Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ebit

    addikt

    válasz lymmz #230 üzenetére

    Igaz, de ezek az ötletek,tapasztalatok ingyen vannak, esetleg annyi haszon lehet belőle, hogy valamikor javul a szolgáltatás.

    Az űgyfelek gondolom joggal elvárják, hogy az általuk előfizetett szolgáltatást kapják jó megközelitéssel./gondolom te sem örülnél, ha a közértben párizsit adnának, és sonka árat számolnának érte /.

    Természetesen az úgyfeleknek is kulturáltan kell előadni a problémájukat, olyan mint a diplomácia, a kölcsönösségen múlik minden.

    A méréséket szúrópróbaszerűen is érdemes lenne elvégezni/még T-com- T-online viszonylatban is /

    [ Szerkesztve ]

  • mezis

    nagyúr

    válasz lymmz #230 üzenetére

    És akkor milyen következtetést vonjak le abból. hogy nálam két év tökéletes működés után kezdett szakadozni T-Online ADSL internet (hurok tökéletes), műszaki ügyintéző: hibás a routerem, aztán ha az kiiktatva, hibás az ADSL modemem. Ezt a játékot az Externetnél folytatva, immár két ADSL modemmel heti váltásban, újabb műszaki ügyintéző: akkor az ADSL szűrő a hibás, iktassam ki. :Y .
    Azóta ADSL szűrőmből is van kettő (annyira balek azért nem voltam, hogy ezekre pénzt dobjak ki, kölcsönkértem). És most május 1-e óta egyetlenegyszer volt szakadás, május 11-én délután. Ugyanazzal a szűrővel, modemmel, routerrel.
    Hallottam már öngyógyuló áramkörökről, ezek szerint a legkorszerűbb technikát birtokolom. :C
    Véleményem: a műszaki ügyintézők bizonyára értik a dolgukat, üzemi titkokat nem árulhatnak el, ezért ha a szükség úgy hozza, elindítják a valamennyire hozzáértő ügyfelet a javítási lánc legtávolabbi pontjáról. Aztán majd csak lesz valahogy.

    Arról már ne is beszéljünk, hogy az ügyfelek egy része úgy áll hozzá mintha minket azért fizetnének, hogy hazudjunk és átverjük őket

    [ Szerkesztve ]

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák