Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
veterán
Arról nem volt szó az előadásban. Majd kapok egyet és jól kimérem
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Eagl3
veterán
válasz Vhiktor #11355 üzenetére
Az mondjuk gyanús ha nem mondták, általában kidomborítják azokat a tulajdonságokat, amik előnyére változtak valaminek.
Egyébként érdekes az a fényerő dolog, tegnap este néztem a Witcher első éved utolsó részét. Dolby Vidion (Netflixen), érezhetően tele volt olyan jelenettel, ahol nagy hangsúlyt fektettek a HDR-re és nem láttam ugyan sok TV-t, ami magasabb csúcsfényeket tud, de nem igazán éreztem, hogy de jó lenne egy kis plusz fény egy-egy becsillanó hajszálra.
Ezek valószínűleg tipikusan olyan dolgok, amit akkor lehet észrevenni, ha közvetlenül egymás mellett lenne két TV, vagy műszerrel van kimérve. -
Vhiktor
veterán
válasz rainman72 #11357 üzenetére
Arra is lecsapok, már jeleztem a képviselet felé
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
F.B.I.
veterán
65C728
a székesfehérvári szerviz keze magvan kötve, a zöld csík és a fehér glóriakeret, hibahatáron belül van. Na most ez nekem 14 napon túl van, visszaküldeni nem tudom, ők meg nem csinálják.Kinek írjak? Akár külföldi oldal is?
Mindenképpen cseréltetni szeretném, mert ez 300.000,-Ft-ért elfogadhatatlan részünkről.Értem én, hogy a gyártó ő szerintük, ezért nem cseréli de én most itt állok széttárt kezekkel.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
F.B.I.
veterán
Van egy rossz hírem erről, a szerviz, aki elutasítja a javítást....na ő a magyarországi ügyfélszolgálat.
A probléma az, hogy jelzed a hibát (ami vezérlő elektronika hiba) 7napon belül, küldesz fényképeket, amiket kérnek, ekkor még 14 napon belül vagy. Mivel lenne itt a környéken szerződött partnerük, ő is kijôhetne, hogy megnézze a hibát és cserélteted a készüléket 14 napon belül.
Tehát a fényképre úgy reagálnak, hogy akkor küldik a futárt, ekkor megnyugszol, mert gondolod, hogy látták a hibát és javítják.
Összecsomagolod a 30x kg-os készüléket a kisfiaddal, majd ülsz otthon 2 napot, mert a futár email elkeveredik (ez nem fizeti ki nekem senki). Majd miután elviszik és megkapják hétfő délután, ma közlik hogy jön vissza, nincs akkora baj, ami miatt cserélni kell!!!!
De ilyenkor már esélyed nincs, hogy 14 napon belül legyél. Röviden ennyi.
TCL - t a magyarországi szervizelés miatt, nem ajánlom többet senkinek, az ilyen miatt!
Ha ez egy 110K értékű tévé lenne és este lefekvéskor zümmög, hát legyen, lenyelem de 300K-ért én nem 1 napot dolgozom.
Csak azért nem ülök kocsiba, mert kedves az ügyintéző hölgy. Amint visszajött a készülék, fogyasztóvédelem és helyi szervizes vélemény...nem nyelem be.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
F.B.I.
veterán
Értem de TCL melyik? Angoltolmáccsal irassak egyet, hova, milyen email címre?
Egy tanács, mindenkinek: csak online rendelés és 1 nap tesztelés, a szervizt felejtsétek el és reméljük, hogy 3 éven belül sem szarnak be.
A szerviznek felesleges írni, mert a főnök, aki elutasítja, nem elérhető és nem is adják ki az elérhetőségét.
[ Szerkesztve ]
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
rainman72
nagyúr
válasz F.B.I. #11370 üzenetére
A Samsung ügyfél/garizás még rosszabb jelenleg,csak tudd ha esetleg az lenne a köv.tv.Az ilyen hibára,meg szinte mindre,ettől rosszabb is, a technologia velejárója az állandó válasz.
Igazán csak emiatt nem vettém még Samsungot,most meg a TCL is kiesik,ha rád hallgatok[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
RVR400
veterán
válasz F.B.I. #11368 üzenetére
Pedig itt jó pár embernek cseréltek kijelzőt ugyanilyen hibára. Mondjuk egy időben bántam a garasoskodást, hogy csak P715-öt vettem, de igazából így már inkább örülök, valamint a többletköltés sem okozott volna arányosan ugyanannyi jósági tényezőt, még ha hibátlan is a készülék.
-
F.B.I.
veterán
válasz rainman72 #11371 üzenetére
Egy termék mögött, rendes supportnak is lenni kell, lásd Dell....vagy hagyjuk kategóriába kerül...de van pozitív kínai példám, itthoni Xiaomi szerviz... bár személyesen intéztem 2 alkalommal is, nem volt hiba...ez most csalódás és meg is marad.
