Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz tornas #10006 üzenetére

    Én úgy gondoltam, hogy mindkét borda földön van, hiszen a csavar vezető és odatesteli a bordához a tranyót még akkor is, ha valami nem vezető kerámia alapú hővezető lap van a tranyó feneke és a borda között, mert a csavar a furatban érintkezik. Szóval úgy voltam vele első ránézésre, hogy ha mindkettő földön van, akkor közösítve van egyébként is a két borda a nyákon, de nagyon nem gondoltam végig, hogy azon galvanikusan le van e választva. Azt értem, hogy rövidzárra összeéghet adott esetben a tranyó. Autóerősítőnél például a tápkapcsoló fetek szoktak rövidbe égni gyönyörűen. Nem egyszer találkoztam már a hibával, szóval láttam már karón varjút.

    (#10009) 04ahgy

    Erre gondoltam, csak valahogy nagyon nem vagyok biztos, szóval tuti nem lesz azzal gond, ha a készenléti kört egy DC/DC koverter kockával kvázi rákötöm a táp 12V-os molexes kimenetére? Sajna nincs külön "lába" a fejegységnek készenlétre így közösíteni kell a konverter kimenetét a 12V-os kimenettel.
    Egyébként ekkora feszkülönbségnél nem fűt egy ilyen kocka? Használtál már ilyet?

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák