- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- Steam topic
- Doom Eternal
- World of Tanks - MMO
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nasuto
tag
válasz #22718208 #72464 üzenetére
Nekem is van fent egy parabola, de mondjuk én a Hotbird-re vagyok ráállva (az olasz csatornák miatt). Még télen, hóban sem volt gondom, a HD csatornák sem kockásodtak. Eddig még soha sem kellett letakarítani róla a havat (mondjuk amilyen telek mostanában vannak...).
-
-
titán
-
villamos
őstag
-
206 cc
senior tag
válasz #22718208 #73906 üzenetére
Hű...tényleg igazad van...bár így meg egyszerre van évfordúló ha egyszerre változtatok... ...de kis pénz is pénz az igaz!
[ Szerkesztve ]
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
rozsomak
tag
válasz #22718208 #74043 üzenetére
Ez messze nem ilyen egyszerű. A T hosszú évek óta próbálja a mindenféle örökölt és vásárolt és végül egy tulajdonba álló különböző szolgáltatási platformok és területek rendszereit egységbe kovácsolni. Lásd egységes számla, de az előfizető csak ennyit lát belőle.
Amit weboldalnak látsz az több 100 háttérrendszer által szolgátatott info gyűjtőhelye, a lehető legkevesebb statikus tartalommal. Fokozottan igaz ez az online ügyfélszolgálatra. Ez nem csak a Telekomnál van így, a többi telconál is így megy.
Néhány szakportál és fórumon kívül én még nem láttam nagy kampányt beindulni az új szolgáltatásokról, mindezek mellett én is cikinek tartom az ilyen bénázásokat, mert senkinek nem tesz jót a kellemetlen szájíz.
Online fizetést használok de az ügyfélszolgálaton keresztül kártyával fizetek, az jól működött eddig.
Legutolsó felvetésedre pedig hidd el, nagyon sok fej a porba hullott már ezek miatt.-=< Power is Nothing without Control >=-
-
#41133696
törölt tag
válasz #22718208 #74079 üzenetére
Pont a napokban filóztam rajta, milyen jó lenne ha a Fox HD lenne, de az az Invitelnél sem volt az. Ellenben ott volt AMC HD. Relatíve friss a Telekomnál az IPTV-nk, az INvitelhez nem mennék vissza semmiképpen. Mondjuk a UPC van a lakásban de ott meg feláras a HD Meg egyébként is, a csatornarend változás nem ok a kötbérmentes felmondásra. Aztán ott van az a tényező is, hogy akármelyikhez megy az ember, mindegyiknél van év elején - közben változtatás. Anno a DIGI a discovery-t vette ki, ebből is balhé volt.
-
-
tomi5244
őstag
válasz #22718208 #75173 üzenetére
"A routered alkalmas az iptv-re??"
Ha alkalmas is lenne, mint írtam már most is foglalt mind a 4 lan portja.Amúgy a padlásról lejövő kábelcsatornában most egy koax van, amire már nem lesz szükség, szóval adva vagyon a kérdés, hogy ahol lefér egy koax kábel - még ha szűkösen is - lefér e 3 utp? Kábelcsatorna keresztmetszet szempontjából.
Utána kérdezek, hogy léteznek e esetleg speciális utp kábelek, amik szűkre szabott erezettel és burkolattal készülnek.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
válasz #22718208 #76371 üzenetére
Azt megtennéd, alkalomadtán, hogy egy Képernyőre igazítás mellett a Sport1;2, HírM, FilmCafé,Spektrum, AMC, AXN, AXN Black, FilmboxFamily csatornákat lecsekkolnád? Már ha vannak a csomagodban.
Az, hogy néha van, az nem érdekes, mert nálam a jelzett csatornákon ez állandó.
