt most reggelig lehetne sorolni. Szóval én onnan biztosan NEM rendelek soha semmit. Inkább Euronics vagy Media Markt.
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
Valaki segítsen please mert lassan az őrület határán vagyok. Azt tudom, hogy a hdr módot nem minden játék tudja alapból. Viszont ha olyan játékon játszanék az xbox-al ami ezt tudja mitől függ, hogy a HGIG-t be tudom e kapcsolni? Fifát indítom bekapcsolnám ezt a funkciót és azt írja, hogy győzödjek meg, hogy a konzolon be van e kapcsolva a hdr mód. Hát kib@szottúl be van és a játék is tudja. Ha újraindítom a konzolt általában be is lehet kapcsolni, csak azt nem èrtem, hogy mièrt kell ehhez mindíg az újraindítás?
-
amdboy
senior tag
válasz dgyuri0123 #18508 üzenetére
elhiszem, sőt nem is csodálkozom ha róluk van szó.... De szeritnem lassan tènyleg elég az Emagból mert a vègèn mèg meglicsel a fórumos kolléga
-
amdboy
senior tag
Jut eszembe... Mikor megvettem a tv-t sokat olvasgattam utánna. Ami igazán megfogott az, hogy elméletben tudja a tv adások felskálázását. Legalabb is papíron. De valóságban ez nem működik? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! 3 hónapja vásárolt 735-ön megjelent a kijelzőn ( fehér háttérnél) fehér foltok, ami csak nagyon közelről látható. Olyan mint ha megfolyt volna belülről valami. Kérdésem 2 dolog. Az első az, hogy oda kell e visszavinnem ahol vettem? (egyébként Euroniccs) vagy kijönnek? Illetve ha jól emlékszem úgy vettem, hogy hiba esetén vissza is kaphatom a pénzt. Ha ez így van, akkor ez a hiba mennyire gyakori? köszi a válaszokat
-
amdboy
senior tag
válasz randras_83 #20479 üzenetére
Mikor hazahoztam átnéztem és nem volt ilyen gondja
-
amdboy
senior tag
Sziasztok. Holnap indítanám a tv garanciáztatását. Jól látom, hogy székesfehérváron van a szervíz? Vagy rosszul keresem. Köszi a válaszokat.
-
amdboy
senior tag
kálvária indúl..... Felhívtam a szervízt és megakarta magyarázni látatlanban, hogy ez "fénybeszűrödés" és sok esetben ez normális. Nyilván ezt nem fogadtam el, és kértem, hogy kapcsoljon egy felettest. Ekkor Pálfordulás történt és kérte, hogy emailben küldjem el a fotókat. Megtettem, várom a válaszukat.
-
amdboy
senior tag
kálvária folytatódik: Mai napon elvitték bevizsgálásra a tv-t. Aki kint volt látta a hibát és azt mondta, hogy nem akar elkeseríteni de látott ettől már csúnyabbat is amit visszaküldtek a tulajnak azzal, hogy ez benne van a gyári tűréshatárba. Csak néztem nagyokat. Azt is hozzátette, hogy a TCL nem ad alkatrészeket, ergo raktáron sincs. Viszont ne csüggedjek, mert ha szerencsém van( WTF hát ez mitöl függ?? ) akkor kapok egy levásárolható utalványt Becsomagoltuk a tv-t majd sok szerencsét kívánt és elment. Ezután felhívtam az uniont, hogy mi a teendő a +3 éves garancia visszautalására ha úgy alakul. Mindenféle papírok szükségesek hozzá majd 30-60 nap után utalnak. Eztán hívtam az Euronicskot, hogy mi van akkor ha nem náluk és nem ezt a márkát szeretném majd ha netán kupont kapok, ergo szeretném vissza a pénzemet. Megint megdöbbenés mert erre nincs lehetőség. Ugyhogy nagyon úgy néz ki ügyvéd lesz a dologból, amit nagyon nem akarnék. Mondjuk talán annyi, hogy nekem 735 volt és ha kupont kapok elgondolkodtam a 745-ön is, de kissé megingott a bizalmam ezek hallatán.
