Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
Na, mesélj.
Jelenleg nekem most az a legnagyobb gondom a TV-vel hogy ha letöltök egy 4k HDR demó fájlt azt gyönyörűen visszaadja, de ha pl youtube-ról lejátszom ugyanazt akkor förtelmes a kép. Ugyanez van a sima TV adásokkal is. Mintha valami miatt ezeknél nem kapcsolná át a HDR-t és ilyen mosott marad minden.
Az az 1700 amúgy nem a picture performance index, magyarul egy globális mutató melyek alapján összehasonlíthatóak a különböző gyártók TV-i?
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Mondjuk a dolby vision plecsni csak attól függ hogy licenszelve lett-e a technológia és néha csak vevőcsalogatónak jó. Haverom 7900-as LG-t vett ami fényerőben jóval alul marad ezen a TCL-en mégis Dolby vision-nel hirdeti magát. Pedig pont hogy egy rakás fényerő kellene a jó HDR hatáshoz.
Tegnap amúgy beverte a TV az utolsó szöget is a koporsójába.
Vasárnap elment a fél délutánom hogy beállítgassam színcsatornánként a színtereket. Tegnap este indítom a TV-t és ugyanazok a gyári okádék pirosak meg magenták fogadtak mint előtte. Ránéztem a beállításokra és minden visszaállt 50-re az egyéni színtér alatt.
Ezen kívül feltettem az ajánlások közül a T-cast alkalmazást. Illetve igazából ez a telómra töltötte le az alkalmazást. Kicsit tesztelgettem kép és videó küldést meg hangvezérlést és nem tudom hogy ennek hatására-e de azóta nem működik a kis távirányítóval a hangvezérlés. Ledaráltam már minden appot, ma csinálok egy gyári visszaállítást is remélem az megoldja majd.
Ja és ezek után kikapcsoltam a TV-t, elmentem fogat mosni és arra jövök vissza a szobába hogy indul az android és kapcsol be a TV adás. Készen van teljesen.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
redati
tag
Ugyan nem tudom, hogy mennyire megy flottul náluk a garanciáztatás( A te esetedben ugyebár nem erről van szó)
De azért 8 éve csak működnek, ráadásul több milliárdos forgalommal. Csak telephelyük van, mert ők inkább nagyker, meg webáruház.
Az első évben még ahhoz is viheted gariztatni, akinél vetted, ugyanis ezt a vásárló dönti el. A kiterjesztett garanciának már vannak bizonyos feltételei, ezt pedig el kell olvasni. -
redati
tag
Szia.
Nem akarlak megbántani, de ha ezt garanciában szeretnéd javittatni, akkor azt szemrevételezés nélkül, már csak az indoklás miatt, vissza fogják dobni. A papír alján is az szerepel kipipapva :"Garanciában"
Ha fizetős szervizre gondoltál, akkor meg véleményem szerint azért nem nagyon fognak foglalkozni vele, mert valószínűsíthetően többe kerülne a javítás mintha vennél egy újat. (Fogyasztói társadalom 😩)
Talán még egy lehetőséget tudnék javasolni, ha ügyes kezű vagy szerelésben.
Írj egy levelet a TCL-nek közvetlenül, hogy nem voltál elég óvatos, és képernyő tisztítás közben véletlenül betörted a kijelzőt.
Így szeretnél bele rendelni egy új LCD panelt.
Esetleg mellékelve fotót a mostani állapotról.
A termék gyártásától számítva 5 évig köteles alkatrészt biztosítani hozzá.
De még így sem lenne olcsó.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Toyota topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...