- PlayStation 5
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
sedo
tag
Sziasztok!
2001 eleji 5 ajtós 1.3 Swiftben kéne teljes vezérlés csere. Nincs tapasztalatom ezzel az autóval ilyen téren, mit kell ilyenkor együtt cserélni a szíjjal? Görgőket gondolom szokás szerint igen, de hallottam olyat, hogy a vízpumpát nem feltétlenül mert nem azon a szíjon van.
Valamint nagyjából milyen összegre lehet számítani, ha nincs most idő szerelőt keresni hozzá, alkatrészt vadászni, hanem kb az első útbeső márkafüggetlenre bízzuk (norauto például).
Köszi!
-
sedo
tag
válasz Lacass #11587 üzenetére
Ez egy marha érdekes probléma amúgy, fura, hogy ennyire szó nélkül hagyták itt Én sajnos egyelőre nem tudok segíteni a megoldásban, de én is találkoztam már ezzel a jelenséggel. Az én autóm jelenleg is csinálja, igaz "csak" 1200-1300 körüli fordulaton pörög a motor amíg gurulok, akár üresben, akár sebességben (kinyomott kuplunggal természetesen, a motorféket nem tartom ennyire érdekes jelenségnek ), és ugyan úgy visszaesik normálisra ha megállok 1-2 másodpercen belül. A sajátomon kívül egy másik swiftben is találkoztam már ezzel. Egyaránt 2001-es 1.3 Swift GC-k voltak.
Olvasgattam már a témában, de egyelőre nem volt időm belemerülni, egy helyen egy bizonyos érzékelő cseréjét írták mint megoldás, épp csak azt nem, hogy pontosan melyikétMindenesetre ha te vagy bárki tudja erre a megoldást, akkor én is megköszönöm, ha megosztja velünk
Ui.: bár én nem vettem észre, hogy drasztikus lenne, de általában ezzel együtt értelemszerűen komoly fogyasztás emelkedést szoktak emlegetni, nyilván főleg városi használat esetén. Szóval már csak ezért is zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
sedo
tag
válasz domojko #11748 üzenetére
Swiftnél speciel még arra jó (meg a többi "népszerű" típusnál), hogy tekintettel arra, hogy minden sarkon áll belőle egy tucat, talán valamivel kisebb eséllyel viszik el azt, amiben van valami védelem, mert azt a másikhoz képest, amiben nincs semmi, még 30 másodperccel több idő feltörni.
-
sedo
tag
Ez egy érdekes kérdés amúgy, mert nekem például van cascom a 10 éves swiftre. Évente nincs 20k, kötelezővel együtt kötöttem, és 10% az önrész. Kimondottan a lopások miatt kötöttem (meg a hitel miatt anno muszáj is volt) mivel folyamatosan kint van az autó országszerte több helyen, nem őrzött parkolóban. Nekem így megéri, nyugodtabb vagyok, de így is nagyon sajnálnám ha elvinnék
-
sedo
tag
válasz Xmodule #11810 üzenetére
100k km-eket azért nem annyira egyszerű eltitkolni általában, ha valaki ért hozzá, vagy hoz magával olyat aki képben van akkor nagyjából amúgy is meg tudják saccolni mennyi lehet benne, egyébként sem feltétlenül a km állás számít hanem az állapot.
A kormány állása sok dolog lehet, legegyszerűbb ha elviszed futóműveshez, nagyjából 6k egy futóműállítás, utána király lesz. Kivéve ha gond van valamivel, akkor legfeljebb nem állítja be, de pontosan megmondja, hogy mit kell javítani/cserélni kormány/futómű/gumi téren.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban