Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #22718208

    törölt tag

    válasz havri1 #76682 üzenetére

    Itt járt a szerelő. Talált az ingatlanon kívül egy kötéshibát, amit átadott egy másik embernek aki azt helyrehozza.

    15 perce jött az sms hogy a hibát elhárították.
    Nem értem mit hárítottak el , ha még mindig az alacsonyabb sebességgel szinkronizált a HGW.
    Továbbá ha lock került a portra , akkor a kötéshibával egyértelművé vált,hogy ez lehetett a hiba forrása.
    Viszont akkor miért nem veszik le a sebesség csökkentést a vonalon.

    Összegezve::
    Itt járt a szerelő , a vonal másik végén járt egy másik valaki. Mindenki elvégezte a feladatát , csak épp érdemben nem történt semmi sem.

    Nem értem mi ebben a logika !

    Most ebben a helyzetben mit javasoltok?

    Várakozzak és kis idő automatikusan visszateszi a port sebességet a rendszer?

    vagy

    1412 és reménykedjek , hogy olyan ügyintéző lesz aki meg tudja nyomni a megfelelő gombot a központban?

    vagy

    Esetleg próbáljak kiharcolni egy bondingot?
    (elvileg nincs technikai akadálya a legutóbbi felmérés szerint, csak nem alkalmazták mert bőven van tartalék a vonalban)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák