Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AniSwift

    újonc

    Sziasztok! Tapasztalataitok alapján szeretném kérni véleményetek a következő suzi problémáról, hátha valaki járt már így:
    Adott egy Swift 1.3, 8 szelepes, GS sport 2002-es, központi injektoros. Pár hónapja került megvételre 234.000 km-rel.
    A vásárlás óta:
    Olajcsere, levegőszűrőcsere, olajszűrő csere, gyerta cserék, szelephézag állítás.
    Magas fogyasztást produkált (12L/100km, 80% főút, 20 %város :W ).
    Injektorfej csere új, után-gyártott típusra. Lamda-szonda csere használt, de működőre.
    Fogyasztás lecsökkent 6,9-re. (még mindig leginkább főúton való használat, napi 40 km).

    Új tünet: alapjárat ingadozás. Az autó hidegen pöccre indul, viszont random szerűen ingadozik az alapjárat, ami váltáskor vehető észre leginkább, illetve lassításkor. Halad pl 90-nel, tábla, lassítás, motorfék, viszont 2000-es fordulat környékén "beragad", és mint egy tempomat viszi a kocsit úgy, hogy lábat le lehet venni a gázpedálról. A tünet akkor szűnik meg, ha adok neki egy pici gázfröccsöt, ami után visszaesik normál 800 körülire az alapjárat, ami váltáskor is normálisan viselkedik tovább. Mindezt teljesen kiszámíthatatlanul, függetlenül hogy meleg vagy hideg a motor, városban vagy főúton megyek vele.. És kizárólag egy pici gázfröccs után esik vissza normálra. Meleg motornál pedig az esetek kb. 80 %-ban szintén gázadással indul csak.
    Ezek után ma reggeli új tünet: indításkor pöccre indul, viszont benzinszag áramlott be az utastérbe és rendellenesen "remegett" az autó. Motorháztető kinyit, a motor "remeg".. az alapjárat ismét szórakozik, de ilyen motor rángatózás még nem volt. Ismét gázadás üresben, és kb. második ilyen gázadás után megszűnt a motor beremegése.
    Egyéb infók: végkompresszió átlag 12.8, egr szelep működik, gyertyák már szinte fehérre vannak égve nem is csak őz-barnára, motorolajat nem eszi, kipufogó-rendszer is cserélve volt.
    Ami jelenleg cserére vár (időpontra a szerelőhöz): vezérlés csere, kipufogósor tömítés csere, benzinszűrő csere...
    Eddigi tippek amiket mondtak (mindenki mást): fojtószelepállás érzékelő kopott, pillangószelep koszos (megnézték állítólag nem az). Falsot kap valahol..
    Jah és a fogyasztás kúszik fel szépen, jelenleg 7,8 L, ugyanazt az utat járva vele.
    Volt hasonló problémája valakinek??? :F :F :F :F :F Köszi előre is a válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák