Hirdetés
- Dragon Age: The Veilguard - Befutottak az első értékelések
- Half-Life 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Diablo IV
- War Thunder - MMO Combat Game
- EAFC 25
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Farming Simulator 25
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
dro0py
tag
Sziasztok!
Itteni ajánlásra megvettem egy 55C805-öt. Végül nem vártam az Emagra, a 2.5 hete rendelt tv-t még ma sem (!) hozták ki budapesti címre, megvettem az Euronicsban.
A képminőség valóban pazar, felülmúlja a várakozásaimat, a fekete tényleg fekete, a színek szuperek. Android TV, Kodi tökéletesen működik. Sem a Netflixnél sem a Kodin lejátszott filmeknél nem tapasztaltam akadást vagy bármi más problémát, a tv szoftvere nagyon gyors.
Van pár kérdésem, ami az első pár nap után felmerült:
1) Amikor Dolby Vision contentet nézek, akkor is HDR10 jelenik meg a bal sarokban. Ez normális? Nem Dolby Visionnek kellene?
2) A netflixen kerestem volna Dolby Vision filmeket, de nem találtam. Hol és hogyan keressek ilyenre?
3) Csatlakoztattam egy bluetooth fülest hozzá. Párosítás után tökéletesen működött, egészen a füles első kikapcsolásáig. Második bekapcsolástól kezdve a tv jelzi, hogy bluetooth eszköz csatlakoztatva, a füles is jelzi, de teljesen süket, bárhová állítom a BT hangerőt a távirányítóval. Hiába kapcsolom ki-be a tv-t, a fülest, megszüntetem a párosítást és újra párosítom ugyanez. Sehogy sem akar szólni. (A füles tökéletesen működik, a telefonhoz vagy a másik tv-hez akármikor tudom csatlakoztatni.) Ennek mi lehet az oka?
Köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest