Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    Lassan több, mint 1 év alatt rengeteg mindent rendeltünk tőlük a kollégáimmal, összességében már a millión is túl lehetünk. Tapasztalatok: az árakkal és kiszolgálással kapcsolatban csak pozitívumok. Több olyan 10-20 ezer ft körüli dolgot rendeltünk tőlük ami még a 2400ft-os garanciafutárral is olcsóbb volt mint más webshopokban posta nélkül. Mindig jöttek pl. az edigitállal (ahol szívtam már garancia miatt elég sokat így felejtősek) hogy ott ingyenes a házhozszállítás de csomó áruk drágább még a futáros ipon árainál is és ugye ott nincs garanciafutár sem. Rugalmasak, rendelés másnapra ittvan álltalában, ha nem délelőtt történik a rendelés akkor harmadnapra.
    De mivel elég sok mindent rendeltünk tőlük így garanciális probléma is akadt, nézzük ezeket:

    1. Komplett gép alkatrészenként összeválogatva, majd összeszerelve ismerős által. 1-2 hét és jöttek a panaszok, hogy nem indul néha meg fagyogat. Elkértem én is és hosszú tesztelgetés után arra jutottam, hogy vagy alaplap vagy memória. Felhívtam őket, elmondtam nekik mindent, korrektül segítettek, hogy a memóriát mivel teszteljem de mivel a tesztbe belefagyott a gép belementek abba, hogy a futár visszaviszi mindkettőt és megnézik melyikkel van a gond. Az alaplap volt a hibás de maguktól nem jelentkeztek, én telefonáltam rájuk már jó 2-3 hét múlva. Azt mondták, hogy a raktárba nincs olyan lapjuk ezért nem szóltak de péntekre vagy kapnak vagy szóljak és választunk másikat helyette. Visszahívásról tényleg elfelejtkeztek párszor de gondolom a nagy hajtás miatt lehet. Megküldték az új alaplapot aminek a dobozában kicseréltek mindent (vagy újrafóliázták?) de a csavarokat kihagyták belőle. Mind1 nem problémáztam vele az alaplap működött.
    2. Rendeltem én is egy majdnem full konfigot és én is megfigyeltem, hogy a ram dobozát beletették az alaplap dobozába meg a papírokat is csak valamelyik "ügyeskezű" kollégának sikerült úgy visszazárnia, hogy az asus féle usb és firewire kiegészítő csatlakozón elgörbültek a lábak mert pont a fül alá szorult (lehetett is látni a dobozon, hogy ez így nincs rendesen visszazárva). :(
    Óvatosabban is bánhatnának a cuccokkal, de visszaegyengettem őket egy ollóval és működik, nem problémáztam vele.
    3. Na itt egy negatívum jön. Szintén komplett konfig tft monitorral szépen összeválogattuk. Megjött, összeraktam, leteszteltem, jó volt. Odaadtam kollégának ő hazavitte az ismerősének erre a következő hétvégén a monitor kikapcsolás után nem kapcsolt vissza. Telefon, 3 napból már kifutottunk így elnézést kért a dolog miatt és mondta, hogy küldi a garanciafutárt. Ez pont karácsony előtt volt. Meg is jött a futár, elvitte a monitort majd 1 hét múlva visszavitte az említett ismerősnek egy olyan papírral, hogy ezt az iponnak "nem áll módjában átvenni". Nem én intéztem a dolgot így nem tudok minden részletet de én kivertem volna a balhét az biztos. Az ismerős bevitte egy helyi márkaszervízbe ahol gond nélkül megjavították neki neki kb. 2 hét alatt (a bekapcsolóval volt valami problémája).

    Összességében én elégedett vagyok velük mert jópár 1000-est megspóroltam azzal, hogy náluk vásároltam és az egy nagy előny, ha valamivel probléma van akkor nem nekem kell intézkedni, hanem jön a futár és viszi ingyen. Viszont email helyett inkább a telefont javaslom mert nem mindig reagálnak időben (vagy egyáltalán nem) és néha a telefonos visszahívás sem valósult meg ilyenkor újra próbálkoztam.

