Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #16103 üzenetére
Emeld meg a hátulját,ha megpörgeted kézzel a kereket a rossz csapágynak hangja lesz.Legalábbis nekem a jobb hátsó morgott rendesen.
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #16105 üzenetére
Áshatsz alá gödröt is.
-
Kornel
veterán
válasz E.Kaufmann #16146 üzenetére
háhá
jó pénzért viheted
viszont lenne egy hibátlan autód
csak még nem tudom mit vennék helyette -
gps76
őstag
válasz E.Kaufmann #16174 üzenetére
Tudom,hogy nem felet fordul a főtengely és indul,10 éve nálam van a kocsi.Én úgy szoktam,hogy ráadom a gyújtást,hallatszik a szivattyú,utána az injektorban kattan valami szelep és leállítja.Ezután indítok gáz nélkül. Valami árulás lehet,csak van amikor egy hónapig se csinálja,nem tudom megfigyelni akármikor. Lehet meg kellene mérni a jeladó tekercsének ellenállását,a könyvben ott az értéke,ott is lehet bibi,passz.
neduddki: gyertyakábelt ki lehet mérni valahogy,rossz-e?
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #17516 üzenetére
Valószínűleg csak tárcsát,de majd a szerelő megmondja,ha látja.
-
Doze
aktív tag
válasz E.Kaufmann #17514 üzenetére
Az kuplung cserés, elég vastagon. Után állítani csak akkor lehet ha olyan helyen fog a pedál... de nem igazán jellemző.
-
Doze
aktív tag
válasz E.Kaufmann #17575 üzenetére
Hát ha jól látom egybe van építve a kerékaggyal ... Renault megoldás, ahogy rákerestem...
-
t1
addikt
válasz E.Kaufmann #17579 üzenetére
Gondolom az ára sem baráti, illetve nem biztos, hogy egy idejű lenne az élettartamuk, nekem gyári első kerékcsapágyak vannak ( 175.000km) de a 3. szett féktárcsa fog felmenni idén...
-
hzsolee
őstag
válasz E.Kaufmann #17617 üzenetére
Jaja, Deluszadzsoni. 1:15-nél van a lényeg....
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #23324 üzenetére
Jó felé tekered?Nagyon finoman megkocogtathatod,vagy szoktak csinálni egy darab fából és gurtniból leszedőt,inkább olaj szűrőhöz.Egy kemény fa darabot a széléhez szorítasz és kocogtatod.(én még ilyet nem láttam).
-
roberto211
őstag
válasz E.Kaufmann #23324 üzenetére
Csavarhúzó az egyik mélyedésbe,kalapáccsal meg utod a végét. Így lejön.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
máyköl
veterán
válasz E.Kaufmann #23324 üzenetére
Nekem is múltkor meggyűlt vele a bajom.
Nagy fogóval tudtam csak letekerni, ami körbeérte.
De ha csak pár nap kell az olajcseréig, nem érdemes foglalkozni vele. -
roberto211
őstag
válasz E.Kaufmann #23341 üzenetére
Nem tudsz kart tenni benne. Egy műanyag kupak ossz vissz de akkor ezek szerint Megoldódott.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SirKero
őstag
válasz E.Kaufmann #34541 üzenetére
Ott sajnos nem de ha te vagy ismerősöd jár Pesten ott tudok egy szakit aki egyből meg is csinálja. Én a Lianához nála csináltattam 16k volt cakk-pakk. www.autokulcsmasolo.hu
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
E.Kaufmann
addikt
válasz E.Kaufmann #35848 üzenetére
Szerencsére volt egy szaki aki gyorsan csekkolta, elgörbült valamitől a motorral egybeépített végálláskapcsolóban az egyik réz érintkező.
Az az érdekes, hogy csütörtök reggel lapátcsere volt, egyészen másfél napig úgy nézett ki, rendben a helyén. Egy rokonom elvitte pénteken a kocsit és hívott hogy a lapát leesőben, Mikor hazaért visszahúztam, mert mintha lelazult volna. Utánna nem volt már jó a végálláskapcsoló. De fura, hogy másfél napig jó volt a lapát is. Vagy én vagyok béna, ami nem kizárt vagy valakinek megtetszett a 600 forintos Tesco gazdaságos lapát, miközben az ismerős odavolt és próbálta lefeszegetni, de már nem volt ideje rá. Tudom, a bénaságom nagyobb valószínűségű, minthogy rácuppant volna valaki a lapátra.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz E.Kaufmann #36327 üzenetére
Annyi sok hsz jött, hogy el se bírtam mind olvasni
Csere megvolt, de aki belefog ilyenbe, ne sárban csinálja meg hidegben, valamint 10-es kulcsot (lehetőleg dugósat, de simával is lehet óvatosan) szerezzen, mert fogóval nem tudja kicsavarni a két csavart.
Ja és ne húzza ki a zárt tartó drótot, hanem mikor a helyére nyomná a zárat, meg kell az egyik végén feszíteni a rögzítődrót egyik pöckét és úgy benyomni a zárat.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Tibko8
senior tag
válasz E.Kaufmann #36337 üzenetére
Köszi nekem is lassan aktuális lesz a bal első cseréje zárral együtt. A külső kilincs félig van már benne csak nagyon óvatosan oda figyelve lehet nyitni.
A zár pedig kulccsal néha megmakacsolja magát és nem lehet nyitni sem zárni csak belülről. Havonta egy kis olajzás igényel. De utána olyan mint az új.Most gondolkozok központit beszerelni. Lenne egy bontott autóból elektromos ablakkal meg 4 központival együtt. Összes kábel meg ami kell. 15 000 lenne. Csak a beszerelés amit nem tudom hogyan oldjak meg. A bontós azt mondja hogy minden autóban előre ott van a kábel és a csatlakozó. Ez tényleg így van? Elképzelhető?
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Traxx
őstag
válasz E.Kaufmann #36371 üzenetére
Köszönöm...a kézikönyv ennyit mond:
Szóval még nem is említi az 5W40-et...
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
pjen
félisten
válasz E.Kaufmann #36401 üzenetére
Igen,de itt nincs extrém hideg,nem hibrid,és nem start-sop.Viszont a gyár valószínűleg egy korszerű laborban fejleszt,és nem hasra ütés,és bot csináota szakértők álltal.Egyébként mint írtam is az 5W30 teljesen megfelel,csak felesleges.
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37072 üzenetére
Kipufogógáz-visszavezetés, angolul exhaust gas recirculation, németül Abgasrückführung.
Én a Jazzen nemrég takarítottam ki. Féktisztító, motortisztító hab, brigéciol, kefék és egy kisebb, lapos csavarhúzó kapargatni- ezeket használtam.
Lehet ez is a baja, de ezt tenném utolsónak a listán.Az alapjárati motor egy kis bigyusz a fojtószelep oldalán, ami a pillangószelepet tudja mozgatni kismértékben, ezáltal szabályozza az alapjárati fordulatszámot a körülményeknek (hideg vagy meleg motor) és terhelésnek (klíma, világítás, ilyenek) megfelelően.
Sokszor ennek a meghibásodása okozza az ingadozást.szerk.: De az EGR-t ettől függetlenül érdemes időnként megpucolni, és nem csak a szelepet, hanem a szívósort, annak csatornáit is.
Nekem a Jazzen így nézett ki ~50k km után, másnak ennyi futás után teljesen eltömődik. A titok nyitja a prémium üzemanyag.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37078 üzenetére
De most mit keresel? Az EGR-t vagy az alapjárati motort?
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37080 üzenetére
Annyira nem ismerem a régi Swift motorjait, ha a fojtószelepen van rajta, akkor valószínűleg igen. De amit én látok zöldnek, az nem a fojtószelepre megy. Ilyesmit keress.
De közben eszembe jutott, hogy a PCV-szelep (kartergáz-visszavezetésnél egy egyirányú szelep) is szokott rakoncátlankodni, és az erre vezető csövek sérülése/elöregedése is okozhat hasonló tüneteket.
Jajj, de nehéz interneten keresztül diagnosztizálni.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz E.Kaufmann #37135 üzenetére
Leginkább semennyire. Vitarára is 12 év átrorozsdásodás elleni garancia van.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37205 üzenetére
ott van az csak nem az utastérben hanem alul a kerék mögött ha minden igaz.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37207 üzenetére
bal hátsó,és aknás a dolog,vagy alábakolod,elméletileg egy combos kombináltfogóval lehet a bilincset lelazítani.
a gyári van még rajta?
mert ha kicseréled akkor arra számolj hogy 2 évente el fogja engedni az utángyártott szűrő tetején a műanyaghegesztés és majd csak a benzinszagról veszed észre,hogy ereszt..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kicsirics77
veterán
válasz E.Kaufmann #37209 üzenetére
az utángyártottnak ennyi a baja , folyamatosan elreped a műanyaghegesztás körbe a tetején.
na majd mond a fejleményeket..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
BigBlackDog
veterán
válasz E.Kaufmann #37271 üzenetére
Végül is, legutóbb, mikor május végén bent voltam és érdeklődtem automata S-Cross/Vitara/Swift/Baleno felől, kb. ez jött le. Mondta az értékesítő, hogy megrendelhetjük akár most is, de egyelőre fingja sincs, hogy mikor fognak gyártani automatát a négy típus valamelyikéből is. Egy dolgot mondott biztosra, hogy a következő 3-4 hónapban biztos nem tudnak rendelni automatát.
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz E.Kaufmann #37271 üzenetére
Dacia szalonban akár.
Ott ha olyat rendelsz ami gyakran megeshet 6 hónapot is várakozhatsz az új autóra.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
addikt
válasz E.Kaufmann #37271 üzenetére
Úgy tűnik... Nem Suzuki, hanem egy európai gyártó termékét a mai napon novemberi átadással vállalták...
Nem, semmi extra, egy (két) mezei furgonról van szó.
(#37274) mirci18 :
Előbb írtam a hozzászólást, mint ahogy végigolvastam a topikot...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!