Bár az ügyintéző azt mondta, hogy várjam meg amíg visszaér a készülék, mert nem fogom látni a zöld csíkot....lehet a 800 km alatt kirázkódik belőle.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
rainman72
nagyúr
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
F.B.I.
veterán
válasz F.B.I. #11374 üzenetére
Visszajött a készülék....valamilyen hihetetlen módon, nem javult meg a kép és voltak olyan rendesek, hogy a távirányítókat, csomagolás nélkül (pedig elcsomagoltam) bedobták a doboz aljába.... szép lett. Szóval TCL magyarországi szerviz, kritikán aluli!
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
Kiskutya
veterán
C935 [link]
hmm...
-
jeni
félisten
válasz F.B.I. #11376 üzenetére
szia
panaszt tenni és a fogyasztó védelemhez fordulni.
próbáld meg az Auchan áruházat,szombaton nyitva vannak,ott is tegyél panaszt. az a gond,hogy ilyen esetben a TCL megbízott szerviz állít ki hibajegyzéket ,szakvéleményt.
ez a folt ott marad örökre ,ettől szabadulni sem fogysz tőle ilyen módon,nem rázódik ki belőle,nem olvad el,,hacsak el nem adod a TV-t vagy vissza nem viszed.
ismételten el kell küldeni TCL költségére a szervizbe sőt már oda is mennék személyesen.
na akkor ,legyen pofájuk nekik.[ Szerkesztve ]
-
F.B.I.
veterán
Értelek de nincs nagyon lehetőségem, hogy egy Miskolc - Székesfehérvár távot letudjak és már elég időt elvettek az életemből, hogy a futárjuk miatt is itthon ülsz, aki időpontot sem ad meg. Az Auchan kb leszarja, már beszéltem velük de a szerviz felelni fog, a megtévesztés miatt is...a tévé hibája a legkevesebb lesz. Ez nem fenyegetőzés, csak tőlem elvárják, hogy tökéletes legyen a munkám, az én irányomba, a saját országomba, úgy látom, hogy mysoknakez problémát okoz a pénzemért. Ők azért létezhetnek, mert vannak olyan "szerencsétlen" emberek mint én, termék vásárlás szempontjából.
Nem is értem minek van szerviz, mert konkrétan semmit nem tudnak/akarnak megoldani egy új készüléknél vagy azt hiszik, hogy itt mindenki időmilliomos és játszanak az idejével és a pénzével.Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
F.B.I.
veterán
válasz Kiskutya #11386 üzenetére
Meglesz, van jogi ismertem (kevés), most öcsémnek is küldtem a képeket, ő felveszi a hivatalos supporttal a kapcsolatot angolul, az általam megírt szöveggel.
Azon nevettünk feleségemmel, a szervíz válaszával kapcsolatban (feleségem autószalonban dolgozik), hogy ha a szerviz vezetője megrendeli az új Lexust és lenne benne a rendszám felett, egy vékony piros csík, az ezüst fényezésen és nem lenne support, csak annyit mondanának neki, hogy a kocsi attól még jó, hogy 18 milláért belefér egy ilyen szín eltérés.
De ott nem folyamatosan a rendszámot nézed és a fényezést, hanem vezeted és élvezed....de ez egy tévé, itt folyamatosan a kijelzőt nézem és nem miden tartalom szélesvásznú, hogy ne lássam. Barom!
De ez már nagyon off.Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
BudaH
csendes tag
Sziasztok, vettem egy TCL 55C728 tv-t. Esetleg tudtok ajánlani, hogy mik a legjobb képi beállítások? Milyen funkciókat kapcsoljak ki illetve be? Köszi.
-
jeni
félisten
hello
neked nem csíkos felül,mint az egyik tagnak? -
mrzoltan
csendes tag
Sziasztok! Év elején cikkezték sok helyen, hogy TCL is csatlakozott a DTS Play-fi ökoszisztémához és 2022-es TViben már lesz. Tudtok erről valamit? Baromi jó hogy végre több BT audio eszközön egyszerre lehet hallgatni a TV hanját! ( különösen BT fülesek ;) )
-
jeni
félisten
válasz mrzoltan #11393 üzenetére
Helló
A tv topikban érdeklődtem ez iránt. A Philips tv-k már a tavalyi kiadásokban tudták ezt -
Jakesz
őstag
Sziasztok!
TCL C825-öt tervezek venni. Kérdésem lenne, hogy a korai kritikákban említett hibákat, mint a lassú, akadozó android felület, illetve a mozgásmegjelenítési problémákat sikerült azóta kijavítani?