Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Skacok, adott egy három ajtó 99-es "sport" swift. Na most olyan 50 felett nagyon hangos lesz hátul az utastérben, régebben mintha nem lett volna ekkora menetzaj, bár nem egy csendes jószág alapból. Mi lehet a gond? Hátsó csapágyak? Csak abból gondolom, hogy írták pár helyen, hogy nem túl strapabíróak a hátsó csapágyak a swiftekben.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
A mi háromhengeres suzink se indul pöccre, de gondolom régi motorosként csak meg szoktad várni, míg a pumpa dolgozik egy kicsit a benzinen és ilyenkor morog. Ha kivárom a búgást, utána 99,9%-ban már pöccre indul, akármilyen az idő.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Adott egy 99-es Sport Swift Ha hármasban és afelett dinamikusabban nyomom meg a gázt, a fordulatszám felpörög, de a sebesség nem nő, vissza kell venni a gázból, de szépen lassan megnyomható az a gáz.
Elkopott a kuplung?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
http://www.autovadasz.eu/bejelentesek
Nem tudom, van-e értelme, de ők jutottak eszembe.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Van egy 99-es 1000 köbcentis háromajtós suzuki, az olajszint már a pálcán az alsó lyuk körül van.
Teljes olajcsere és szűrőcsere valamint ezzel együtt szerelőlátogatás előtt még inkább utántöltenék, viszont nem bírom letekerni az olajbeöntő fedelét.
Mi a trükkje?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz roberto211 #23326 üzenetére
Hááááát nem drága autó, de kalapáccsal nem gyógyítanám
Az én megoldásom ma reggel, megkértem egy erősebb markú szakit a munkahelyemen, aki kézzel letekerte.
Nőiesek a kacsóim, mint ahogy a Fekete viperában mondta a Rum kapitányLe az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
99-es 1.0-ás swift megint. Reggelente vagy hosszabb állásban indítás után, alapjáraton lefullad, indítani úgy tudok, ha ráadok egy kis gázt, utána kis járatás esetén már müxik az alapjárat. Mi lehet a gyanúsított?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Adott egy 99-es ferdehátú swift 3 ajtóval. Valahogy a sors megáldotta Immobilizerrel, csak sajna cserélni kellett a gyújtáskapcsolót, na most ugye ott fityeg a régi kulcs a kulcscsomón, hogy az új kulccsal indítható legyen az autó, ami általában müxik is, de ha véletlenül rámarkolunk a régi kulcsra, akor motorhiba ésatöbbi.
Valami nagyész azt írta a kérdezzünkmegmindenhülyeségetmostazonnal oldalon, hogy a váltóboxtól jobbra a szőnyeg alatt szét kell húzni egy kábelt és ki lesz iktatva a gátló. Namost, nem téptük fel a szőnyeget végig, de egy túrós volt a váltóboxtól jobbra.
Van valami egyszerű módszer vagy legalább nem túl drága szaki Hajdú-Biharban, aki ki tudja köttetni az immobi-t, vagy olcsóbb összemásolni az új kulcs recéit a régi kulcs jeladójával?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Sziasztok!
Régi Swift (99 sport)
Az ablaktörlő lapátok nem akarnak mindig visszaugrani a kezdő pozícióba lekapcsolásnál. Van valami egszerűbb módszer a javítására?Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz E.Kaufmann #35848 üzenetére
Szerencsére volt egy szaki aki gyorsan csekkolta, elgörbült valamitől a motorral egybeépített végálláskapcsolóban az egyik réz érintkező.
Az az érdekes, hogy csütörtök reggel lapátcsere volt, egyészen másfél napig úgy nézett ki, rendben a helyén. Egy rokonom elvitte pénteken a kocsit és hívott hogy a lapát leesőben, Mikor hazaért visszahúztam, mert mintha lelazult volna. Utánna nem volt már jó a végálláskapcsoló. De fura, hogy másfél napig jó volt a lapát is. Vagy én vagyok béna, ami nem kizárt vagy valakinek megtetszett a 600 forintos Tesco gazdaságos lapát, miközben az ismerős odavolt és próbálta lefeszegetni, de már nem volt ideje rá. Tudom, a bénaságom nagyobb valószínűségű, minthogy rácuppant volna valaki a lapátra.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Régi Swift külső kilincs cseréjéhez van valami gyorstalpaló anyag? Az se baj, ha szuahéli, csak legyen jó ábra hozzá
Ha jól gondolom:
- fel kell húzni az ablakot,
- le kell venni a belső takarólapot,
- lehúzni a zárt tartó görbe drótot,
- kiszedni a nyitórudat (na ez nálam nem kell, mert pont ott tört el a műanyag),
- kicsavarni a két csavart (hanyas kulcs kell hozzájuk?),
- kicserélni a kilincset,
- visszaakasztani és visszacsavarozni, amit kell.
