Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz Szilágyi84 #47718 üzenetére
1 vs 1.2. Otthonról küldök egy linket a fogyasztásról. Az 5 körül így nem jó. Valaki majd benyögi a 3,5.
Használat függő. Ha jól emlékszem 3,3 , de az 60km/h-nál. -
Brogyi
senior tag
Nekem az első tank benyával 6,2 jött ki februárban néhány éve. Türelmetlen vagy. Az a 200+ semmi. Még minden nyers.
Most hajnalban Bp-n olyan 3-sal kezdödő fogyikat írt ki. Ha még durván egy litert hozzáadsz még az is jó.
Hazafele már ébren voltak a Fittipaldik, és már nem sárgán villogott a lámpa az úton. Így elkezdett nőni.
Hétközben pedig 5 körül lesz majd. -
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #48093 üzenetére
Sajnos az új Suzukik EFB-s akksik. Auchan/Tesco akksik jó ha 1 év lesz. Így elsőre a drágábbat kell megvenni.
A gyári Exide/Varta. Az enyémben Yuasa van. Biztos nem lesz a magyar piacon. Most sincs. Sajnos nagyobb nem fér el.
[Ez] a mostani Swift.
Miért is kell megvenni akkor a drágábbat? Nálam városi forgalom mellett 3 év után 112%-os az indítóárama.
Talán mire a gyári megdöglik addigra elérhető lesz valami. -
Brogyi
senior tag
Sajnos van egy negatív vonzata is ennek a sok jóságnak. Ugye bekerült az ACC, RBS, esteleg DSBS.
Állítólag GL+ felszereltég. No, fiúk most már akkor gyakrabban kell nézni a visszapillantóba, hogy a paraszt milyen közel van a seggedbe. Ugyanis ezek a Fittipaldik fognak a seggedbe belecsúszni. Senkinek nincs olyan reakciódeje mint egy CPU-nak, és nem tehetsz majd róla. A rossz reagálás "akkor kikapcsolom".
Alá fognak becsülni, mert az csak egy Suzuki. Nálam már egy sz@ros biciklis életét megmentette. A neadervölgyi piroson, a zebrán hajtva ment át, mert rá nem vonatkozik a KRESZ. Ő még átfér, hiszen teker.
Mindegy szokjatok rá, hogy nézitek a hátsó forgalmat is.
Akinek volt ráfutásos esete annak tilos kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Ahogy ncc1701 írta nekem is le kellett hajtani a hátsó üléseket. Aki erre érzékeny annak kicsi lesz.
-
Brogyi
senior tag
Nekem is lenne egy kérdésem a LED-es fényszórókról. Ezek beállítása mechanikus mint régen, vagy buszon keresztül? Tudom újak még, de hátha valaki tudja.
-
Brogyi
senior tag
Gerhard Plattner magyar hangja Lukács László.
[link]
Érdekes neki nem 8,7l/100km jött ki. -
Brogyi
senior tag
válasz SirKero #49037 üzenetére
Igazad van csak engem a 4-sel kezdődő fogyi azért meglepett egy ilyen méretű autótól. A sógornak ilyen van, de abban még nincs elem. Ő pl a klimát szokta kikapcsolni, hogy kevesebbet fogyasszon.
Furcsán néztem rá. Egyszer beállítottam a hőmérőt, és évek óta úgy van. Nem vagyunk egyformák. -
Brogyi
senior tag
Említettétek, hogy hetente kapcsoljuk be a klimát. Most kb. fagypont, és akárhova tekerem a hőmérőt az nem fog bekapcsolni. Legfeljebb fűt, de az nem a klima. Hol a logikai bukfenc?
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #49310 üzenetére
Köszi, ez jó tanács.
@blakey
Nálam mindig be van kapcsolva, mert az automata a hőmérséklet szabályzást preferálom. Így télen ha besüt a nap mikor fél úton vagyok elkezdi fújni a hideget. Igaz nem sokáig. Az első ablakot meg gyakran kell fújni, mert a belső keringetés átka a párásodás.
Köszi srácok. -
Brogyi
senior tag
válasz Chereiose #49561 üzenetére
Nagyon enyhe lejtőn nem működik. Ne számolj vele, mert veszélyes. Csak egy példa.
Újabban minden új autóban van emergency brake. Nem fékezek, majd a kocsi fékez helyettem. Hát nem.
Azt hiszem a megállás pillanatában ha egy kicsit engeded visszagurulni, az is segít. Próbálgasd ha nincsenek mögötted.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz dReFiX #49568 üzenetére
Látom te valamennyire szervízes vagy. A kuplung témához lenne pár ötletem. Talán valamelyik nagy fejű is olvassa ezt a topikot.
A managerek kedvence az Excel. Csak vezetni kellene, és a pivot mutatná konkrétan melyik típus érintett (pl. Swift GL). Régen csak a GLX volt hibrid. Erre is figyelni kellene. Szóval az évjárat is fontos. Ki volt a beszálítója az alkatrésznek.
Itt írta valaki, hogy a tizedik szervíz felvállata a kuplung cserét. No, annak a managernek ki kellene harcolni a kizárólagos kuplung cserét a garanciális kocsikon. Minden oldal csak nyerne. A szervíz kuncsaftot, mert futótűzként terjedne a hír. A Suzuki pedig gyors, és koncentrált visszacsatolást kapna. A csíkszeműek meg mikroszkóppal nézhetnék a rossz darabokat. Kizárt, hogy a kis japót nem érdekli ez, mert a kuncsaft vesztés pézvesztéssel jár. Ha nem harap rá a Suzuki akkor megérdemli a kuncsaft vesztést.
Nem is kellene hosszú idő. Csak egy hónap/hét mit tudom én, és aztán vissza lehet térni a megszokott szolgáltatáshoz. Simán lejátszanám ezt. Nem hiszem el, hogy a Suzukinak ez olyan nagy veszteség lenne. Sőt, azt mondanám nyereség, mert mit mondna a kuncsaft? Hú, ez a Suzki milyen figyelmes, nem is akarok mást.
Egy kicsit beindult az agyam.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz [CS]Blade2 #49570 üzenetére
Látod, te vagy a legjobb példa arra, hogy lépniük kell.
-
Brogyi
senior tag
válasz Tom1939 #49733 üzenetére
Tőlük motor akksit vettem, mert ők voltak szombaton nyitva. Persze, hogy szombaton döglik be.
Arra figyelj, EFB, vagy AGM legyen. Ne azt figyeld, hogy Silver/Black. Az csak a suttyóknak szól.
Reklám. Az nagyon hülye duma, hogy a Tesco-s olcsó jó lesz. 10 éves autóba igaz, de a tied nem 10 éves.
Nekem sajnos nem fér be nagyobb. Nem hiszem, hogy nálad nagyobb hely van. A cserénél nagyon figyelj oda, hogy valami tartsa a feszültséget a buszon. Veszni fognak a beállítások. Nem nagy kaland, csak kellemetlen.
Igazából kíváncsi lennék, hogy ezek a modern Suzukik mit csinálnak akku cserénél ha nincs backup akksi a hálózaton.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Tom1939 #49837 üzenetére
Hát igen. Itt EU-ban az Exide kerül bele. Nem rossz név, csakhát panaszkodnak rá. Szerencsére az enyém nem esztergomi. Így Yuasa, vagy annak clone-ja van benne. Három év után még 100% egy teszter szerint.
"Hétfő reggel éppen de nem indult be." Ez egy átlag autósnak halott. Tapasztaltnak pedig csak jel, és hogy mit kezd vele az már más téma. -
Brogyi
senior tag
"Normál üzemben gyorsításkor (nem induláskor) bekapcsol egyáltalán?"
Nem mindig. Pl. ha kicsi a "bohóc" akksi töltöttsége akkor nem, és még sok minden mástól is függ. Magas töltöttség mellett gyakrabban bekapcsol. Ez olyan hülye gyerekeknek való, mert nyomni kell a gázt, hogy legyen töltöttség. A jó oldala ha nyomod neki városban akkor nem hirtelen ugrik a fogyasztás.
A turbó témához még annyit. Vegyünk egy női tulajdonost aki nem műszaki, és a start/stop be van kapcsolva.
130km/h tempó után simán lekapcsolja a motort. Ez ilyen, és erre is kell hogy érvényes legyen a garancia, mert nem kibújási alap a "nem rendeltetésszerű használat". Ha CPU ilyen bután van programozva akkor az a Suzuki baja. Simán beperelném őket ha elzavarnak. A programozó hibázott, akkor fizessen a Suzuki.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Hazafele +10°C volt, de mintha jégen csúsztam volna. Először a körforgalomban csúsztam le az ívről, és utána már tudatosan próbálgattam. Még kettesben is villogott az ESP pedig ez csak egy K12C. Nem egy erőgép.
Szóval csak óvatosan.
Érezhető volt, hogy ABS, és az ASR nem csoda. A fizikát ők se tudják áthágni.
Minap elöttem totyogot egy "fauvé" über autó a csúcsban. Start/stop-ra lettem figyelmes. Olyan nagyot pislantott minden indulásnál. Büszke lehet rá,hogy germán über autóban ülhet, mert a Suzuki fényéveket ver rá. Nem csoda, hogy 2-3 évig jó az akksi benne. Bocsi, de ezt az über márka hülyeséget ki kellett írnom magamból. -
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #50834 üzenetére
Azért az óvatosság nem árt. Simonjoe-nak is igaza van. Volt rá példa, hogy egy egész évet állt a polcon az akksi mire megvette valaki. Egyes típusok még el is viselik ezt, de én azért nem hagynám ki a töltést. Ha csak néhány másodperc a Lidl-s töltővel akkor abba nem halsz bele.
-
Brogyi
senior tag
" a LED-es meg 100k+"
Ez nagyon alá van árazva. Nekem 220-250k volt az ajánlat. Nem olyan olcsó. Tavalyi árfolyam. -
Brogyi
senior tag
Több mint 3 év után ma először egy ökörködés után bekapcsolt a majré villogó. Hát erőset fékeztem az biztos.
Kíváncsi vagyok lesz-e még új "feature". A kipörgésgátlóra is azt mondtam, hogy nincs. Csak egy jeges részre kellett rámenni, és jéé ez is van benne. Egész felnőtt ez a Swift. -
Brogyi
senior tag
Az ajtó nyitós manusnak szántam. Bocsi.
Egyszerűbb lenne ha sok Suzuki tulaj előásna egy használatit.
Próbáljuk meg kitalálni a meglévő infók alapján.
- Fordítsd el a kulcsot, hogy lásd a központi kijelzőt.
Kell lenni valami tekerőnek amit még nyomkodni is lehet-
- Állítsd a tripp/odometer-re.
Ezt szokták tankolás alkalmával nullázni.
- Nyomd meg a gombot, és tartsd.
A beállító menűbe kell bejutni. Ha valamit nem jól csinálsz akkor csak a napi számlálót törlöd.
Először valami Clock feliratott kell látnod. Esetleg CL.
Ez az óra, de ez most nem érdekes.
Ahogy nyomogatod betű kombinációk jelennek meg.
A neked fontos a következő:
d1-SL1 Ez az egy gombos verzió. Minden ajtó nyilik.
Tippem szerint addig kell játszanod míg az apró "sel" megjelenik itt.
A gomb tartásával próbálkoznék.
Az alap beállítása a
d1-SL2 Valahol kisbetűvel egy "sel" is lesz, mert ez van kiválasztva.
Mivel nincs ilyen masinám csak találgatok. Az első lépés juss be a beállítás menűbe, és szokatlan jeleket kell látnod mint ahogy írtam. Probálgass, és találgatunk még.
Állítólag a régieknél számít az is, hogy nyitva, vagy csukva van az ajtó. Gondolom a legtöbb ember behúzza maga után ezért ez a default.
Ha otthon nehezen használod a távszabályozót akkor nehéz, vagy lehetetlen lesz.
Az "End"-nél megnyomva kilépsz.
A gomb forgatásával a felső menűben lépkedsz. Ha pedig megnyomod akkor az aktuális menű részleteit látod.
A "bACK" vagy a "-bAC"-nál nyomás pedig a főmenűbe ugrik.
A valóságban sokkal egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Projektor topic
- Politika
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...