A többin rendesen kiér a kép, ezért se tartom helytelennek a beállításokat.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#22718208
törölt tag
válasz #22718208 #76644 üzenetére
1412 szerint volt egy port riasztás (bármit is jelentsen ez) és néhány elveszett csomag. Nyomott elvileg egy port resetet de az érték nem javult. Aztán közölte , hogy jó ez így mert a papíron foglaltakat így is tudja. Mondtam neki , hogy oké ezt meg is kajálnám , ha nem hónapok óta ment volna 50/15 el!! Aztán közölte , hogy a 3 IPBOX - nak egyébként is dedikált sávszélességet biztosítanak.
Felvilágosítottam , hogy egyáltalán nem és főként ezért is kérem vissza az elveszett sebességemet!!
Felvett egy hibajegyet , várjuk a fejleményt.
Ha nem lesz pozitív válasz , akkor felhívom a szerelőt a privát számán.
Mit lehet még tenni ? Valami ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz #22718208 #76714 üzenetére
Mennyivel szinkronizál most a HGW?
Dobsz egy képet? Restart (nem reset) volt már?
Ameddig nem áll helyre, nyittasd vissza a hibajegyet. (Amúgy ilyenkor még több napig nyitva van a hibajegy, attól függetlenül, hogy mást írnak)(#76718) choco01: Nem tudom sajnos mi lehet. Gyanítom restart is volt már, másik gép, másik port, routerral, anélkül.
[ Szerkesztve ]
havri
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #22718208 #76742 üzenetére
Ha a szerelő átadja a kábelcsoportosoknak, az minimum 1-2 nap, mire ott valaki felveszi... Szóval az a hibajegy biztosan nincs lezárva. (Nekem is volt meló helyen ilyen ügyem velük, ráadásul ott ISDN is elszállt stb.) Kijött a szerelő átnézte, azt mondta ez már nem az ő hatásköre átadta a kábel csoportnak azok meg 2 nap után jöttek ki, utána még ki kellett jönnie a szerelőnek még egyszer az ISDN miatt. És ez után zárták a hibajegyet. (A szerelő mobilon ott a helyszínen.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
villamos
őstag
válasz #22718208 #76746 üzenetére
Egy kötés kint már külön szakembert igényel?
Igen. Az hogy valaki behúz a házba egy kábelt, vagy kicserél egy telefont, vagy STB-t, illetve hogy egy vonali kábelt megjavít, az két külön szakma.[ Szerkesztve ]
Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!
-
havri1
félisten
válasz #22718208 #76749 üzenetére
Nem feltétlenül csak ez határozza meg.
Nálam egyszer kint volt a T-s szerelő. Eszközt cserélt, rámért a vonalra a végponton, első kötésnél, majd lent a dobozban (társasház). Mondta, a mérés szerint vonali baj van, kiadta vonali hibára, mert a kábelezést külsősök csinálják. Ő nem nyúlhat, nem is nyúl hozzá.
Mindenkinek megvan a feladata. Gondolom nem véletlenül.
Amúgy mondtam, a hibajegyet nem zárják, csak x (azt hiszem 7) nap múlva, ha nem jelzel vissza. Ha ezen időn belül visszahívod, és újra jelentesz hibát, azt a hibajegyet nyitják vissza.
Nekem így lett végül kötbéres jóváírásom (nem is kevés), a tudtom nélkül.[ Szerkesztve ]
havri
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #22718208 #76809 üzenetére
Ha több, mint 1-2 éve előfizető vagy, akkor biztosan volt, ugyanis vagy idén vagy tavaly volt olyan hiba, ami minden technológia alapú internetet érintett (ez nyilvánvaló, mivel mindenhol ugyanazokat a DNS szervereket használja a T), és elismerte a Telekom, hogy a DNS szerver problémák miatt volt lassulás vagy kihagyás.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
ripla
őstag
válasz #22718208 #76856 üzenetére
Bementünk és megkötöttük a szerződést, Netmánia XXL csomag, 120/10, korlátlan szélessáv.
Ügyintéző srác azt mondta, idén épült ki itt Zalakaroson a hálózat, szóval ezek szerint nem valami frissek a netes adatok. 2 ünnep között, vagy legkésőbb január elején jönnek bekötni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen