Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #46824192

    törölt tag

    válasz Abel-0101 #128675 üzenetére

    A telekom nem sok mindent tehet a jégeső ellen. Gondold el ,van ahol nem a net ment el ,hanem elverte a 4 millás kocsit , vagy a házon a tetőt.

    Én megmondom őszintén sem dsl korszakban, sem most koax korszakban nem veszek észre semmit a sebességen. Nincs napszak függő ingadozás. Max ha tartósan leesik , akkor bejelentem mert akkor biztosan hiba van valahol. Én ezért is gondolom ,hogy nincs túlterhelés.

    Olyat biztosan nem lehet megtenni,hogy hasraütésre sebességeket hirdetek , aztán az infastruktúra meg nincs mögötte. Ennyi erővel én is adhatok internetet , bármennyit bárkinek, csak a gvh nem fog érte megtapsolni.

    Érdemes volna az ászf -et átnéznetek, és ha nincs megfelelő teljesítés ,akkor érvényesíteni a kötbért. 2* -3* ezt megcsinálod kicsit össekapják magukat és megoldják a hibát. Sajnos néha megesik ,hogy bele...nak és jóvanazúgy

  • Roland-87

    aktív tag

    válasz Abel-0101 #128675 üzenetére

    Biztos hogy 15MB-ra gondoltál és nem GB-ra? Nem tudom milyen videó lehet ami 15MB, csak mert egy jó minőségű zeneszám foglal annyi helyet. De ha egy 15MB-os fáj letöltése valóban annyi ideig tart akkor ott nagyon csúnya probléma van valahol, de az nem túlterheltség, és bizony ha a sebesség annyira alacsony akkor gyakorlatilag használhatatlan az internet, ez olyan 400-500Kbit sebességnek felel meg, ilyenkor egy weboldal betöltése is percekig tart, ha ezt tapasztalod a nap egy bizonyos szakában rendszeresen akkor jelentsd be hibára. Sajnos vannak olyan koax hibák amelyek bizonyos körülmények esetén jönnek elő majd elmúlnak, nekem majdnem 1 éven át volt olyan jelenségem hogy -3 fok alatt a feltöltési sebesség 0,1-0,3 Megabitre esett le, amint a hőmérséklet feljebb kúszott a hiba megszűnt és tökéletes lett minden, nagyon sokáig tartott mire megtalálták az okát, így simán lehet nálad is hasonló gond, a lényeg hogy akkor jelentsd a hibát amikor az fennáll, mert akkor az ügyintéző rá tud nézni a vonali értékeidre.

  • kali

    legenda

    válasz Abel-0101 #128675 üzenetére

    Egyszerű pedig dolog, amikor nincs meg a szerződésben vállalt garantált le- és feltöltési sebesség - nem a névleges, mert az más téma -, akkor bejelentés a szolgáltató felé.
    Ehhez kell persze az, hogy annyira értsen hozzá az előfizető, miszerint tényleges sebességet mérjen, amit a szolgáltató az átadási pontján ad - jellemzően a "modemje" ETHERNET/LAN portja -, kizárva a saját eszközök, hálózat, hadveres és szoftveres esetleges szűk keresztmetszet adta hibalehetőségeket.

    A vihart, jégesőt ne is mondd, előre látom, milyen sok hibát kell majd holnap leadnunk a szolgáltatók felé (üzleti szegmens)...

Új hozzászólás Aktív témák