Van amire vigyázni kell még?[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz E.Kaufmann #36327 üzenetére
Annyi sok hsz jött, hogy el se bírtam mind olvasni
Csere megvolt, de aki belefog ilyenbe, ne sárban csinálja meg hidegben, valamint 10-es kulcsot (lehetőleg dugósat, de simával is lehet óvatosan) szerezzen, mert fogóval nem tudja kicsavarni a két csavart.
Ja és ne húzza ki a zárt tartó drótot, hanem mikor a helyére nyomná a zárat, meg kell az egyik végén feszíteni a rögzítődrót egyik pöckét és úgy benyomni a zárat.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Én a kézikönyvnek hinnék, de sima Swiftnél is láttam már, hogy egyesek és némely szakanyag 30-ast mások 40-est ajánlanak, ha minőségi és rendszeresen csekkolod az olajszintet, nem hiszem, hogy nagy baj lehet a hígabból (30).
Én eddigiek alapján valami Shell-t vennék. Nem tudom Ignisből van-e diesel, de amennyire sekélyen belemélyedtem az olajok világába azt is figyelni kell, melyik való diesel-hez és melyik való benzineshez, nem elég az (X)XwXX számozás.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Ott nem a 0W-vel volt gond hanem a W után a 20-al.
Eleve 10W-sben nem is láttam full szintetikus olajat, néha nagyon extrém hidegben meg nem árthat a 0w sem, már ha az akksi meg más alkatrészek nem adták meg magukat . Én olyan táblázatot láttam, amin azt magyarázzák, hogy nem csak azért jó a minél alacsonyabb első szám mert minél hidegebb éghajlatra jó, hanem gyorsabban feláll a kenés indítás után. PL hibridekbe és start/stop rendszerű kocsikba szinte kötelező a 0W. Viszont a W utáni szám plusz még volt valami magyarázva az A3/B3 meg nem tudom milyen számokkal, nagyon is számít, mert a régi kocsik igénylik a sűrűbb olajat.Régi szép idők, mikor még a Trabi benzintankjába nyomtuk az Arol2T-t
Azért kíváncsi lennék egy Trabira bioetanollal és full szintetikus 2T olajjal mit tud, és meddig húzza.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Adott egy 99-es 3 hengeres Swift.
Magas az alapjárat (1500-2000), de csak miután bemelegedett, közvetlen napi első indításnál még 800-1000 között, pár perc múlva 1500.Voltak gyújtásgondok tavasszal, lett cserélve az egyik gyújtókábel (nagyon laza volt a gyertyánál), valamint ismerős mutatta, hogy a gyújtáselosztó fedél érintkezői is elkophattak, el is koptak, fedelet lecseréltem. A légszűrőt is néztem, egy ponton az egyik hajtogatásnál el is szakadt, azt is cseréltem.
Mi lehet még a gond, amit komolyabb bontás/szerelő nélkül még érdemes csekkolni?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz tboldi #37064 üzenetére
Nézegettem videókat az EGR (van ahol AGR-t írnak, nem tudom, hogy elírás, vagy más típus, vagy teljesen más mint az EGR) szelepről. Mit kell vele kezdeni ha leszerelem és kokszos? Volt videó, ahol wd40-et fújtak bele és hagyták hogy oldódjon a szutyok és kitakarították papírral, vattás pálcikával, amivel érték. Vagy konkrétan mire gondoltál ezzel a alapjárat szabályzó motorral?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
A régi Swift-ben levő gyújtáselosztó rotor közepén lévő érintkező nyílásba kell valami zsír? Ami érintkezik a gyújtáselosztó fedél középső érintkezőjével. Az enyémben egy koszos trutymó volt, azt kitöröltem, de később jutott eszembe, hogy lehet kellene oda valami zsírzás.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Hol van a benzinszűrő egy háromhengeres 993 köbcentis három ajtós és hengeres régi swiftben?
Olajcsere és olajszűrő csere mellett még szerettem volna egy benzinszűrő cserét is. A kereskedő szerint a hátsó űlés alatt van, de ott túró meg kosz volt nem benzinszűrő, mindenesetre kiporszívóztam a környéket, hátha csak a kosztól nem láttam de semmi.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37206 üzenetére
Melyik oldalon? Kereket le kell venni hozzá vagy aknából kell cserélni?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37208 üzenetére
Már biztos nem, és közel két éve cserélték
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Kicsirics77 #37210 üzenetére
Mivel nincs se szervízaknám, se merszem egy kitámasztott kocsi alá mászni, úgyhogy egyelőre passzolom, az olajcsere és a gyújtáselosztó-fedél csere egy időre elég lesz, amúgy is most lett új lehetőségem a közlekedésre, majd a nyár végefele meg úgyis megmutatjuk egy szakinak a kocsit.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz BigBlackDog #37270 üzenetére
Jönnek vissza a merkúros idők?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robotporszívók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Stellar Blade
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...