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
kálvária felvonás part 3.. Több mint 2 heti várakozás után felhívtam a szervízt, hogy mégis meddig ücsörgögnek a televizión. A telefon másik végén lévő úriember elmondta, hogy pont ma akartak hívni de "jó hírük" az, hogy szerintük azok a bizonyos foltok amik megjelentek a képernyőn benne vannak a Tlc hivatalos türéshatárában. Mondom mi?? Hivatalos tűréshatár? Aztán elmondta, hogy 2 lehetőségem van.
1 visszaszállíták a tv-t ilyen állapotban.
2 írok a hivatalos emailt a gyártónak, hogy bevizsgálás után ugyan a szervíz türéshatárt állapított meg de én ezt kifogásolom és önköltségen szállíttassam el hozzájuk és várjak
komolyan mondom agyrém az egész. Volt már valakinek hasonló kálváriája? Fogadjak ügyvédet egy 200k-s tv miatt? Vagy törödjek ebbe bele és használjam? Vagy vegyem fel az unionnal a kapcsolatot ahová a +3 év vásárolt garancia érvényes? -
amdboy
senior tag
válasz Vhiktor #20899 üzenetére
Szerinted ez járható út vagy van értelme?
Minden esetben törekednie kell arra a kereskedőnek (illetve megbízottjának, a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen.
Ezért azt javasoljuk, hogy írásban szólítsa fel a kereskedőt (szervizt) a javítás Ön által megadott határidőn belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, Ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben az üzlet/szerviz kicserélési/kijavítási kötelezettségének nyilvánvalóan nem tesz eleget (indokolatlanul és/vagy jelentősen túllépi a javítási/kicserélési határidőt), illetve ha például a minőségi kifogásáról a kereskedő nem vett fel jegyzőkönyvet, bejelentéssel élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségen.
-
amdboy
senior tag
-
amdboy
senior tag
Garancia kálvária folytatás: Agyament emberek, AGYAMENT! Ismét hívtam kedvenc tv-s barátaimat, hogy letelt a 3. hét és mondjanak már valamit, lesz tv-m vagy sem... 1 perces beszélgetés után a kedves hölgytől kértem, hogy adja már a felettesét mert vele hiába beszélgetek úgy sem mond semmit csak, hogy várjak mert nem tehetek mást. Erre ő, ne beszéljek már a főnökével mert ha kapcsolja és tudja majd, hogy problémás ügyfelet kapcsol neki lesz baja, és én ne akarjak már neki bajt Hát ez mi??? Szegényt megsajnáltam, és elmondtam neki nem én vagyok a problémás hanem ők, hiszen 3 hét után sem kaptam semmien tájékoztatást felőlük és mégis csak kérném azt a főnököt. Végül beszéltem a felettessel akinek elmondtam, hogy a 31. napon jogorvoslattal fogok élni, és tv sem kell, kérem vissza a teljes vételárat. Tehát jelenleg ez van. Megértette és megint jött a tűréshatárral , meg azzal hogy továbbra sem zavaró a folt a képernyőben Még 1x elmondtam neki, hogy mi az álláspontom majd leraktam a telefon.
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
Na most kapaszkodjatok! Csörög a telefon, videoton szervíz. Szöveg: Elnézést a várakozásért holnap postára adjuk a csereutalványt. És lerakta a telefont
Nem tudom, hogy a hívásomnak köszönhető e de a lényeg, hogy történt valami.
Más: Hivtam az union biztosítót mert +3 év garit vásároltam a tv-re, hogy utaláják vissza ezt mert történt egy ilyen dolog. A kis hölgyike ( ismét hölgy ) kérte, hogy emailba küldjem el nekik a garancia papirt, eredeti számlát és küldjek nekik egy minuszos számlát is. Mondom oké, de honnan lesz minuszos számlám mert csereutalványt kapok. Ja ő azt nem tudja, meg amúgy is mindent az áruház intézett így kérjem tőük. Mondom nem! Semmit nem intézett az áruház, mindent magánúton kellett intézni. Akkor mégjobban nem tudja, de akkor is kell Szóval a kérdésem az, hogy esetleg itt valaki tudja, honnan lesz minuszos számlám? Járt már valaki ilyen cipőben? Nem hagynék ott 40k-t csak úgy. köszi a válaszokat
-
amdboy
senior tag
Jelentés! Ismét TCl tulaj lettem A C735-öt váltotta egy C745 Ezzel eddig nincs gond és ne is legyen