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Ariadne #214 üzenetére

    Elmondom miért vagyok elégedett velük, mert lehet tényleg hülyén hangzott az egészet átolvasva. Szóval végre van egy cég aki jó árakon dolgozik és mellé kitalált egy ilyen garanciafutár szolgáltatást kis plusz pénzért ha bármi probléma van a rendelt cuccal akkor nem nekem kell fuktoznom vele, hanem jönnek és viszik.
    Sajnos Budapesttől 250km-re nem olyan a helyzet, hogy szabadon válogathatsz a boltok között, mert ennek az eredménye max annyi, hogy ha garis gondod van akkor személyesen futkozhatsz vele vissza a boltba és ha nincs szerencséd ugyanazt a huzavonát átéled, mint az iponnál. Lehet, hogy neked mint budapestinek ezt nehéz elképzelni, mivel nektek csak egy bolt a sok közül és ha nem tetszik valami, vásárolsz másikban. Szívtam már eleget régebben, amikor elromlott olyan műszaki cikk amit úgy rendeltem, keresgéltem az embert aki jár Budapestre és el tudja intézni esetleg vagy éppen küldtem csomagba és oda és vissza is én fizettem a költségét, mindezt azért mert vidéken kb. 40-50%al drágább volt vagy egyszerűen nem is hallottak róla vagy be sem tudták szerezni.
    Nem beszélve arról, hogy egy vidéki számtech bolt ahol nincs valami kedvezményed, már egy 20 (sokszor 10!) ezres vásárlás alkalmával is nagyobb árrést tesz a termékre mint a 2400as garanciafutár.

    Szóval mondjatok egy olyan üzletet ahol hasonlóan jó árak vannak és hasonló módon intézik a garanciális problémákat (azaz nem neked kell küldözgetni). Ki fogom próbálni, igérem! :)

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz .tnm #1661 üzenetére

    Ilyet ne is kérdezz. Amint egyetlen bad sector is megjelenik a vinyón az már garanciális szóval vidd nyugodtan vissza. Esetleg nyomtasd ki mellé ezt a képet amit linkeltél.

    Én is 2 hete vettem (nem az iponnál) egy seagate vinyót, a HDsentinel kiírta, hogy van rajt 4 hibás szektor, 96% kondíciót írt, már vittem is vissza. Mondjuk én Seatoolsal sem néztem meg.

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    Rendkívül pozitív a tapasztalatom garancia terén az iponnal, megosztom veletek.
    Múlt szerdán küldtem vissza a rossz alaplapom, csütörtökön álltak neki a garanciális ügyintézésnek, ma megkaptam az új alaplapot futár által...

    Nem volt egy hét sem a kettő között...

    Meló után megyek haza és rakom össze, remélem működik rendben. :)

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz damdadam #3939 üzenetére

    Ott a garanciafutár lehetőség, amikor házhoz jönnek a csomagért, díjmentesen viszik és hozzák, te meg elmész a postára feladni a ramokat?? Istenem...

    Lehet, hogy ők sem voltak felkészülve ilyen megoldásra, főleg, hogy saját tapasztalatomat nézve, a garanciális ügyintézés akkor indul, amikor megrendeled a garanciafutárt az oldalukon. Ha te el e-mailezgetsz velük majd küldesz nekik egy csomagot amire ők nem számítanak, mert nem is lettél felvéve a rendszerbe akkor nem kell csodálkozni, ha esetleg elkeveredik.

    Régebben tönkre ment egy vinyóm (már nem tudom pontosan mi lett a baj, bad sectorok vagy konkrétan elszállt) de mivel csak rackben szolgált szépen kértem a garanciális javítást, arra nem volt időm hogy nagyon elgondolkodjak, hogy vajon meddig fog tartani a csere, már hozta is a postás a vadi új vinyót...

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz jozsi252 #3954 üzenetére

    Nekem 1 héten belül kezemben volt az új lapom mikor az Asrock alaplapomat gariztattam. Gyanítom ők letesztelik és ha a hiba fennáll továbbküldik a szerviznek neked meg küldenek egy újat vagy levásárolhatod ha már nincs olyan. Persze ez csak tipp de nálam villámgyorsan ment.

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz tomgabor #3963 üzenetére

    Ugyan úgy, mintha futár hozná csak itt a pick pack ponton veszed át. Szóval biztonságos.

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz ACE- #6680 üzenetére

    Kár ezen felháborodni. Jobb lenne, ha mindent alapból 2%al drágábban adnának?
    Amúgy én úgy tudom se nem 1, se nem 3 hanem pontosan 2%-ot vesz le ilyenkor az eladóktól a bankkártyás fizetésnél. Sajnos emiatt nem lehet sok helyen kártyával fizetni, mert az eladónak nem éri meg...

Új hozzászólás Aktív témák